Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Carra har visst blitt kjørt på sykehus for å sjekke et mulig brukket ribbein..  :ermm:

Kan det bety lang tid på sidelinjen?

9356989[/snapback]

Ja, det kan uheldigvis bety det.

Men det er en ting jeg lurer på. Hva i svarte helsike dreiv Benitez med? Her står Carragher å trygler om å bli bytta ut, men det virka jo som om Rafa ikke tok hensyn til Carraghers skade. Nå kom jo bytte til slutt da, men jeg skjønner GODT Carra's frustrasjon over benitez når han gikk i gaderoben.

Lenke til kommentar
ja,syns den var rather dryggen selv, men la oss håpe at de blir fort venner igjen. Vi vil jo  ikka ha en Ferguson-Beckham episode hær!

9357135[/snapback]

 

De blir nok fort venner igjen. De har et så proffosjonelt forhold at det skal nok gå i orden. Vi får håpe at mediene og folk ikke overdriver en slik situasjon.

 

Uansett så var det deilig med en seier. Synd Torres ikke puttet. Må også gratulere Sissoko med sin første scoring for klubben. Det var det greit at det var nr. 7000.

Lenke til kommentar

Torres tenker jeg ikke på, han kommer sterkt tilbake (først og fremst neste år, men tror også han hevder seg slik han gjorde mot Chelsea utover i sesongen). Jo mer han får spilt, jo bedre. Jeg fikk ikke sett kampen i dag, så vet ikke hvordan han spilte ellers og om sjansene var så store at det nærmest er servert mål på forhånd, men han vil uansett storspille for oss med tiden.

 

Litt bekymra over Carras skade. Vi kan ikke miste ham for lenge. Herlig med Momos første mål og ikke minst mål nr. 7000!

 

Ellers fint med seier. Skal se kampen i opptak senere i kveld eller i morgen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

liker og se at Torres og Andrej er såppass til lag-spillere,

ikke egotirpper(som jeg trudde Torres var)

 

fint lagspill idag, målene er jo en fjær i hatten til Benitez

Lenke til kommentar

Torres spesielt gir oss en helt ny dimensjon i angrepet vårt. Han har rykk og fart, er en lagspiller med gode pasninger og godt overblikk, samtidig som han gjerne kan dra med seg ballen og avslutte selv også, og han er en fotballintelligent spiller. Helt fantastisk å ha ham i klubben, han trenger heller ikke score så lenge han er med og bidrar til seier så er jeg strålende fornøyd. Voronin ser også ut til å være et fantastisk grep av Benitez. Gratis spiller som så langt har overbevist stort når han har fått spille. Han vil selvsagt ikke bli førstevalget på topp, jeg tipper det er Torres-Kuyt vi vil få se mest i år, men fantastisk å ha som back-up og til kamper i ligaen som denne, samt de forskjellige cupene. Godt med en stor og bra tropp, som vi ser ut til å ha i år, dog vi mangler litt back-up i forsvaret nå. Håper det kommer inn 1-2 spillere før vinduet stenger.

Lenke til kommentar

Synd med Hyppiäs nese, og Carraghers mulige brukkede ribbein. Det er i disse tilfellene vi skulle hatt Kompany, Heinze eller noen andre. Men tror i alle fall at Hyppiä kan spille mot Tolouse... Hvis ikke så kan en av de yngre spillerene få en sjanse...

 

Ellers har det vært en god seriestart i år. 7 poeng på 3 kamper er svært bra, i forhold til det vi har gjort i før. I tilleg til at vi skulle hatt 9 poeng, hadde det ikke vært for en viss Rob Styles :hrm:

Lenke til kommentar
Det er slike kamper vi må vinne for at vi ska ha sjangse på seriegull iår

9357280[/snapback]

 

Helt enig! Jeg var som vanlig bekymret for 0-1 ledelsen, og klaget til kompissene om at vi var alt for få som gikk i angrep. Var herlig å se 0-2 komme.

Det var så herlig mål!

 

Enkel og grei borteseier, selv med noen nøkkelspillere borte.

 

Ikke den store flyten fra midtbanen og i angrep, merker godt at Gerrard ikke spiller, som vanlig solide bakover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Deilig og se at vi vinner slike knokkelkamper som må vinnes for å vinne ligaen  ;)

9359839[/snapback]

 

Denne kampen var nok en av de enkleste vi kommer til å spille i år, sett bort i fra et litt vanskelig bortepublikum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...