Hewitt Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Dette var hvert fall en av kampene som endte med seier, la oss nå inderlig håpe det blir slik i resten av sesongen. Men generelt så synes jeg vi fremstår som langt mer sterke på bortebane i år enn de foregående år. Vi er mer offensive, har mer av spillet og trykket, og vi har mange flere strenger å spille på nå. Tror vi vil hevde oss bra i år, og håper vi henger med Chelsea helt inn, da kan vi ha en fair sjanse på ligatittelen hvis ting klaffer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fra Liverpool.no Fabio Aurelio tilbake i full trening. Venstreback Fabio Aurelio er tilbake i full trening igjen. Brasilianeren har vært ute av spill i seks måneder, og han er nå snart klar til å gi kamp med Alvaro Arbeloa og John Arne Riise om venstreback-plassen. Rafa ønsket Gabriel Heinze sterkt, men argentineren gikk som kjent til Real Madrid. Aurelio kan nå være med å gi backup på en plass Rafa følte vi manglet noe. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Vi er helt greit besatt på venstrebackplassen, hvor vi har tre førstelagsspillere på én plass. Derimot er det verre på midtstopperplassen hvor vi har tre spillere på to plasser - og nå spørs det om Hyypiä og/eller Carra kan spille de neste kampene. Der trenger vi virkelig forsterkning. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 I følge liverpool.no kan Arbeloa også spille midtstopper, så hvis ikke carra er ute så lenge skal vi klare oss. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mja, meget skeptisk til Arbeloa på midtstopperplassen. Fint at vi har en så anvendig spiller som Arbeloa, som kan spille hvor som helst i forsvaret, men han er likevel ingen optimal løsning å putte på midtstopperplassen. Men må man, så må man. Håper dog vi henter inn forsterkning i form av en god midtstopper, samt foran neste sesong må vi hente en til når Hyypiä er ute av dansen. Richards fra City hadde jo vært en våt drøm, men han ville blitt så dyr at det ikke er verdt det. Rafa har nok øynene sine på noen midtstoppere, både etablerte og yngre, så tar det med ro. Men det beste hadde vært om vi fikk inn en dette overgangsvinduet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tror Arbeloa vil løse oppgaven bra hvis han blir satt på midtstopperplass. Han spillte vel mest midtstopper i sine dager i Deportivo, gjorde han ikke? Men håper naturligvis at Carra ikke er lenge ute. Dog blir jo dette en fin mulighet for Agger å ta kommando baki der. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Morsom sak å lese på nettavisen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Morsom sak å lese på nettavisen. 9363367[/snapback] Heldig kar, får gifte seg i Liverpool dress. Fin dame hadde han å....... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Morsom sak å lese på nettavisen. 9363367[/snapback] Heldige f... Broren min prøvde å få gifte seg i Liverpool drakt og YNWA musikk, selvfølgelig gikk det dårlig med den ideen. Så nå ser han "frem til" begravelsen sin, hvor han vil prøve det samme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Heisann. jeg lurer på om noen av dere diehard-liverpoolsupportere kan hjelpe meg? Saken er den at jeg forgjeves leter etter et sted hvor man kan få kjøpt den ultimate Liverpool-jakken. På den lokale matsjappa har jeg sett en herremann som går rundt og tøffer seg med "den" råe jakken. Den er såklart rød, og med et stort emblem på ryggen. Selv om jeg har sett dette i edru tilstand, så har jeg likevel fantasert om å "skubbe" til knoten, for så å slite fillene av han, og stikke ... Har søkt rundt på de "vanlige" sidene, men finner bare alt annet supportdall (drakter, sko, skjerf osv.). Noen som har et tips her? Hei! Noen som har en jakke her? You never walk alone, sikkert et turisttricks ... Endret 26. august 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har ikke sett noe som ligner beskrivelsen din. Er det en eldre jakke? Selv mener jeg at den sorte jeg kjøpte for 4-5 år siden er den ultimate liverpooljakka Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lol @Avatar Pencil, hva sier Dotten til dette da ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lol @Avatar Pencil, hva sier Dotten til dette da ? 9366201[/snapback] Hysj, Dottefjerten støvsuger, og i tillegg synes visst han i likhet med de andre mest ullbefengte modsa at avatartyveri er digg ... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Faen! Leste på Liverpool.no at Carra har brukket et ribbein og pungtert en lunge. Hyypia vil trolig kunne spille på Tirsdag. Link: http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) pungtert lunge :O, tror ikke Rafa får julegave fra Carra i år Endret 26. august 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Se på den positive siden; nå MÅ vi ha en ny midtstopper fort som fan. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Må si at Rafa var VELDIG uprofesjonelt mot Carragher, han gikk rundt og bad om bytting men nei. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Og der så vi viktigheten av en ny KVALITETSstopper med en gang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Må si at Rafa var VELDIG uprofesjonelt mot Carragher, han gikk rundt og bad om bytting men nei. 9367149[/snapback] Han ble jo byttet etter et par minutter og byttet med Babel->Riise ble jo også avbrutt når man så at Carra hadde det vondt. Men hvorfor det tok to minutter å ordne det synes jeg virker rart, skulle likt å se hva som skjedde der nede. Tror enten at Benitez ikke først skjønte alvoret av skaden til Carra, eller at det var noen problemer med byttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå