slettet_konto Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 typisk Liverpool 1 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Syns det lukter enda et mål i denne kampen jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Får jeg assistpoeng på Skrtel? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Allen er beste kjøpet Liverpool har gjort på lang tid. Meget imponert. Liverpool var klart best i dag og sannsynligvis den beste oppvisningen jeg har sett på lang, lang tid. Hvis de nå klarer å beholde denne formen mot antatt svakere motstand lukter det topp 7 i år. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Aiai det var jævlig surt. Syns vi storspiller frem til 2-2, mot regjerende seriemestere. Vi scorer to flotte mål, og City scorer to etter tabber av oss. Skrtel har sin andre digre tabbe på rad, veldig skuffende. Tror ikke han håndterer spillestilen til BR hvor vi skal spille oss ut, la han heller klinke den langt når han blir presset. Ser forøvrig at Sterling blir litt utilpass når det koker for fult etter 2-2, frem til det imponerer han stort. E: Skrtel gir vel bort begge målene til City, han får trøste seg med en fin scoring i riktig mål. Endret 26. august 2012 av knipsolini 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Skertel har nå forutsaket et rødt kort. 2 straffer (med påfølgende mål i mot) og en passning til motstander, regner med han holder på med kampfiksing fordi noe annet ikke er fysisk mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Mye positivt å hente fra dagens kamp, ekstremt synd at Skrtel gjorde det han gjorde men helhetlig sett er jeg fornøyd. Vi spiller bra, og alle ble gradvis bedre. Allen var kjempeform bla. Syns Mariner var litt for streng mot Sterling, gutten fikk jo ingenting. God kamp av Suarez(selv om han fikk sitt andre gule for klaging for sesongen.) og har åpnet scoringskontoen. Fra frispark, noe jeg aldri hadde trodd. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Velger å ha et selektivt minne i dag: fuckaduck. Endret 26. august 2012 av Hyperio Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Liverpool har en fascinerende greie med å overprestere noe sinnsykt når de møter overlegen motstand, særlig hjemme. Artig, men litt irriterende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Satan det var skuffende. Får lyst å filleriste Skrtel etter det tilbakespillet. Utilgivelig. Alt i alt så var vi best, og vi har nå litt press på oss i neste kamp, hvor vi nesten må ta 3p. Forhåpentligvis viser dette BR klarere enn noen gang at vi må ha inn minst en som kan score mål. Tør ikke stole på at Suarez scorer så mye som han burde (kanon goal i dag da). Midtbanen er sterkere enn den har vært på leeenge. Forsvaret stoler jeg ikke på, og Reina er tullete i feltarbeidet. Akkurat nå er en skikkelig målscorer det vi trenger. Ser for meg at Carroll går ut. Lest at vi både kikker på både Huntelaar og Sturridge. Sistnevnte skal visstnok være lysten på en overgang til oss i følge noen dodgy kilder. Stor mulighet for at han får prøve seg som midtspiss da, noe han får få muligheter til i Chelsea. Suarez burde dyttes på kanten. Ser farligere ut der. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 En god kamp av Liverpool, skuffende at man ikke får med seg alle 3 poengene her, og at Lucas måtte ut med skade var vell egentlig det eneste negative etter denne kampen. Flott at Sterling og Coates leverte når det trengtes, å til neste kamp har vi nok Sahrin inn for Lucas og Agger tilbake i midtforsvaret, så det begynner å se lyst ut Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Veldig godt spill, ufortjent så til de grader at ManC klarer å få meg seg 1 poeng. Fortsetter de å jobbe like godt som nå mot antatt svakere motstand, så bør vi klare 4.plass. Sahin på plass også, så det ser lyst ut. Skuffende å ikke klare å få alle poenga, men dette var en underholdene kamp med godt spill fra Liverpool. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Liverpool har en fascinerende greie med å overprestere noe sinnsykt når de møter overlegen motstand, særlig hjemme. Artig, men litt irriterende. Kan det ikke heller være at de underpresterer mot svakere motstand? Tar kampen for gitt osv? Lenke til kommentar
Qake Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Er veldig fornøyd med kampen, men hadde vært herlig med 3 poeng. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Agger fikk bare en kamp karantene, right? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Helt ufattelig at Skrtel ikke bare smeller den ballen i bakrommet hos City fremfor å trille ball tilbake til keeper. Uansett, en kan jo ikke annet enn å like Sterling. 17 år, null respekt for motstanderen og jobber så det holder! Som folk nevner, må være flaut for Downing å se en 17 åring spille bedre i en kamp enn han selv har gjort gjennom en hel sesong. Ser ut som skaden på Lucas gir Rodgers relativt liten hodepine når det kommer til 3'rn på midten. Blir vel Allen - Sahin - Gerrard neste PL kamp, for jeg regner med at han ikke kan spille mot Hearts. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Synes guttene spilte bra i dag, bedre enn på lenge, dumt at det ble 2-2, men det viser bare at de har litt å jobbe med ennå. Lenke til kommentar
sector Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Agger fikk en kamp ja. Han er tilgjengelig igjen. Så spørs det om han får spille, noe eg regner med at han får. Men Coates dreit seg vel ikke ut i kampen idag vel? Godt med god backup. Gleder meg til Sahin skal møte Podolski igjen. Satser på feiring ala det klippet på youtube med de nevnte herrer. Hehe! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Liverpool har en fascinerende greie med å overprestere noe sinnsykt når de møter overlegen motstand, særlig hjemme. Artig, men litt irriterende. Bra forsøk! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Liverpool har en fascinerende greie med å overprestere noe sinnsykt når de møter overlegen motstand, særlig hjemme. Artig, men litt irriterende. Kan det ikke heller være at de underpresterer mot svakere motstand? Tar kampen for gitt osv? Skjønner at du liker å tro det, jeg er uenig. "Middelmådig" forsvar (Skrtel, Carragher f.eks), god sentral midtbane men dårlige vinger og et angrep som scorer for lite - blir ikke CL av slikt. Liverpool har en fascinerende greie med å overprestere noe sinnsykt når de møter overlegen motstand, særlig hjemme. Artig, men litt irriterende. Bra forsøk! Var ikke et forsøk på noe som helst egentlig, men forsåvidt hyggelig at sesongen er i gang igjen så jeg kan storkose meg med dine poster. Etter at Limbeck forsvant har det vært litt for lang tid mellom gullkornene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå