Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Tipper han ser det på draktene. Wild guess da. Men for alt vi vet så har Allfather en sjette sans for se hvilket lag man tilhører. Det er jeg enig i. Endret 27. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Blå aura! Tenker på puber,med skjorter og overhørte diskusjoner Er snakk om personlige observasjoner ikke SSB.NO Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Sist jeg var i Manchester møtte jeg 1 - én City-supporter i Manchester. Han var fra London. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Eg har aldri møtt en City supporter eg kan si eg liker. Heller aldri møtt en City supporter som ikke var fullstendig blottet for intelligens. Faktisk har eg aldri møtt en City supporter.... (Så vidt eg vet da...) Jotun er selvsagt unntaket som bekrefter regelen <3 Mener du altså at eg er styggere, snillere, større idiot og mer genial enn de fleste supportere? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Rodgers har uttalt at han håper på et par spillere til før vinduet stenger. Regner også med det blir et par ut. Kan bli noen spennende dager frem mot månedesskiftet. Håper hvertfall Spearing, Adam og Cole har vett til å finne seg nye klubber. Håpløst hvis de skal bli værende kun å heve lønn. Eks. med Spearing og Adam så har vi: Gerrard, Allen, Lucas, Sahin, Shelvey, Henderson og muligens også Suso foran i køen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg ber på mine knær for at Adam blir solgt innen fredag. Jeg tåler redd og slett ikke mer å se han ødelegge laget mitt. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) http://youtu.be/43S0Hcc6ZRw Endret 28. august 2012 av MagnusW 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Deilig. Det som overraskte meg mest var hvor sterk han var i duellene med noen av de svære gutta på city (Toure,Balotelli..). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Morsomt at han fikk frispark imot seg i duellen med Mario, men også frispark imot seg i nærmest identisk duell med Toure. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg synes flere ganger at Marriner snøt Sterling for frispark. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Fox-kommentatorne kalte det nærmest mobbing. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Synes han spilte ekstremt godt mot City. Håper han også starter mot Arsenal på søndag, noe han mest sannsynlig må hvis vi ikke henter inn en ny ving. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Erger meg sinnsykt at Spurs ikke gjorde mer for å hente Sterling i fjor, da det verserte rykter om at Sterling begynte å bli utålmodig, og at vi var klare med bud. Kommer til å bli en meget god spiller. Forøvrig: Spurs, Liverpool og Schalke enige med Barcelona om låneavtale for Afellay, opp til spilleren nå. Hunterlaar enig med Liverpool, men Carroll må selges først. Endret 28. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hadde ikke vært alt for galt med denne oppstillingen i 12/13 sesongen: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Allen - Sahin Gerrard Walcott/Afellay/downing - Suarez - Sterling/Borini/downing Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Syns den lagoppstillingen der hadde sett mye penere ut uten Downing Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 hadde være rått å fått inn hunterlaar, har lenge ønska meg han i stallen... men når ryktet kommer fra caughtoffside så tar jeg den med en klype salt ass... 4 dager igjen av vinduet nå, mye som skal kjøpes og selges fra mange klubber i PL, dette blir spennende! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Syns den lagoppstillingen der hadde sett mye penere ut uten Downing Og Suarez på høyrekanten og ikke i midten. Blir mange sløste sjanser om han skal være der hele sesongen. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Syns den lagoppstillingen der hadde sett mye penere ut uten Downing Og Suarez på høyrekanten og ikke i midten. Blir mange sløste sjanser om han skal være der hele sesongen. Jo 'a... Kunne hatt Hunterlaar eller Affelay (?) i midten. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Får vi virkelig inn Hunterlaar (kan ikke helt forstå at han ikke får noen "bedre" tilbud enn Liverpool men) så har vi plutselig en startellever som kan være med i medaljestriden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå