Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Downing med assist? Hva skjer.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=34491&zone=1

Dalglish hadde ikke baller til å benke han. Det har Rodgers, og det fører til at Downing må prestere for å få plass på laget igjen. Skal vente med å trekke noen konklusjoner før han faktisk begynner å prestere på et jevnt godt nivå, men det er ikke utenkelig.

Endret av Funtazz
Lenke til kommentar

Det har vært en del skriving i det siste om Downing og om han har en framtid på Liverpool. Etter min mening bør vel en spiller som Henderson tas med i den diskusjonen også. Eg klarer ikke helt å se hva han klarer å bidra positivt med for tiden. Sant og si så har han etter min mening aldri helt slått til.

Har sittet og sett på kampen mot Udinese, og min mening om Hendeson har helt klart ikke forandret seg. Nå ble han heldigvis nettopp tatt av til fordel for Gerrard.

Så får vi se om de kan hente opp ledelsen Udinese ha fått (ja fått, selvmål av Coates)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så ikke hele kampen, kom inn akkurat til Suarez-perlen. Var flott kjempet av Liverpool, men desverre gikk det ikke inn. Vi sliter på Anfield for tiden. Bør få inn en seiersrekke her nå altså.

Lenke til kommentar

Shelvey presterer, Suarez og Sterling er klasse. Sterling bør være fast inventar på førstelaget, det eneste jeg ser som kan argumenteres imot er at man må skåne de unge for alt for mange kamper, men han har uten tvil gode nok kvaliteter til å fortjene startplass sånn som han spiller.

Coates scorte et fint mål.

Lenke til kommentar

Gårsdagen var egentlig bare dritt. Endte opp på en fransk pub, med fulle franskmenn, som absolutt hadde ingen glede av fotballen, men skulle synge karaoke under hele matchen. Satt i 90 minutter og klarte ikke slutte å tenke på hvor irriterende det var, samtidig som vi også spilte rimelig dritt i går. Huff

Lenke til kommentar

Synd de falt så bakpå. men så stilte han med "C" laget også så var vel litt forventet.

Europa er det bare å bruke til å få spillere i form, kan bare vinne lommerusk uansett.

Sats heller på serie og de engelske cupene og sikt mot Europa neste år eller året etter.

I år bør det være langt ned på listen over ting å bry seg om.

Men alltid kipt å tape kamper, særlig på personlige feil.

Selvmål og mål nummer 3 mener jeg Reina burde ha tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...