Latias Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Til twitteren til selveste Shelvey. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Var så utrolig positiv etter de første 5 minuttene av kampen og spesielt da scoringen satt på starten av 2. Men fy faen så kjipt sluttresultatet ble. Personlig er jeg veldig fornøyd med spillet, som satt veldig bra, men med en uerfaren og aggresiv Shelvey samnt en ape-dommer gikk det ikke i dag. Håper at Agger kommer seg tilbake så fort som mulig. Jeg synes det står stor respekt av den jobben Glen gjorde i dag! Det var jo en grunn til at Valencia ikke fikk til noe pluss at Johnson var perfekt markeringsmessig, noe han har sletet med før. Nå må vi faen meg skjerpe oss på onsdag. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg hadde ingen forventninger til kampen på forhånd, men jeg hadde håpet at den ikke ville bli avgjort av håpløse dommeravgjørelser. Men det var jo akkurat det som skjedde. Det irriterer. Ellers er jeg ikke like pessimist som mange andre. Vi rundspiller United, selv med 10 mann - og vi benytter unge, urutinerte spillere i store deler av kampen, som absolutt ikke gjorde seg bort. Det lover godt for framtiden. Alle lag har som regel en downperiode iløpet av sesongen, greit å gjøre oss ferdig med den i så tidlig av sesongen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Til hva? Spørr jo ikke for moro skyld, linken din funker ikke hos meg. Bedre nå? Http://pic.twitter.com/uhZEssoa Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 @shelveyJ (Jonjo Shelvey's official twitter account)"I apologise to the fans for getting sent off but no way i was pulling out that tackle in a game of that importance. Im sorry I have also apologised to sir Alex , just where I come from people don't grass people up to get someone sent off. Rimelig tåpelig å si sånt når det var en takling i et helt ufarlig område, men det sier vel mye om hvor uerfaren han er. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Og van Persie hadde en takling som var verre i mine øyne og slapp unna med gult. Mark Halsey skulle hatt ris på rævva si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Mulig han får det når han blir med Ferguson hjem i natt. /sur Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Skjerp dere a, RvP sin var ikke i nærheten en gang på "farlighetsskalaen". For øvrig herlig å se SAF og Carragher småpratet litt på sidelinjen. Det viser bare det jeg har sagt tidligere, at det går an å være rivaler og samtidig oppfører seg som folk. 3 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Taklinga kan være farlig, likevel om ikke vår spiller lå nede og fikk seg en "trøkk", som Evans.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Nå har jeg lest en del på diverse fora, og en gjenganger er spørsmålet om hvem som skal score for oss. Brendan Rodgers har allerede nevnt det, og jeg er helt enig. Det er et kollektivt ansvar; alle må score. Det vil også ta vekk det enorme forventningspresset blant annet Suárez (og til dels Borini) opplever for tiden. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Noen som vet hvordan jeg får sett Being Liverpool episode 2 på sumo? Når jeg trykker på det kommer det bare opp det som går på tv2sport nå, kan bare spole tilbake en time og.. E: Fant ut at det gikk nå halv 9 og, så spoler tilbake Endret 23. september 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 En (ganske stor) gjeng Man Udt- supportere ble igjen på Anfield for å harselere med Hillsborough-tragedien. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Eg gir egentlig blaffen, men det er en gjeng med idioter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ikke overasket desverre. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 En (ganske stor) gjeng Man Udt- supportere ble igjen på Anfield for å harselere med Hillsborough-tragedien. Bortesupporterne blir vel holdt igjen i 20 minutter eller noe, for så å bli eskortert ut av politiet. Det er standard på opphetede kamper i Premier League. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg reagerer jo ikke på at de ble igjen på stadion for å synge... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det skjønner jeg jo, jeg nevner det bare. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 En (ganske stor) gjeng Man Udt- supportere ble igjen på Anfield for å harselere med Hillsborough-tragedien. Jeg så akkurat klippet på Sky. Di har en chant imot heysel. Hvordan folk greier å vri dette imot hillsborough er helt beyond me. Og ang. Nathalie sitt bilde: Gerrard gållet når det sto 45:49 på klokka. 45 + 49 = 94 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) En (ganske stor) gjeng Man Udt- supportere ble igjen på Anfield for å harselere med Hillsborough-tragedien. Jeg så akkurat klippet på Sky. Di har en chant imot heysel. That makes it okey then? Kult og vite. Jeg sier som Joe Jordan(eks Unitedspiller btw) steng dem ute for livstid. Endret 23. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 En (ganske stor) gjeng Man Udt- supportere ble igjen på Anfield for å harselere med Hillsborough-tragedien. Jeg så akkurat klippet på Sky. Di har en chant imot heysel. That makes it okey then? Kult og vite. Jeg sier som Joe Jordan(eks Unitedspiller btw) steng dem ute for livstid. Jeg har svart deg på dette i kamptråden. Men du må vel svare meg 2 ganger for å frem et "poeng". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå