AllFather Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Så hvis jeg går på fotballkamp med Brann, peiser ut på Oslo by, voldtar 20 puddler og knivstikker fem duer, så er det Brann sin feil? Jeg mener bestemt at man som organisator av en kamp (hjemmeklubb) har ansvar for all sikkerhet, inkludert det å slippe inn folk med våpen. De har ikke ansvaret utenfor stadion, ei har heller mostanderklubben. Håpløse idioter finnes uansett, om de sitter bak spakene på et fly i Tyskland, som Politi ved en Liverpool kamp eller som tilskuere. Henrett hele bøttebaletten å bli ferdig med de en gang for alle. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hvem bryr seg om hvem sin skyld det var, egentlig? Finnes rasshøl overalt, fotballsupportere/hooligans eller ikke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Mitt poeng Jeg mener f.eks det er høl i hue at VIF får bøter fordi deres supportere fyrer opp bluss på Stabæk sin arena, feilen er helt og holdent de som gjør ugjerningen og de som slapp de inn. Lenke til kommentar
magb Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det skulle begynne en serie på TV ang Liverpool snart. Hvilken kanal? Når begynner/begynte den? Litt usikker på når (ikke lenge til), men skal gå på HBO/ tv2 pl hd mener jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Suso kanskje med i kamptroppen i morgen, skøy isåfall. - Reiser til Sunderland. Jeg er i troppen på 20 spillere til morgendagens kamp. To spillere må fjernes fra listen før kampstart. Ha en fin dag, lyder meldingen fra Jesus Fernandez Saez. Endret 14. september 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det skulle begynne en serie på TV ang Liverpool snart. Hvilken kanal? Når begynner/begynte den? Litt usikker på når (ikke lenge til), men skal gå på HBO/ tv2 pl hd mener jeg. Tv2 pl søndag kl 19.00 eller 20.00 tror jeg! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Førstkommende søndag?? Lenke til kommentar
magb Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 19:30 førstkommende Søndag ja. den ligger også allerede ute på nettet, men kvaliteten er ikke spesielt bra så jeg venter til Søndag =) http://www.101greatgoals.com/blog/video-first-episode-of-being-liverpool-arrives-on-youtube-two-days-before-first-airing-in-the-usa/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er meget nærvøs foran morgendagens kamp, har ikke helt troen på at vi vinner. Og med poengtap her ser det ikke lyst ut for Liverpool. BR trenger en seier, foran United-kampen. Flott at Suso blir med på benken, tror han kan gjøre noe lurt foran Sunderland-forsvaret. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er også nervøs, er faktisk veldig usikker. Men forventer at vi skal ta poeng, men skulle likt å sett en seier! Det er 2 av de spillerne som er med som ikke blir med i kamptroppen. Så er ikke sikkert Suso blir å se på benken da Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Mon tro om ikke Gerrard tar plassen til Borini(/Sterling), dersom vi skal ha med Suso i tillegg til Shelvey og Henderson. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Stray Spetalen var nær å kjøpe 50% av aksjene til Liverpool. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=MeqsTH8mImc Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Liverpool FC @LFC Confirmed #LFC team: Reina, Kelly, Agger, Skrtel, Johnson, Shelvey, Gerrard, Allen, Sterling, Borini, Suarez. Subs: Jones, Enrique, Sahin, Assaidi, Henderson, Downing, Carragher Håper de tre der framme leverer. Gjelder spesielt Suarez og Borini. Sterling var god mot både Arsenal og City. Gjetter på uavgjort. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jepp, tipper 0-0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Må ha 3 poeng her. Spent å se assaidi og Sahin etter pause. Skulle ikke Suso være med likevell, kjipt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Suarez er hæsli ass.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg tror faktisk jeg ville gutset litt og prøvd Sahin - Allen - Suso på midten og Sterling - Yesil - Suarez på topp. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hvis jeg var manager hadde jeg satt Gerrard ut av laget. Har vært elendig i samtlige kamper denne sesongen. Suarez fortsetter å provosere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Enig, ut med Steven. BR må vise at han har baller nok til å han ut når han ikke spiller bedre enn det han har vist så langt i sesongen. Det mest irriterende med Suarez er at han ikke forbedrer horeriet sitt. 3 gule kort for cuntskap så langt i sesongen(hele 4 kamper!), har faen meg ikke ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå