Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Så hvis jeg går på fotballkamp med Brann, peiser ut på Oslo by, voldtar 20 puddler og knivstikker fem duer, så er det Brann sin feil?

Jeg mener bestemt at man som organisator av en kamp (hjemmeklubb) har ansvar for all sikkerhet, inkludert det å slippe inn folk med våpen.

De har ikke ansvaret utenfor stadion, ei har heller mostanderklubben.

Håpløse idioter finnes uansett, om de sitter bak spakene på et fly i Tyskland, som Politi ved en Liverpool kamp eller som tilskuere.

Henrett hele bøttebaletten å bli ferdig med de en gang for alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suso kanskje med i kamptroppen i morgen, skøy isåfall.

- Reiser til Sunderland. Jeg er i troppen på 20 spillere til morgendagens kamp. To spillere må fjernes fra listen før kampstart. Ha en fin dag, lyder meldingen fra Jesus Fernandez Saez.
Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er meget nærvøs foran morgendagens kamp, har ikke helt troen på at vi vinner. Og med poengtap her ser det ikke lyst ut for Liverpool. BR trenger en seier, foran United-kampen. Flott at Suso blir med på benken, tror han kan gjøre noe lurt foran Sunderland-forsvaret.

Lenke til kommentar

Liverpool FC ‏@LFC

Confirmed #LFC team: Reina, Kelly, Agger, Skrtel, Johnson, Shelvey, Gerrard, Allen, Sterling, Borini, Suarez.

Subs: Jones, Enrique, Sahin, Assaidi, Henderson, Downing, Carragher

Håper de tre der framme leverer. Gjelder spesielt Suarez og Borini. Sterling var god mot både Arsenal og City. Gjetter på uavgjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enig, ut med Steven. BR må vise at han har baller nok til å han ut når han ikke spiller bedre enn det han har vist så langt i sesongen. Det mest irriterende med Suarez er at han ikke forbedrer horeriet sitt. 3 gule kort for cuntskap så langt i sesongen(hele 4 kamper!), har faen meg ikke ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...