Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mot Derby...det blir nok overkjøring skal jeg tro.

 

vi vinner 3-0 :)

 

 

fanken, er jo Cl-kvalikk først

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Å kjøpe en ny midtstopper som skal steppe rett inn er null vits. Mange eksempler på at stoppere som blir kastet i ilden ikke klarer seg helt i starten. Vidic f.eks.

 

Da ville jeg heller satset på Arbeloa, selv om jeg syns han er udugelig og vil bli litt for lett sentralt i PL. Hyypia er gammel, å bli benket i hans alder er aldri bra. Spesielt ikke i en rolle som han vil innta, der det er taklinger og timing som er vesentlig siden han ikke akkurat leser spillet fantastisk. Jeg tipper han vil forårsake hvertfall en straffe i de første kampene han eventuelt skal steppe inn i.

Lenke til kommentar

Er vel også mange eksempler på midtstoppere som slår til fra dag en? Noen greier seg fra starten, andre ikke. Slike ting kan man ikke forutse på forhånd. Tror nok en midtstopper blir handlet inn uansett, ettersom vi bare har 3 spillere på to plasser (4 om du teller med Arbeloa), og det er ikke optimalt. Så vi trenger en forsterkning der uansett som kan være back-up, og Hyypiä har heller ikke lenge igjen nå.

 

Tror Hyypiä vil gjøre det bra om han stepper inn. Straffer får vi jo mot oss uansett for tiden. Hyypiä er smart og erfaren, og henter inn store deler av det han taper på ved mangel av fart der. Agger er konge. Det blir nok dårligere enn med Carra der bak, men tror ikke vi vil lide stort heller. Skulle det dog være snakk om at Carra må stå over flere måneder og mister kamper mot de store lagene, så tror jeg heller vi kan få se hvor viktig Carra er der bak.

Lenke til kommentar

Jepp, Masch er jo konge. Gleder meg til å se hvordan Agger takler mer ansvar.

 

 

----------------Reina----------------

 

--Finnan----Agger---Hyypia---Arbeloa--

 

---------------Mascherano----------------

 

---Benayoun----Alonso-------Babel------

 

---------Kuyt/Crouch--------Voronin--------

 

 

Kan være noe sånt vi får se mot Toulouse. Eller så kjører Rafa standard 4-4-2.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Skulle nesten tro det hviler en forbannelse over LFC. Når vi nå endelig har fått en bra start, så må det skjære seg på andre fronter. Først går handelen med Heinze i vasken, og like etter går to av tre midtstoppere ned for telling.

 

Nei, de neste dagene blir hektisk. Blir ikke lett å få fatt i en brukbar erstatter så sent, spesielt med tanke på at en evt. midtstopper vil føle at han bare blir handlet inn for å fylle plassen så lenge Carragher er ute, og at han mest sannsynlig vil miste plassen så fort vår kjære nr. 23 er tilbake.

Lenke til kommentar
Nei, de neste dagene blir hektisk. Blir ikke lett å få fatt i en brukbar erstatter så sent, spesielt med tanke på at en evt. midtstopper vil føle at han bare blir handlet inn for å fylle plassen så lenge Carragher er ute, og at han mest sannsynlig vil miste plassen så fort vår kjære nr. 23 er tilbake.

9367650[/snapback]

Tror ikke akkurat at en evt. ny midtstopper hadde regnet med fast spill første sesongen uansett, så det vil nok ikke bli et problem..

Lenke til kommentar
Faen, brukket bein og puktert lunge, og en Steven Gerrard med tåskade? Best Aurelio kommer seg til kampen mot Derby... Og at Rafa handler klokt...

 

Men en siste ting:

Hvem får kapteinsbindet mot Toulouse?

9367852[/snapback]

 

 

Alonso kanskje, eller Reina.(bare gjetter)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært borte fra PC'n noen dager. Seier mot Sunderland var jo topp.

Skadene kommer selvfølgelig til å være et minus, men samtidig blir det fint å se hvordan laget klarer seg uten Carra/Gerrard. Forhåpentligvis slipper vi skader på tampen av sesongen hvis vi tar de fleste nå. :) Vi kan i alle fall håpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...