Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde personlig ikke lyst på Dempsey. Synes han virker som en herslig type. Men når en spiller gjør det så godt forrige sesong og gjør alt for å vise at han ønsker seg til klubben og man ikke klarer å møstre opp 5-6 millioner. Spesielt når det også er en spiller som manageren ønsker. Så holder det ikke med et billig brev.

Lenke til kommentar

Jeg kan hvertfall skjønne at de krever mer igjen for pengene de bruker på spillerkjøp, etter katastrofeovergangene til KK. 50 000 000 kr er tross alt ganske mye for en middelmådig spiller på 29 år.

Regner med at du anser en spiller som suarez som direkte ræva, da? For det finnes absolutt ingen tvil om at Dempsey er en langt bedre spiller enn suarez per dags dato.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
We have no fear of spending and competing with the very best but we will not overpay for players.

Ler meg ihjel. £130m for Carroll, Suarez, Poulsen, Downing, Henderson, Adam er så overpris som du får det.

Dette er jo grunnen for at de ikke betaler overpris. Lov å lære fra erfaring.

Allen var ikke overpris.

Lenke til kommentar

Nei, for meg er det ikke for tidlig. Jeg synes også at 15mp for Dembele er litt for mye, selv om det er en av mine PL-favoritter.

Fordi? Om han spiller opp til prislappen gir jeg meg faen i hva han er "verdt". Per i dag har Allen kun spilt gode kamper for Liverpool, og vært blant banens beste i samtlige. Om det skulle fortsette ser jeg ingen grunn til at han ikke skulle være verdt det vi ga for han.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er åpenbart at vi har forskjellige syn på hva som er overprising eller ei, også har jeg blitt rimelig bortskjemt med Newcastle's kjøp. I mine skal en spiller til 15mp være minst dobbelt så god som f.eks Cabaye, helst også enda bedre enn det igjen. Jeg ser ikke for meg at Allen skal greie å bli så forbanna god. Jeg begynner også å tvile på at Cisse er verdt de 8mp som Newcastle hentet han for, til tross for 13 mål på 17 kamper.

Lenke til kommentar

Ser at LFC uttaler at de aldri ville sendt ut Carroll om de ikke var sikre på å få inn en erstatter... Neivel, så hvorfor sikret dere ikke erstatteren før dere sendte Carroll på dør?

Jeg synes LFC gjør det eneste riktige i å ikke gå med på alskens priskaruseller som visse klubber har satt i gang. Vi svidde av latterlig mye penger under KK, så sånn sett kan vi sikkert takke oss selv når klubbene ønsker å skyve prisene skyhøyt ved forhandlingsbordet. Derfor er det sunt at klubben setter foten ned og viser at de ikke er med på en slik pengegalopp.

Dessverre er jeg nesten 100% sikker på at vi blir lidende av dette hele sesongen, med mindre vi gjør en ny Suarez-signering i januar. Vi husker jo hvordan han herjet da han kom til klubben.

I år bør vi håpe på å komme oss til en cupfinale og gjøre en hederlig innsats i serien, dvs i det minste være mindre enn et tosifret antall poeng bak 4. plassen. Med det som utgangspunkt må vi se på dette som sesongen hvor Sterling etablerer seg på førstelaget, samt at vi får testet ut enda flere unggutter.

Dette er en innkjøringssesong, og jeg tror vi kommer til å se en del aktivitet i januarvinduet og neste sommer før laget begynner å stabilisere seg til neste sesong. Dette er ATTER en sånn interim-sesong før ting begynner å funke skikkelig.. Kenny ba om å få drive på i tre år før han ble dømt, det fikk han ikke. Hvorvidt det var riktig kan vi diskutere, men all erfaring tilsier at kontinuitet gir mer suksess enn hyppige utskiftninger. Nå håper jeg ihvertfall at BR får sitte i noen år (~5 til å begynne med) og bygge opp et lag bit for bit, helst uten å bruke latterlige pengesummer på det. Rafa gjorde noen knallsigneringer i starten av sin periode på Anfield. La oss håpe det samme stemmer for BR, men uten like høyt antall mislykkede signeringer...

Lenke til kommentar

Hadde personlig ikke lyst på Dempsey. Synes han virker som en herslig type. Men når en spiller gjør det så godt forrige sesong og gjør alt for å vise at han ønsker seg til klubben og man ikke klarer å møstre opp 5-6 millioner. Spesielt når det også er en spiller som manageren ønsker. Så holder det ikke med et billig brev.

Jeg er interessert. Hva synes du om Suarez?

Ser vi linkes til Drogba nå. Free transfer. Enorm forsterkning. Aldri vært en fan av fyren, men en sinnsykt god spiller som hadde gitt oss mye. Ville vært kanon om vi fikk ham inn. For det trenger vi.

Lenke til kommentar

Det er åpenbart at vi har forskjellige syn på hva som er overprising eller ei, også har jeg blitt rimelig bortskjemt med Newcastle's kjøp. I mine skal en spiller til 15mp være minst dobbelt så god som f.eks Cabaye, helst også enda bedre enn det igjen. Jeg ser ikke for meg at Allen skal greie å bli så forbanna god. Jeg begynner også å tvile på at Cisse er verdt de 8mp som Newcastle hentet han for, til tross for 13 mål på 17 kamper.

Fornuft!

At man skal måtte forvente å punge ut £20-30m for en spiller uten ekstraordinære ferdigheter er helt fjernt. Newcastle har bevist at man kan gjøre gode kjøp til en rimelig penge, samtidig som man sikrer seg større sjanse for avkastning ved å spre pengene på flere spillere. Heller tre spillere til £8m enn én til £24m. Flopper de er det greiere å kvitte seg med dem igjen uten å måtte tåle 50% tap siden det er en relativt høyere gjensalgsverdi på billige spillere enn dyre (overprisede) flopper, og lykkes de vil det gi både sportslig gevinst og økonomisk gevinst ved et evt videresalg.

Og nei, jeg mener selvfølgelig ikke at vi skal bruke penger på Adam-spillere, men om vi hadde klart å snappe opp en Joe Allen mens han fremdeles spilte i Championship, for eksempel... You get my drift.

Lenke til kommentar

Jeg er interessert. Hva synes du om Suarez?

Ser vi linkes til Drogba nå. Free transfer. Enorm forsterkning. Aldri vært en fan av fyren, men en sinnsykt god spiller som hadde gitt oss mye. Ville vært kanon om vi fikk ham inn. For det trenger vi.

Har Drogba mye mer å komme med? Hvilket signal sender det om vi henter tilbake spillere som Chelsea sender til Kina? Om noe så vil han tilføre enormt med erfaring, og det vil et ungt liverpool-lag ha godt av. Da har vi Reina, Carra, Gerrard og Drogba som grandmasters i hver lagdel, så sånn sett er det er jo ingen ulempe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...