Jotun Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Såg da helt normal ut? Hvem er det? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Se på ansiktet Forresten en fornuftig frisyre, hatt den selv siden 93 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 fornuftig frisyre Jepp. Det er det de sier som har hårfeste i nakkeregionen. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Høy SWAG og YOLO-faktor over det bildet av Enrique. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Motivasjonen bak bildet var vel 5% prosent å vise frem hårklippen og 95% flexe bryst og triceps. 4 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Bare jeg som er skuffet over å ennå ikke ha fått sett Assaidi? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 nei,hadde forventet at han i det minste var på benken mot arsenal Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Håper å se Assaidi snart. Kanskje også Yesil. Laget trenger jo noen som kan vise veien til mål, og Yesil er spiss. Vet de kjøpte han for fremtiden men er han god nok så er også gammel nok. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Ungutten vi kjøpte for en million øydaler burde kunne være på benken ja, skader ikke, vi har ikke noen andre brukbare alternativer. Men Assaidi, noen som vet hvorfor han ikke har vært på benken?. Kan ikke finne noe informasjon om at han er skadet. Eneste jeg har greid å lese meg frem til er at han ikke var med mot Hearts var fordi han hadde spilt med gamleklubben og måtte vente til vi eventuelt gikk videre mot Hearts. Endret 5. september 2012 av AllFather Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Leser at han har hatt en dårlig pre-season for Herenveen og vært langt unna formen. Men regner med at han vil være klar for kamp snart. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Kan ikke være mye verre en resten =p Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 yesil er nok ikke å så på benken før om ett par sesonger tidligst Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Ser ikke noe skade i å ta han med på benken en kamp eller to for så å bytte han innpå når vi ligger under eller har en seier i "boks". Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hva sier dere til å signere Del Piero? Det går en del rykter rundt i engelsspråklige aviser på nett idag. Han er uten kontrakt, slik at han kan signere med de han vil utenfor overgangsvindu. Syns selv ikke noe om slike kortsiktige løsninger, men i skrivende øyeblikk kan det muligens virke som en ok deal. Del Piero er jo en som vet hvor målet er, har hvertfall vist det opp gjennom tidligere sesonger i Juve. Med andre ord føler eg litt usikkerhet rundt akkurat dette. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 For gammel,i tillegg har han signert for Sydney FC Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Men Assaidi, noen som vet hvorfor han ikke har vært på benken?. Kan ikke finne noe informasjon om at han er skadet. Eneste jeg har greid å lese meg frem til er at han ikke var med mot Hearts var fordi han hadde spilt med gamleklubben og måtte vente til vi eventuelt gikk videre mot Hearts. Er visst småskader. http://liverpool.no/newspg.aspx?id=34217&zone=1 Han er også muslim og har i den forbindelse hatt en fasteperiode, så mangler nok litt før han er i kampform. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Mange sider som har salg på drakt nå fortiden. På subside sports får jeg en drakt med trykk for 450 kr men på LFC sin offisielle shop får jeg samme drakt for 548 kr. Hvem tar mest i frakt og hvor mye må jeg betale i toll? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå