knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det skulle bare være en straffe, og det var når Suarez ble felt. Synd at han overspiller, men fortsatt, det skulle vært straffe. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Regner med at det blir lange skadeavbrekk på Agger og Kelly ja. Tragisk dag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Ja ja, grei kamp, var stort sett best. Feil rødt kort, feil straffe og Suarez snytt for straffe. Alt i beste Fergie ånd Satser på han stryker med snart så dommere begynner å behandle de normalt. Samme med Barcelona, får mye gratis fordi er så stor og populær 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Nesjda. Vi må bare holde ut til Januar, så vil det komme forsterkninger. Håper både Suso og Sterling starter mot Norwich. Og minst en av dem mot WBA på onsdag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Bare å satse ungt, vi rykker ikke ned, og resten av tabellen spiller ingen trille hvor vi ender Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg ser i hvert fall store fremskritt rent spillemessig. Rodgers er nødt til å hente inn en ny spiss i januar, da tror jeg det kan bli bedre. Dessuten kjempebra at ungguttene får prøve seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Da er vi ferdig med Arsenal, City og United(jukselag) på Anfield, og står igjen med 1 helt poeng(takk Skrtel). Dette er altfor svakt, men lenge igjen enda. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Oliver Kay @OliverKayTimesBrendan Rodgers says Daniel Agger has a problem with his medial ligament. Being assessed by medical staff. Borini swollen ankle Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Greit nok vi Liverpool supportere ikke skal like United, men jeg synes det er utrolig synd at det er så mye kontroverser med de, mye selvskapt, da de har så gode spillere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dersom Agger er ute med et langvarig skadeavbrekk, så kan jo dette være en gyllen mulighet for Coates til å vise seg frem. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Etter denne kampen så begynner jeg å få troa på sesongen! Vi spiller jo god fotball og har mest ballen, dette blir belønnet utover sesongen! Gleder meg til fortsettelsen Stolt Liverpool supporter idag! 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Nå gjelder det å spille på seg litt selvtillit i kamper som ikke er avgjort på forhånd. Vanskelig å si hvor gode vi var, men vi spilte hvertfall ut gullkandidaten inntil vi ble 10 mot 12. Endret 23. september 2012 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 @shelveyJ (Jonjo Shelvey's official twitter account)"I apologise to the fans for getting sent off but no way i was pulling out that tackle in a game of that importance. Im sorry I have also apologised to sir Alex , just where I come from people don't grass people up to get someone sent off. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Her snakker vi passiv-aggressive unnskyldninger. Endret 23. september 2012 av Prinz Poldi 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg ser i hvert fall store fremskritt rent spillemessig. Rodgers er nødt til å hente inn en ny spiss i januar, da tror jeg det kan bli bedre. Dessuten kjempebra at ungguttene får prøve seg. Han sa på pressekonferansen etter overgangsvinduet stengte at det vil bli gjort ting for å få inn spillere i Januar. Regner med at det blir frigjort penger og at eierne ikke knyter igjen sekken slik de gjorde sist. Da er forøvrig Sturridge på siste halvår av kontrakten (tror det var ham) så kan fort bli gjort noe for å hente ham. Han var ute etter en permanent overgang til oss i sommer, men vi var ute etter en låneavtale. Om vi skal tro på spekulasjonene. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Http://pic.twitter.com/uhZEssoa Endret 23. september 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hva var det? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Bildelink? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Til hva? Spørr jo ikke for moro skyld, linken din funker ikke hos meg. Endret 23. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå