Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Walcott og arsenal blir ikke enig om ny kontrakt, og sies at Arsenal er klare for å forhandle om spilleren. Enten går han til Liverpool eller så går han til City. Om han går til city så må jeg bare le. Har ikke arsenal gjort nok for den klubben? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ganske heftige rykter om Sturridge i dag. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Walcott tar eg gjerne imot . Han er jo også liverpool fan: http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/theo-walcott-why-i-m-a-liverpool-fan 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Vi trenger en goalgetter om vi skal hevde oss i toppen. Håper på Hunterlaar (eller Moa ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 The Times reports that Arsenal has given Walcott till the end of Thursday to re-consider his decision, or be sold. Want near £12m.. Afellay skal ha valgt Schalke. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er sikkert bare et forhandlingsutspill det der.. Og dersom City står klar med sjekkheftet, så går han dit. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vi må selge for å hente noe mer uansett. Budsjettet er oppbrukt. Så, jeg tror ikke vi kan håpe på flere spillere inn igrunn. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vi prøver vel å selge Adam, Spearing og Carroll, så får vi håpe det skjer. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg tror vi får inn noe, men forventer ikke et kjøp for over 10 mill £ med mindre vi først selger Carroll. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 En perfekt avslutning på overgangsvinduet hadde vært Spearing til Bolton for 3 mill £ og Adam til Fulham i en bytteavtale som inkluderer Dempsey. Adam + 3-4 mill £ burde holde til å få inn Dempsey. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Sikkert nevnt alt, men jeg hører at Lucas er ute i tre nye måneder? Ja? Nei? Endret 29. august 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Mange nyhetssider som melder det iallefall, sky bla mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Sikkert nevnt alt, men jeg hører at Lucas er ute i tre nye måneder? Ja? Nei? 2-3 måneder ja. Står på Liverpool.no og det er tatt fra pressekonferansen som var tidligere idag hvor Rodgers svarte på spørsmål angående skaden til Lucas. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Lucas må vel kanskje opperere, så han blir nok fort ute i rundt 2-3 mnd. :nei2: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jævlig kjipt, men først og fremst for han egentlig. Under Rodgers har vi allerede forbedret (og vil fortsette å forbedre) ballgjenvinningen enormt. Dette gjelder hele laget. Så en mangel på en god DM vil ikke være like tydelig framover. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 I tillegg er Allen svært god på mye av det samme som Lucas. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 På det defensive ja. Lucas ikke i close engang til Allen sitt nivå som en komplett midtbanespiller. Tror Sahin tar rollen Lucas hadde. Bare med et større offensivt ansvar. 1 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 The Guardian melder at vi har fått et bud akseptert på Samed Yesil. Vet ingenting om han, og heller ikke om han vil være aktuell for spill i PL. http://www.guardian.co.uk/football/2012/aug/30/liverpool-bayer-leverkusen-samed-yesil?newsfeed=true Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Sky Sources: West Ham close to agreeing season-long-loan deal with Andy Carroll Hvis dette viser seg å være tilfelle åpner det vel i stor grad muligheten for å hente en ny spiss før vinduet stenger. Blir spennende å se hva som skjer i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det skal visstnok være opp til Carroll om han drar eller ikke. West Ham og Liverpool skal være enige om noe som jeg forstår er en avtale med 1 års lån og med £17 mill for permenent signering neste år skulle West Ham holde seg i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå