Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

En venn av meg nevnte noe jeg egentlig ikke har tenkt så mye over, og som jeg selv er litt usikker på. Reina er en konge kar og lever opp til legendestatus, hvertfall ovenfor meg, men prestasjonene hans har vært ganske dårlige det siste året. Jeg tror heller ikke han kommer til å bli noe bedre i fremtiden. Er det på tide med en ny keeper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tro på at Reina slår tilbake. Han er en klassespiller. ALLE keepere gjør dumme feil/tabber en gang iblandt.

 

Vi må huske på hvor ekstremt mye bra han har gjort for oss. Vunnet mange kamper omtrent på egenhånd. Han kommer garantert tilbake. I tillegg virker han som en utrolig bra fyr som vi trenger i klubben,

Lenke til kommentar

Jeg har tro på at Reina slår tilbake. Han er en klassespiller. ALLE keepere gjør dumme feil/tabber en gang iblandt.

 

Vi må huske på hvor ekstremt mye bra han har gjort for oss. Vunnet mange kamper omtrent på egenhånd. Han kommer garantert tilbake. I tillegg virker han som en utrolig bra fyr som vi trenger i klubben,

 

Egentlig, er jeg helt enig. Virker som en livlig type som absolutt har en posetiv effekt på hele troppen, men det hele handler jo ikke om personlighet, men ferdigheter. Ja, det er vanlig å slå tilbake etter noen tabber, men jeg ble ikke særlig av fjoråret.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Da blir det Liverpooltur 21.- 23.desember! Skal bli godt og endelig få tatt seg en tur igjen. Forrige og første gang jeg var der, var under 15årsmarkeringen etter Hillsborough, så er på tide med en ny tur.

 

Synes egentlig det er overraskende billig med ca 4000 pr pers for billett, hotell og fly.

Lenke til kommentar

Vært supporter i over 30 år og var (flaut nok) for første gang i Liverpool da de slo Stoke ut av cupen sist :p

OBS!Slusene inn på stadion er knøttsmå :p

Jeg er 193 og veldig breiskuldra, og holdt på å kile meg fast :D

Hun gamle smålubne dama i porten der holdt på å falle av stolen i latter da jeg kilte ene skulderen i murveggen og den andre i portsøylen.

 

Måtte vri meg inn med god kraft :lol:

 

|edit|Så ikke før nå at du har vært der før :p

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Da blir det Liverpooltur 21.- 23.desember! Skal bli godt og endelig få tatt seg en tur igjen. Forrige og første gang jeg var der, var under 15årsmarkeringen etter Hillsborough, så er på tide med en ny tur.

 

Synes egentlig det er overraskende billig med ca 4000 pr pers for billett, hotell og fly.

 

Hvor bestilte du billetter? Via supporterklubben? Lyst til å ta meg en tur selv, men vet ikke helt hvor man begynner..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
- Kan ikke annet enn å le, men mens Mark Halsey dømte Fulham-City etter oppgjøret vårt forrige helg så har Chris Foy etter helgens oppgjør mellom United og Spurs blitt satt opp i kampen Accrington Stanley-Rochdale i League Two! Forbundet kunne vel ikke sagt tydeligere hvem av de to de var minst fornøyd med.
Lenke til kommentar

Da blir det Liverpooltur 21.- 23.desember! Skal bli godt og endelig få tatt seg en tur igjen. Forrige og første gang jeg var der, var under 15årsmarkeringen etter Hillsborough, så er på tide med en ny tur.

 

Synes egentlig det er overraskende billig med ca 4000 pr pers for billett, hotell og fly.

 

Herlig. Bare å glede seg. Håper å få til en tur i løpet av sesongen selv, har tro på at det skal gå.

Har fortsatt tilgode å se noen slå min 1300kr for fly t/r, matchbillett og hotell :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...