Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Mye bra i Sleivdal, Jostein Fjære, Per Hege Ahlsen, Christian Congo(Ugang i Uganda ftw) mm. Har de første 10 albumene som leses anhver sommer omtrent. Sleivdal har jo møtt Liverpool, Milan, United(2-1 til Sleivdal btw) Ajax og Ytre Sleivdal(''han Leslie ser ut som en skrøpelig kar, dette redder jeg lett'' -Martin Hval) oppgjennom tidene. Er som å se Liverpool på sitt beste foran mål! Endret 27. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ryktene sier at både Wisdom og Suso starter i dag, herlig! Poengmessig dårlig start på sesongen, men håper vi kan gi den en kickstart i dag. 3p og godt spill hadde vært herlig. Kjenner entusiasmen for alvor, endelig er på vei tilbake. YNWA Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Here's for hoping! Morsomt om de to får starte. Hadde nok heller sett Robinson på venstre og Johnson på høyre, for å være helt ærlig. Men Wisdom har jo ikke på noen som helst måte gjort seg bort, så han er vel foran i køa. Glen er jo en risiko bakover uansett hvilken side han starter på så. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Huff. Må på fotballkamp selv midt under kampen. Men om det er slik at Wisdom og Suso starter blir det nok å se kampen i reprise på sumo! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Reina, Wisdom, Skrtel, Agger, Johnson, Allen, Sahin, Gerrard, Suso, Sterling, Suarez Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Er Agger klar allerede? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Håper vi vår se Assaidi fra benken også. Var stor sjanse for at Agger skulle blir klar til Norwich kampen ja. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Gleder meg til Suso/Suarez/Sterling fremme. Er forsiktig optimist i dag, og tror vi vinner 2-0. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Assaidi er jo helt ekstrem, burde ha startet Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Pøh, Suarez er ekstrem, Sterling er ekstrem og Suso blir snart ekstrem. Så vi har et luksusproblem allerede. Godeste Assaidi må bare kjempe seg inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Dagens lag mot Norwich; Reina, Johnson, Wisdom, Skrtel, Agger, Sahin,Allen, Gerrard, Sterling, Suso, Suarez. Res; Jones, Carragher, Henderson, Downing, Assaidi, Coates, Borini. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Assaidi starter nok ikke pga han ikke har fitnessnivået til å spille to kamper på så kort tid. Merket jo hvor trøtt han ble siste halvdel av kampen i midtuka. Ser for meg at han kan bli en joker på slutten av kampen på samme måte som Suso var sist kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Wisdom istedenfor Robinson. Hva synes vi om det? Eller skal Wisdom spille i midtforsvaret og Agger ute til venstre? Overraskende at Agger faktisk er spilleklar allerede. Gøy at Borini blir benket til fordel for Suso. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Wisdom spiller nok høyreback, som han har gjort i sine to andre kamper. Merkelig at han blir foretrukket foran Robinson, som ikke en gang er på benken etter en flott kamp mot WBA. Syns Wisdom virker litt shaky til tider, og han er heller ikke noen naturlig backtype. Utvilsomt et talent dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ja, sant det. Da tar Johnson venstrebacken. Glemte at Borini fremdeles er litt småskadet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Wisdom istedenfor Robinson. Hva synes vi om det? Eller skal Wisdom spille i midtforsvaret og Agger ute til venstre? Overraskende at Agger faktisk er spilleklar allerede. Gøy at Borini blir benket til fordel for Suso. Hva vi synes? Synes det er spennende. Hvor ille kan det liksom gå? Vi kommer til å få en elendig sesong, og jeg bryr meg ikke. Jeg forventer ingenting i år, klarer vi å holde oss i PL er jeg fornøyd. Det beste vi får ut av sesongen er nettopp å få prøvd ut slike talenter. Er egentlig en utrolig morsom og spennende periode vi er inni. Er ekstremt tålmodig med Brendan. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ja, enig. Men Robinson spilte jo strålende mot WBA, så litt merkelig at han ikke engang er i kamptroppen. Men lykke til, alle sammen! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Tusen takk Nathalie, skal gjøre mitt beste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Om Suso (og Assaidi) slår til kan det bli vanskelig for Borini og komme tilbake inn i laget. Spent på kampen idag, gleder meg! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg gir fullstendig faen i hvem som starter av Wisdom eller Robinson. Eller vent! Nei, det gjør jeg ikke. Greit Wisdom starter siden Robbo har fått prøve seg flere ganger og vært bøtte de siste gangene han fikk prøve seg. Dessuten har Wisdom langt mer å true med fremover. Bra Assaidi er på benk. Og logisk siden han har vært i dårlig fysisk etter ramadan og lite matchtrening at han er på benken og ikke starter to kamper på rad. Suso og Sterling fra start er diggbart. Sahin også. Lykke til i dag folkæns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå