Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ene uka vil dere ha han bort fra klubben, den neste blir han hyllet som en legende. Bipolar lidelse ute og går blant LFC-fansen?

Jeg har aldri ønsket Suarez bort fra klubben. Jeg misliker også alt det negative rundt ham, men synes allikevel han ofte blir behandlet urettferdig. Tross all motgang, kommer han tilbake og gir ikke opp. Vinnerinstinktet hans er bare herlig, og i kampen mot Norwich viste han også at han klarer å ignorere dommerne som konsekvent dømmer mot ham. Istedenfor å bli frustrert (som hadde vært veldig forståelig) da han ble overfalt og slått ned innenfor 16 meteren uten å få noe, så fortsatt han spille fotball og nærmest avgjøre på egenhånd. At motstanderfansen hater ham, gjør meg overhodet ingenting.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du Liverpool suporter og vil ha Suarez ut av klubben er du også en god kandiat til verdens dummeste person.

 

Fergusson mener de ble snytt for minst en straffe i dag. Jeg så ikke kampen, men jeg håper han har rett.
Ble snytt for to klare straffer, pluss en litt mer tvilsom en ala Suarez mot oss sist. Men ja, you win some, you lose some.

 

Det er ikke ala Suarez mot United da, for den var klar. Mye klarere enn den United fikk straffe på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ene uka vil dere ha han bort fra klubben, den neste blir han hyllet som en legende. Bipolar lidelse ute og går blant LFC-fansen?

Jeg har aldri ønsket Suarez bort fra klubben. Jeg misliker også alt det negative rundt ham, men synes allikevel han ofte blir behandlet urettferdig. Tross all motgang, kommer han tilbake og gir ikke opp. Vinnerinstinktet hans er bare herlig, og i kampen mot Norwich viste han også at han klarer å ignorere dommerne som konsekvent dømmer mot ham. Istedenfor å bli frustrert (som hadde vært veldig forståelig) da han ble overfalt og slått ned innenfor 16 meteren uten å få noe, så fortsatt han spille fotball og nærmest avgjøre på egenhånd. At motstanderfansen hater ham, gjør meg overhodet ingenting.

 

This.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Suarez har et fantastisk vinnerinstinkt som så alt for mange fotballspillere mangler imo. Minner meg litt om Van Persie for noen år tilbake sett bort ifra all kvalmen han lager til tider. Synd han ikke kan riste dette av seg, så kunne han kanskje vært en likendes kar.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
cHALLENGE.gif Han får virkelig gjennomgå, forøvrig samme mann som hogde han ned...

Håper han fikk frispark.

 

Men har aldri skjønt poenget med slikt som han gjør her. Hiver opp sin venstre fot ekstra mye. Hele opplegget blir så teatralsk. Irriterer meg med fotballspillere i dag.

 

Før var de skadet når de låg nede. Nå er det bare trist blitt.....

Lenke til kommentar

Nei, trenger bare 5 kamper med skikkelig oppførsel og mål så vil Liverpool-supporterne ha glemt det. Enda lenger så glemmer resten det. Tingene han har gjort vil bli omtalt som sånn han var før. Regner ikke Rooney som en fyr som driver mye med filming, men han har noen ganske latterlige noen i yngre alder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Omtrent uansett hva Suarez gjør i resten av sin Liverpool-karriere vil han bli husket som den uspiselige typen han kan være.

 

Et godt rykte tar lang tid å bygge opp, men kan ødelegges på et sekund. Dagens zen.

 

Hadde ikke Drogba også en ganske trøblete start på balløya, da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ronaldo (og Nani) hadde jo flere teatriske opptredner(ref: Uspiselige) gjennom PL-karrieren også. Torres au.(og nevnte Drogba) Men alle disse skjerpet seg iløpet av karrieren.

 

Det kan Suarez også.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Et godt rykte tar lang tid å bygge opp, men kan ødelegges på et sekund. Dagens zen.

 

Brought to you by Ryan Joseph Giggs - How moral doesn't affect your football-skills.

 

Fortsetter Suarez i samme spor som nå med det vinnerinstinktet han har og leverer enda bedre enn det han kan gjøre p.d.d, så vil han fort kunne bli en legende i Liverpool. Han er på god vei. Helt ufattelig at han klarer å styre seg etter å ha blitt slått ned, man hadde ikke sett mange i EPL som hadde styrt seg på den måten. Og såklart, tidligere feider han har vært involvert i glemmes raskere når man ser profesjonaliteten man så igår av Suarez.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ingen av de nevnte har f.eks en rasisme-dom på samvittigheten.

Det har Rio også.

Tipper det er ytterst få som faktisk mener at Suarez er en rasist. Ble dømt i en meget murky sak, som ble blåst til de grader. Ikke at det unnskylder episoden eller hva som skjedde. Bite-episoden setter jeg som ganske minneverdig selv om det skjedde i en annen liga.

Men om han legger alt bak seg å spiller fotball så blir det nok bra.

 

Lyset virker best i det svarteste mørket. Dagens zen II

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...