Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) ''Angrep'' posten, ikke posteren. Så i etterkant at den kom fra samme figur. /usakeligheter Endret 23. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Måtte sjekke Arsenal sin start forrige sesong.Etter 5 serierunder hadde de 4 poeng, 6 - 14 i målforskjell og innehadde 17 plass i PL. Etter 5 serierunder har Liverpool FC 2 poeng, 4 - 10 i målforskjell og innehar 18 plassen i PL. Arsenal endte på 3. plass med 70 poeng og 74 - 49 i målforskjell. Det er lov å håpe at det også løsner for Brendan Rodgers mannskap. For selv om vi gjennomgår tøffe tider, så er de fleste enige i at vi har vært uheldige mot begge Manchester-klubbene. Det er selvsagt en mager trøst, men jeg har tro på vår manager. Men da må FSG gi ham penger til å hente inn kvalitetsspillere. Da kan dette bli meget bra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Arsenal underpresterte til de grader i fjor. Alle viste at nivået deres var langt høyere enn hva de klarte. Itillegg hadde de en spiss som skal ha 70% av æren for at det gikk så bra. Kan ikke se at Liverpool har kvalitetene til å komme helt der oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Arsenal underpresterte til de grader i fjor. Alle viste at nivået deres var langt høyere enn hva de klarte. Itillegg hadde de en spiss som skal ha 70% av æren for at det gikk så bra. Kan ikke se at Liverpool har kvalitetene til å komme helt der oppe. De aller fleste lag underpresterer i løpet av en sesong. Liverpool hadde fortjent mer enn to poeng etter de første fem kampene. Vinner vi først én kamp, så kan det fort snu. At vi har fått en så dårlig poengfangst innledningsvis, er ingen krise. (Jf. da alle trodde at City kom til å vinne ligaen, før alle trodde at Man Utd kom til å vinne, før City omsider vant.) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ja, du har et poeng, men dere mangler uansett det som gjorde at Arsenal faktisk klarte å komme så høyt som de gjorde. Med mindre Suarez begynner å pøse inn mål, eller kollektivet gjør det så tror jeg det blir vanskelig. Ang. underprestasjonen; Jeg mener at Arsenal har et høyere nivå. Med tanke på spillerne de har til rådighet og strukturen. Liverpool har vel slitt i noen år nå og det er vel ikke mange som forventer noe medalje der. Arsenal har vært topp i mange år nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Ja, du har et poeng, men dere mangler uansett det som gjorde at Arsenal faktisk klarte å komme så høyt som de gjorde. Med mindre Suarez begynner å pøse inn mål, eller kollektivet gjør det så tror jeg det blir vanskelig. Dette nevnte jeg jo litt lenger opp på siden. Rodgers' spillestil legger opp til, og fordrer at hele laget, kollektivet, skal score mål. Vi har så vidt sett konturene av det, men det vil ta tid å innføre. Ang. underprestasjonen; Jeg mener at Arsenal har et høyere nivå. Med tanke på spillerne de har til rådighet og strukturen. Liverpool har vel slitt i noen år nå og det er vel ikke mange som forventer noe medalje der. Arsenal har vært topp i mange år nå. Jeg tror det er svært få Liverpool-supportere som forventer en topp 4-plassering denne sesongen. Og det er ikke noe tvil om at Arsenal besitter et høyere nivå. Poenget var vel egentlig at det vil skje en ganske voldsom endring resultatmessig, etter hvert som spillestilen blir innprentet. Endret 23. september 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Siden 1. januar 2012: Liverpool P24 W5 D5 L14 GD27-35 P20 Burde man være bekymret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Siden 1. januar 2012: Liverpool P24 W5 D5 L14 GD27-35 P20 Burde man være bekymret? Nei. Ny sesong nå, fem kamper spilt. Bør ikke være bekymret ennå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jepp, jeg er enig. For å være helt ærlig har dere vært maks uheldige med terminlista. Møtt tre av gullfavorittene hjemme, pluss at ingen bortekamper er enkle. Tror dere greier å kickstarte sesongen med fire hjemmekamper på rappen i oktober. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Sorry, ikke engang iLongphone 5 kan vise dere på tabellen lenger. 18 Liverpool 5 0 2 3 4-10 2 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 18 Liverpool 5 0 2 3 4-10 2 Dette visste vi jo fra før av, så skjønner ikke helt hensikten med å gjengi det her. For øvrig er det ingen som lar seg provosere av slike trolleinnlegg lenger, men godt forsøk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Siden 1. januar 2012: Liverpool P24 W5 D5 L14 GD27-35 P20 Burde man være bekymret? Nei. Ny sesong nå, fem kamper spilt. Bør ikke være bekymret ennå. Tror Liverpool og Spurs er i samme båt, siden begge lag sin vår-form i forrige sesong var meget svak, slik at disse kampene egentlig bare er en fortsettelse av nevnte form. Sleng inn ny trener, ny spillestil og nye spillere, så kan man kanskje få en forståelse for hvorfor lagene virker å slite. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Fikk ikke dette helt med meg i kampen, men når Henderson kom på skal han visnok ha levert ut noen papir lapper til Gerrard og Allen, og det sies fra noen kanter at Gerrard bare pelma lappen sin i bakken. Noen som har hørt noe om hva som stod eller var det mest sannsynlig bare taktikk? Litt rart at Henderson ikke bare kunne si det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ryktes at Agger er ute resten av sesongen. Forskjellige nettmedier sier så. Syns det er rart, da han enda ikke har blitt sjekket. Er det en kneskade, så må mye av hevelsen bort før man kan sjekke, og en slik scan blir vanligvis ikke gjort før det er gått 24 timer. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Kelly er hvertfall ute resten av året ("back next year" ifølge twitteren hans). Stakkars jævel, han får alltid de sykeste skadene. Var jo ute 2 år med ryggskade til rett før han debuterte for oss blant annet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Fikk ikke dette helt med meg i kampen, men når Henderson kom på skal han visnok ha levert ut noen papir lapper til Gerrard og Allen, og det sies fra noen kanter at Gerrard bare pelma lappen sin i bakken. Noen som har hørt noe om hva som stod eller var det mest sannsynlig bare taktikk? Litt rart at Henderson ikke bare kunne si det. Såg de fikk lapper men ikke at de barre ble kastet. Såg nå ut som Gerrard såg på lappen sin først. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ryktes at Agger er ute resten av sesongen. Forskjellige nettmedier sier så. Syns det er rart, da han enda ikke har blitt sjekket. Er det en kneskade, så må mye av hevelsen bort før man kan sjekke, og en slik scan blir vanligvis ikke gjort før det er gått 24 timer. Jeg leser at det ikke er alvorlig og han er tilbake om 2-4 uker. Om han hadde vært ute resten av sesongen ville det vært lett å bli etterpåklok, og ønske at vi solgte ham til City for masse penger. Vi sårt kunne trengt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Var som sagt bare rykter. Er visstnok et brudd i en knokkel i kneet. Skal være tilbake i midten av Oktober. God stemning Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jaja, med en så ille skade på Kelly så har MacLaughlin en gyllen mulighet til å gjøre sin inntreden på førstelaget. Spesielt ettersom Johnson er i ferd med å finne seg til rette på venstresiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå