Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis han er på god vei, da skal det neimen ikke mye til

 

Å? Suarez hadde forsvart en plass på hvilket som helst lag i verden. Vennligst begrunn din "da skal det neimen ikke mye til"-kommentar. Suarez har flotte kjerneverdier utenfor banen, og har gang på gang vist at han gir absolutt alt for Liverpool. Han kan om noen år, hvis han fortsetter i Liverpool, og presterer bedre enn han gjør nå, absolutt bli en av de store. Hvorfor mener du han ikke er på god vei og at det neimen ikke skal mye til for å bli en legende i Liverpool om Suarez om 4-5 år blir regnet som en stor skikkelse i Liverpools historie ala legende?

Lenke til kommentar

Jeg tror BR har hjulpet Suarez med å bedre holdningene. Vi så i går hvordan han beholdt fokuset når han ting gikk i mot han.

 

Var veldig imponert over ham i går ja. Fint å se. Virker som Brendan har gjort det Kenny aldri gjorde. Eller, det får vi se over de neste kampene om det virkelig stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liverpool supporter som ikke kan lese?

 

Om en Liverpoolsupporter kansje bruker litt for sterke ord om Liverpool-spillere, er det ikke idioti. Men det kommenteres. Når hoff skriver noe idiotisk, kommenterte du det ikke.

 

Og The Hoff klarer fint å trolle i denne tråden alene. Det har han vist mange ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
En liverpool supporter som ikke kan lese?
Om en Liverpoolsupporter kansje bruker litt for sterke ord om Liverpool-spillere, er det ikke idioti. Men det kommenteres. Når hoff skriver noe idiotisk, kommenterte du det ikke. Og The Hoff klarer fint å trolle i denne tråden alene. Det har han vist mange ganger.

Den uttalelsen mener hvertfall eg er idioti. Er jo bare å lese her i tråden. Fyren omtales overhodet ikke i retning legende.

 

Og hvis Suarez blir det man kaller en klubblegende, så skal eg være den første som står her med hatten i handa og sier: Eg tok feil. ;) Verre er det overhodet ikke.

 

Eg har ikke tatt inn over meg hva Hoff har skrevet som er idioti. Kan ikke kommentere alt som er idioti heller. Eller?

 

Fint du drog fram "trolle kortet". Det er alltid en vinner....

 

Når det gjelder selvinnsikt kommentaren så skjønte eg ikke hva i mitt innlegg som hadde med selvinnsikt hos meg å gjøre.

Lenke til kommentar

Moro. Når det er Giggs så er det påstått, mens med Terry er han satan selv.

 

Har personlig aldri kommentert utroskapsgreier i stor grad. Jeg tror derimot at hvis du legger godvilja til, så er det forskjell på å pøka dama til en lagkamerat og å pøke dama til en kar du ikke har et godt forhold til, men som tilfeldigvis er broren din.

 

Classic Manu-logic.

 

Klassisk uintelligent kommentar hvis man ikke har bedre å komme med.

 

Er fyllesyk, gidder ikke mer nå.

 

Er du bedre nå? Sanneligt ikke godt å vite når du er fyllesyk, asså.

 

Hvem er du, og har du et problem eller noe?

Lenke til kommentar
Luis Suarez (20) scored only one goal fewer in his first 50 league games for #lfc than Ian Rush.

Jau... Det er jo en måte å lage en legende på det. Sammenligne med de svakeste sidene til en som faktisk er en legende....

 

Vi får se de neste 2-3-400 kampene. Det som faktisk lager en legende. 50 kamper er knapt nok noe han kommer til å bli husket for i en storklubb en gang.

 

Hvis han hadde sluttet i dag vet vi alle her inne hva han ville blitt husket for.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nok av dette, bruk PM istede for å poste piss i tråden.(inkluderer mitt eget bidrag )

 

Evt diskuter saklig. Det foretrekkes.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir nok en kamp for ungutta+Carragher dette. Noe som også tilsier festfotball og minst en kjempetabbe fra Brad ''my god he looks awesome'' Jones. Gleder meg til kampen selv om det er Europa League, noe jeg ikke kunne si de siste gangene Liverpool har deltat i turneringen.

 

Yesil, Wisdom, Pac-man, Henderson, Jones og muligens Morgan=Kung.

Fantastisk at vi har en manager som bruker den yngre garden og sparer A-laget i slike kamper. Dette hadde vi ikke sett under Roy\Kenny, og til en vis grad Rafa.

(Rafa skal ha stor kredit for jobben han gjorde med akademiet, og spillerne han hentet, men var ikke spesielt flink til å ta de opp til førstelaget)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Dani: Etter å ha sett Anzhi live 2 ganger i årets sesong samt sett alle dems kamper, så tror jeg nok at de er meget sterke kandidater til å vinne gruppen foran oss. Ja, så gode er de, faktisk. De spiller bedre fotball enn hva vi gjør, så jeg tror nok at vi skal være bra fornøyde om vi greier uavgjort, selv om jeg håper på det beste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er heldigvis en stund før vi møter Anzi, så håper Liverpool har spilt på seg nok poeng samt form til å hamle opp med russerne+Etoo. Tipper vi taper borte, men tar hjemmekampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...