Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brad Jones

Gjerne Brad Jones også for å gjøre Reina litt nervøs

 

Til tross for keepertabben som førte til WBAs eneste mål? :p

 

BR får ingen enkel oppgave når han skal velge ut midtbanetrioen på lørdag. Joe Allen er opplagt, Gerrard er nok vernet, så da står det kun en ledig plass. Suso brukte ikke mange sekundene på å starte et godt angrep som førte til mål. Henderson var imo kanskje banens beste spiller - ingen store enkeltprestasjoner, men bunnsolid og strategisk god gjennom hele kampen. Sahin stiller selvfølgelig sterkt med to mål.

 

Forøvrig sliter jeg med å se en fremtid for Downing. Han var svak forrige sesong, og har tilsynelatende blitt enda dårligere i år. Yngre blir han heller ikke.

Lenke til kommentar

Skal ha 1-2 goallen på netthinnen før jeg sovner i natt. Hvem var det som sa "BR out - Rafa in!" eller noe i den duren for litt siden? Kommer til å bli bra detta. Vi må bare være tålmodige og la ting gå sin gang. Endelig har vi en god manager, både sympatisk og som står for god fotball. Elsker å se at Suso tar nivået sitt fra reservelaget til førstelaget. 18 år gammel den karen. Ikke gæli.

Lenke til kommentar

Håper å se dere på Old Trafford i neste runde!

Vet ikke om jeg makter en 12 vs 11-kamp til på så kort tid.

 

Var vel 12 vs 10 i brorparten av den kampen, så en 12 vs 11-kamp om en måneds tid burde ikke være et problem.

Stemmer, da er det greit for meg. Bring it on, United!

 

Æsj, vi ble sendt til brua. Urettferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Suso er bare herlig! Sahin var også strålende, men det var flere som utmerket seg i dag. Rodgers skal ha ros for at han satser på ungdommen. Flott kamp!

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...