knipsolini Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg kan hvertfall skjønne at de krever mer igjen for pengene de bruker på spillerkjøp, etter katastrofeovergangene til KK. 50 000 000 kr er tross alt ganske mye for en middelmådig spiller på 29 år. Regner med at du anser en spiller som suarez som direkte ræva, da? For det finnes absolutt ingen tvil om at Dempsey er en langt bedre spiller enn suarez per dags dato. Per dags dato er de sikkert like gode, og i kampen mellom Everton og Man Udt. var Fellaini langt bedre enn Wayne Rooney og Robin van Persie. Hva er poenget ditt? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Drogba kommer ikke til å skje. For det første er han ikke free transfer engang. For det andre så tviler jeg veldig på at dere klarer å tilfredsstille lønnskravene hans. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hadde personlig ikke lyst på Dempsey. Synes han virker som en herslig type. Men når en spiller gjør det så godt forrige sesong og gjør alt for å vise at han ønsker seg til klubben og man ikke klarer å møstre opp 5-6 millioner. Spesielt når det også er en spiller som manageren ønsker. Så holder det ikke med et billig brev. Jeg er interessert. Hva synes du om Suarez? Suarez pr dags dato er vel blandt topp 5 herslige fotball spillere. Ilag med spillere som Pepe og Busquet. Men han er også (når han er på sitt beste) blandt kanskje topp 10 - 15 spisser i verden. Noe jeg ikke vil si om vår kjære amerikaner (Dempsey) Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Per dags dato er de sikkert like gode, og i kampen mellom Everton og Man Udt. var Fellaini langt bedre enn Wayne Rooney og Robin van Persie. Hva er poenget ditt? Nei, det er de ikke. Dempsey har i flere år levert meget bra for Fulham, og begge de to siste sesongene har vært helt fantastiske for han. suarez derimot hadde ikke en fantastisk sesong i fjor. Langt i fra. Dempsey er en spiller som har bevist en god del over flere sesonger i englad, det har ikke suarez. suarez kan bli bedre enn Dempsey over tid, men per dag dato er han ikke det. Og å bruke en enkelt kamp som eksempel gjør at det er vanskelig å ta deg seriøst. 11 mål på 31 kamper er faktisk ikke mer enn hva man(/JEG) forventer av billigspisser som Shane Long, Peter Odemwingie og Yakubu. For å ta et par eksempel; Shane Long kostet £4.5m og putta 8 på 31 kamper i fjor. Han kostet altså en tredjedel av hva suarez koster, og puttet kun tre mål færre enn han. Peter Odemwingie kostet £4 og har puttet 15 på 32 og 10 på 28 de to siste sesongene. Nok en gang, en tredjedel av hva suarez kostet og sikkert på mye lavere lønn. Ser du forskjellenen? suarez må heve seg betraktelig i de kommende sesongene for å kunne måles opp mot f.eks Dempsey. Han har noe på gang, men han er fremdeles et godt stykke unna. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nå var vel strengt tatt hele Liverpool lite imponerende forrige sesong. Om de får litt flyt og greier å ta knekken på de lagene de skal tror jeg nok Suarez kommer til å få en bedre statistikk på papiret. Ikke vanskelig å se hvor god han er om man setter på en Liverpool-kamp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Det kan man jo si om alle lag. Om West Brom får litt flyt og greier å ta knekken på de lagene de skal kommer sikkert Shane Long og Peter Odemwingie til å levere langt bedre og. Og det er jo ikke sånn at suarez ikke kom seg til sjanser i fjor. Han kom seg jo til latterlig mange gigasjanser om jeg ikke tar feil, men han greide ikke å omsette sjansene til mål. Greier man ikke å omsette sjansene sine så blir det jo ganske feil å kalle han for en klassespiller. Jeg er jo fult klar over at suarez har et helt sykt høyt toppnivå, og det er jo noe jeg har sagt tusen ganger. Men han er der oppe alt for sjeldent til å kunne måle seg med Dempsey PER DAGS DATO, som jeg skrev i ste. Det er alt. Endret 3. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jepp, mange sjanser som Suarez absolutt burde puttet men ikke greide. Tror vi er rimelig enige egentlig, bare at jeg mener at Liverpool underpresterer for tiden. De kan mye bedre, som vi så i kampen mot City. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Allen er over hodet ikke overprisa og er Liverpool's desidert beste signering for denne sesongen - punktum. Han har vært man of the match i mine øyne helt fra sin første kamp til nå for Liverpool, og jeg ser for meg han blir en Alonso, som vi sårt trengte. Bare vent og se, han blir en verdensklassespiller, og da kan vi diskutere hvor mye av de 15mil pund han var verdt. 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Sammenlignet med prisene vi betalte for Henderson, Adam, Carroll, Downing osv osv så er 15mp for Allen knakande billig. Vil nok ikke kalle det et røverkjøp akkurat, men heller ikke overpris. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jepp, mange sjanser som Suarez absolutt burde puttet men ikke greide. Tror vi er rimelig enige egentlig, bare at jeg mener at Liverpool underpresterer for tiden. De kan mye bedre, som vi så i kampen mot City. Da overpresterte de. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg mener de har mye kvalitet i laget sitt med veldig gode spillere som Gerrard, Skrtl, Agger, Suarez og flere. Allikevel er det noe som ikke stemmer. Kommet inn i en ond sirkel. Om de kommer seg tilbake på toppnivå i de neste 10 årene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Jepp, mange sjanser som Suarez absolutt burde puttet men ikke greide. Tror vi er rimelig enige egentlig, bare at jeg mener at Liverpool underpresterer for tiden. De kan mye bedre, som vi så i kampen mot City. Da overpresterte de. Med den logikken din så har Chelsea overprestert i ligaen, og underprestert mot Atletico? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Overprestert mot Reading, Wigan og Newcastle. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Jeg skulle ha vært enig med deg om dette er noe nytt, men som Brann og Liverpool er jeg vant til to ting: Bra kamper mot gode lag, dårlige kamper mot dårlige lag, og jeg har vært supporter for begge lagene i over 30 år Dere kan forresten få Borini, Downing, Henderson og Reina hvis vi får Sturridge og Hazzard i retur Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ville ikke byttet Hazard mot hele førsteelveren til Liverpool. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Kanskje det blir en spiss på dere likevel? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Owen har skrevet under på et årskontrakt med Stoke nå. Yes. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Puuuuh, bare å puste ut da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 This is my new hearcut hahahaha ))) the new skrtel hahahaha Nå så'n snål ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå