Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mye bra i Sleivdal, Jostein Fjære, Per Hege Ahlsen, Christian Congo(Ugang i Uganda ftw) mm.

Har de første 10 albumene som leses anhver sommer omtrent. Sleivdal har jo møtt Liverpool, Milan, United(2-1 til Sleivdal btw) Ajax og Ytre Sleivdal(''han Leslie ser ut som en skrøpelig kar, dette redder jeg lett'' -Martin Hval) oppgjennom tidene.

 

Sleivdal_Product.jpg

 

Er som å se Liverpool på sitt beste foran mål!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15
Dagens lag mot Norwich; Reina, Johnson, Wisdom, Skrtel, Agger, Sahin,

Allen, Gerrard, Sterling, Suso, Suarez. Res; Jones, Carragher, Henderson,

Downing, Assaidi, Coates, Borini.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Wisdom istedenfor Robinson. Hva synes vi om det? Eller skal Wisdom spille i midtforsvaret og Agger ute til venstre? Overraskende at Agger faktisk er spilleklar allerede. Gøy at Borini blir benket til fordel for Suso.

Lenke til kommentar

Wisdom istedenfor Robinson. Hva synes vi om det? Eller skal Wisdom spille i midtforsvaret og Agger ute til venstre? Overraskende at Agger faktisk er spilleklar allerede. Gøy at Borini blir benket til fordel for Suso.

Hva vi synes? Synes det er spennende. Hvor ille kan det liksom gå? Vi kommer til å få en elendig sesong, og jeg bryr meg ikke. Jeg forventer ingenting i år, klarer vi å holde oss i PL er jeg fornøyd. Det beste vi får ut av sesongen er nettopp å få prøvd ut slike talenter. Er egentlig en utrolig morsom og spennende periode vi er inni.

 

Er ekstremt tålmodig med Brendan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gir fullstendig faen i hvem som starter av Wisdom eller Robinson. Eller vent! Nei, det gjør jeg ikke. Greit Wisdom starter siden Robbo har fått prøve seg flere ganger og vært bøtte de siste gangene han fikk prøve seg. Dessuten har Wisdom langt mer å true med fremover. Bra Assaidi er på benk. Og logisk siden han har vært i dårlig fysisk etter ramadan og lite matchtrening at han er på benken og ikke starter to kamper på rad. Suso og Sterling fra start er diggbart. Sahin også.

 

Lykke til i dag folkæns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...