Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, Insua kunnet vært spennende. Jeg er dog litt usikker på om han er moden nok for PL enda. Vi så jo hvordan det gikk da Paletta ble prøvd i fjor. Men hvis han har vært så god under pre-season og yngre lag så kanskje vi skulle ta sjangsen?

9345792[/snapback]

Insua spillte jo et par kamper i PL i fjor, og gjorde seg jo ikke bort. Håper han får sjangsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Haha, var han interessert i Riise? Da tenker jeg nok sunnmøringen var høy på pæra!

9351348[/snapback]

 

Riise har all grunn til å være høy på pæra (selv om han ikke er det). Han er tross alt Norges beste spiller.

Lenke til kommentar

Jeg liker dette, selv om jeg synes kanskje at Crourch kunne spillt, men med den formen han har nå så tror jeg at Voronin er et bedre valg. Sissoko framfor Mascherano er litt overaskende, men Momo har vel ikke fått spillt noen offisiele kamper denne sesongen? Og hvor blir det av Lucas? Hyppiä framfor Agger var litt overaskende det og...

 

Tror dette blir en tøff kamp, men tipper 2-0 til oss, ettersom Sunderland sleit såpass mot Wigan i forrige kamp. Så nå er de revansjelystne, men jeg tror de møter overmakten her.

 

En siste ting:

Kommer ikke Kewell og Aurelio tilbake snart?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skuffet over Torres i dag. Han burde puttet minst to av sjansene sine. Sunderlands keeper stod veldig bra, men det er bare å forvente av et PL-lag.

Lenke til kommentar
Skuffet over Torres i dag. Han burde puttet minst to av sjansene sine. Sunderlands keeper stod veldig bra, men det er bare å forvente av et PL-lag.

9356692[/snapback]

 

 

Ja, Torres burde puttet. Men jeg tror at han bare trenger litt mer tid på seg.

 

Han bidro også sterkt til seieren i dag. Men den beste var Sissoko.

 

Deiligt med seier uansett :D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...