Hugol Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Utrolig imponert av Shelvey i dag, samt det utrolige ræva forsvaret. Det var på et legendarisk lavt nivå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Carragher dro mye ned. Den mannen har vært ferdig en stund nå. Er personlige feil som ødelegger for oss i forsvaret nesten hver eneste gang. Enrique i dag. Skrtel har hatt sine og det samme har Agger, og Gerrard. Johnson som var altfor svak 1mot1 sist helg. Reina hadde tabbe mot Arsenal og mot Hearts. Så hvis man kan luke bort de feilene der, så er mye gjort defensivt tror jeg. Var noen som klagde på byttene mot Arsenal (tror det var de). Med sin fulle rett, må jeg påpeke. I dag var de spot on. 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Merkelig stille i denne og United tråden for tiden. Jeg skal vel ikke si noe, siden jeg ikke er veldig aktiv selv, men jeg følger jo med på både denne og United-tråden og er vant til mange "rare" og opphetede diskusjoner om det aller minste. Nå er det imidlertid straks storkamp mellom Liverpool og United, masse står på spill, både på og utenfor banen - likevel er det over 2 døgn siden det ble skrevet noe i denne tråden og snart en uke siden(!) det ble skrevet noe i United tråden. Ingen som bryr seg lenger? 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Er bare litt nervøs.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Akkurat sett et bilde av mosaikken de planlegger for morgendagen. Gleder meg noe sinnsykt til kampen, selv om jeg ver vi kommer til å slite veldig spillemessig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Merkelig stille i denne og United tråden for tiden. Jeg skal vel ikke si noe, siden jeg ikke er veldig aktiv selv, men jeg følger jo med på både denne og United-tråden og er vant til mange "rare" og opphetede diskusjoner om det aller minste. Nå er det imidlertid straks storkamp mellom Liverpool og United, masse står på spill, både på og utenfor banen - likevel er det over 2 døgn siden det ble skrevet noe i denne tråden og snart en uke siden(!) det ble skrevet noe i United tråden. Ingen som bryr seg lenger? Stille før stormen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Har drukket ned nervene litt i kveld. Come on you reds!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det verste er at jeg kommer garantert til å våkna 07.02, for å så sitte å vente nervøst til kampstart. Er så jævla typisk. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Stille før stormen er helt riktig. Håper på en vanvittig match, og en Suarez i verdensklasse, ikke noe tullball. Peace Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hater at jeg må spille kamp selv idag klokken 1500. Altså ingen kamp på meg. Dårlig timing. Håper Suarez herjer idag. 1 Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Problemet med aa bo i utlandet; kampen starter 05:30 for meg.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Problemet med aa bo i utlandet; kampen starter 05:30 for meg.... Jeg bor også i utlandet. Her starter den 13.30. Rare greier. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Problemet med aa bo i utlandet; kampen starter 05:30 for meg.... Jeg bor også i utlandet. Her starter den 13.30. Rare greier. Veldig rare greier. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Klarer vi for en gang skyld å unngå tabber bakover, så har jeg troa! Vi har kommet godt i gang etter en svak start. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Når jeg først så taklingen så det ut som rødt kort, også ser man en skikkelig vinkel , også ser man at begge to går inn på NØYAKTIG samme måte, forskjellen var at Shelvey traff ballen først..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Nøyaktig det samme var det nok ikke. Kunne gitt gult dog. Endret 23. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Skulle ha brukt Nuri Sahin. Drømte om 4-2 seier over United med mål av Sahin, Sterling, Suarez og Borini. Fat chance for det nå.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Nøyaktig det samme var det nok ikke. Kunne gitt gult dog. Fikk meg til å tenke, kan man egentlig gi kort til "offeret" til den som får rødt, eller er dommerne redde for å bli satt i tvil? Endret 23. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dette var bra kamp da! Bra spill ganske lenge. Så topper vi det hele med skade på Kelly og en skade på Agger som fort kan holde han ute resten av sesongen. Kommer vi til å bruke Coates, Wisdom sammen med Skrtel? Næh, blir nok Slowaggher og en haug med baklengsmål. Men faktisk, har begynt å tenke tanken at vi kan risikere å rykke ned om det fortsetter sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå