Hugol Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 En venn av meg nevnte noe jeg egentlig ikke har tenkt så mye over, og som jeg selv er litt usikker på. Reina er en konge kar og lever opp til legendestatus, hvertfall ovenfor meg, men prestasjonene hans har vært ganske dårlige det siste året. Jeg tror heller ikke han kommer til å bli noe bedre i fremtiden. Er det på tide med en ny keeper? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har tro på at Reina slår tilbake. Han er en klassespiller. ALLE keepere gjør dumme feil/tabber en gang iblandt. Vi må huske på hvor ekstremt mye bra han har gjort for oss. Vunnet mange kamper omtrent på egenhånd. Han kommer garantert tilbake. I tillegg virker han som en utrolig bra fyr som vi trenger i klubben, Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) MAKE LUBE, NOT WAR |edit|Faen, sånn går det når man ser på malingen krangler også lar man tråden stå åpnen på jobb over helgen og trykker svar på mandagen Endret 1. oktober 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Jeg har tro på at Reina slår tilbake. Han er en klassespiller. ALLE keepere gjør dumme feil/tabber en gang iblandt. Vi må huske på hvor ekstremt mye bra han har gjort for oss. Vunnet mange kamper omtrent på egenhånd. Han kommer garantert tilbake. I tillegg virker han som en utrolig bra fyr som vi trenger i klubben, Egentlig, er jeg helt enig. Virker som en livlig type som absolutt har en posetiv effekt på hele troppen, men det hele handler jo ikke om personlighet, men ferdigheter. Ja, det er vanlig å slå tilbake etter noen tabber, men jeg ble ikke særlig av fjoråret. Endret 1. oktober 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er egentlig like skeptisk til tabbene stopperne våre har gjort i det siste. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Enig med Leaf. Er jammen ikke lett for Reina heller, når f.eks Skrtel gjør som han gjør. Endret 1. oktober 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har vært mye rart bakover hele sesongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Boss & Suso watching the U-21. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg tror Reina kommer til å levere bedre når resten av laget gjør det samme. Spesielt forsvaret. Virker som en fyr som (naturlig nok) blir mer tent av suksess og gode resultater. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Dama til Suarez er deilig ass Bra strøken frøkna til Spearing og! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ble veldig OT dette her, men når man snakker om strøken så er ikke dama til Peter Crouch langt unna heller. Peter Crouch altså :nei2: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 - Hører ikke hjemme noe sted. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da blir det Liverpooltur 21.- 23.desember! Skal bli godt og endelig få tatt seg en tur igjen. Forrige og første gang jeg var der, var under 15årsmarkeringen etter Hillsborough, så er på tide med en ny tur. Synes egentlig det er overraskende billig med ca 4000 pr pers for billett, hotell og fly. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Vært supporter i over 30 år og var (flaut nok) for første gang i Liverpool da de slo Stoke ut av cupen sist OBS!Slusene inn på stadion er knøttsmå Jeg er 193 og veldig breiskuldra, og holdt på å kile meg fast Hun gamle smålubne dama i porten der holdt på å falle av stolen i latter da jeg kilte ene skulderen i murveggen og den andre i portsøylen. Måtte vri meg inn med god kraft |edit|Så ikke før nå at du har vært der før Endret 2. oktober 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da blir det Liverpooltur 21.- 23.desember! Skal bli godt og endelig få tatt seg en tur igjen. Forrige og første gang jeg var der, var under 15årsmarkeringen etter Hillsborough, så er på tide med en ny tur. Synes egentlig det er overraskende billig med ca 4000 pr pers for billett, hotell og fly. Hvor bestilte du billetter? Via supporterklubben? Lyst til å ta meg en tur selv, men vet ikke helt hvor man begynner.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Bestilte billetter på ving.no/liverpool og fly på norwegian.no. 3999pr pers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 - Kan ikke annet enn å le, men mens Mark Halsey dømte Fulham-City etter oppgjøret vårt forrige helg så har Chris Foy etter helgens oppgjør mellom United og Spurs blitt satt opp i kampen Accrington Stanley-Rochdale i League Two! Forbundet kunne vel ikke sagt tydeligere hvem av de to de var minst fornøyd med. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da blir det Liverpooltur 21.- 23.desember! Skal bli godt og endelig få tatt seg en tur igjen. Forrige og første gang jeg var der, var under 15årsmarkeringen etter Hillsborough, så er på tide med en ny tur. Synes egentlig det er overraskende billig med ca 4000 pr pers for billett, hotell og fly. Herlig. Bare å glede seg. Håper å få til en tur i løpet av sesongen selv, har tro på at det skal gå. Har fortsatt tilgode å se noen slå min 1300kr for fly t/r, matchbillett og hotell Lenke til kommentar
Populært innlegg Schweigaard Skrevet 3. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2012 1. Mike Dean, referee, when Blackburn beat Manchester United 3-2, hasn't refereed a Manchester United game since. 2. Mike Dean - referee, in 2010, after Manchester United's defeat to Chelsea, was demoted to the Championship. 3. Alan Wiley, called "fat and unfit" by Alex after Manchester United's draw with Sunderland," agreed to retire" that season, he was also the ref on OT when the mancs lost 1-4 to Liverpool. 4. Mark Clattenburg refereed Manchester United's 6-1 defeat to Manchester City, hasn't refereed a single Manchester United game after that Manchester derby. (has acted as 4th official in 3) 5. Martin Atkinson -Involved in Manchester United's defeat to Chelsea, criticized by Alex, hasn't refereed Manchester United game since. 6. Ex referee Jeff Winter openly stating that he hadn't been given a Manchester United game for 2 years after sending Roy Keane off. 7. Howard Webb has been Manchester United's most used referee since the defeat to Manchester City. 8. More than 18% of the penalties Webb has awarded in his 8 year career have been to Manchester United. 9. Manchester United's CEO is on the board of The FA. 10. Alex Ferguson not happy with Chris Foy, Foy referees a League Two game. something he hasn't done since the 2001-02 season. Er ikke så fan av konspirasjonsteorier, men syns dette var litt morsomt. Noen som vet om alt dette stemmer? Fra LFC transfer speculations siden på facebook. 10 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Herlig. Bare å glede seg. Håper å få til en tur i løpet av sesongen selv, har tro på at det skal gå. Har fortsatt tilgode å se noen slå min 1300kr for fly t/r, matchbillett og hotell Ok. Hvor i all verden finnes sånne priser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå