AllFather Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Så lenge han treffer mål bryr jeg meg ikke, men nå gjør ham selv det for sjeldent. Gerrard bør benyttes som setevarmer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Welbeck og Young er ikke noe bedre, men av naturlige årsaker får han mest pes 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Muligens ikke bedre når det kommer til diving(ikke helt enig der heller egentlig), men ellers går Suarez de på høygang. Overall cunthet er det få som er i Suarez-klassen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Muligens ikke bedre når det kommer til diving(ikke helt enig der heller egentlig), men ellers går Suarez de på høygang. Overall cunthet er det få som er i Suarez-klassen. John Terry-esque når det kommer til cunthet den godeste Suarez ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Oooh... vanskelig valg der Prinz... Vanskelig valg! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Så forbanna irriterende at de der ikke går inn. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Digger hvordan Pool-supporterne ikke gidder å opprette kamptråd lenger.. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Satt akkurat å lurte på om Gerrard var byttet ut ved pause. Men der var han gitt.. Sier litt... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sterling er hvertfall god. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sterling er lett mom. Flaut å se alle forsøkene til Sunderland på å skade han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Imponerende av en så ung spiller å dominere en kamp. (Ser ikke kampen, men høres jo ut som han gjør det veldig bra) Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sikkert morsomt og være 17 år, og ett Premier League-lag gjør om taktikken og gjør bytter pga deg. Ser man reprisen av Larsson-taklingen kunne det fort vært utvisning. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Skapte Sunderland noen sjanser egentlig iløpet av kampen? Frustrerende å tape poeng når vi dominerte så i andre omgang. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sterling var klart vår beste. Gruer meg til neste helg, selv om vi var tidvis bra i dag. Midtbanen var overraskende svak, og lite tempo. Shelvey var for variabel. Gerrard var nesten bare dass. Johnson var dårlig på scoringen ellers bra. Allen så fortsatt ut som han ikke var helt kvitt sykdommen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 De skapte en, og i god Liverpool ånd donerte vi de et mål. Ang en Arsenal supporter lenger oppe, mindreverdighetskomplekser ? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hvis Sterling skal fortsette og herje på kanten, tror jeg LFC vil angre på at de lot Carroll gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Skjønner virkelig ikke hvorfor BR ikke benytter flere av byttene sine. Skal vi ha enda en manager som suger balle når det gjelder bytting? RvP kommer til å ta scoringsrekord neste helg Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Gerrard har vært dass lenge. Desverre. Liverpool blir nok ikke noe bedre i år enn i fjor, er ganske utrolig... Hadde forhåpninger om at vi skulle kjempe om 4.plass, men til og med det skjer nok ikke. Selv om BR er ny og skal få tid, så kan han ikke gjøre det dårligere enn forrige sesong. Forøvrig tror jeg kampen mot Manu blir seier ene og alene fordi det er dem, og det er på Anfield. Men nytter ikke uansett, vi skaper for lite og har ikke målscorere. Ufattelig at Carroll gikk uten at noen kom inn. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Gerrard har ikke hatt en bra sesongstart. Jeg syns han virker treig og slapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå