Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Skal Liverpool i kamp mot Mao Zedong?? : p Endret 26. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du skjønte hva jkeg mente, regner jeg med. Pass deg, ellers stiller jeg meg opp utafor vinduet ditt og spiller saxofon i natt (sånn som naboen vår begynte med kl 5 i morges). Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ryktes at vi er interessert i Huntelaar om vi klarer å bli kvitt Carroll. Han har ikke skrevet under på ny kontrakt, og kan være tilgjengelig for £16-17m. Han hadde mildt sagt en ganske imponerende sesong for Schalke i fjor. 47 mål på 53 kamper i alle turneringer, og 29 mål på 32 kamper i Bundesliga. Ja, takk! (jada, man må ta alle rykter med en klype salt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 dom_campbell Sterling to start against Man City. Massive game for the youngster Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 At vi er interessert i Huntelaar tviler jeg ikke på, for det er vel alle andre klubber også. Men vi er nok ikke attraktive nok til å hente spillere i klassen til Huntelaar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jose Enrique I already meet sahin today here in the training ground. Speak very good Spanish and look very nice person. Looking forward to play with him But first we have to win today!!!! Come on lads!!! ))) big game today Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jepp vi er nederst, men med kun én kamp spilt, og med én kamp mindre enn de fleste andre. Allikevel, taper vi i dag vil vi fortsatt ligge nederst, og med tanke på de neste motstanderne vi møter, kan det hende vi blir liggende der en stund. Understreker at vi KAN bli liggende der en stund, selv tror jeg ikke det. Vi tror vi tar minst ett poeng i dag, og tror vi tar poeng i de to neste kampene også. Plutselig er vi i toppen... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vel.... Tviler på at Liverpool snur den tabellen på de neste kampene Super.... Lenke til kommentar
magb Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nå var du vel litt rask Superpara? Den tabellen er rangert etter gjennomsnittlig alder på spillerne. Litt intressant forøvrig at med untak av Tottenham, vil nok kanskje 6 av de 7 nederste ende opp på topp 7 når sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det var en oversikt over gjennomsnittsalderen på lagene i PL Er lagoppstillingene på VG-nett offisielle? Isåfall stiller vi med følgende lag: 25 José Manuel Reina 2 Glen Johnson 23 Jamie Carragher 37 Martin Škrtel 3 José Enrique 8 Steven Gerrard 21 Lucas Leiva 24 Joe Allen 7 Luis Suarez 29 Fabio Borini 19 Stewart Downing Altså samme lag som sist, men Carra for suspenderte Agger, og Johnson tilbake for Kelly. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ja jeg var litt rask der, men vi ligger jo uansett nederst på poengtabellen. Jotun: Nei vi ligger nok ikke i tet etter de neste kampene, men jeg har såpass tro at jeg ser for meg vi har begynt klatringen iløpet av de neste kampene... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Re: Sahin "The 23-year-old is the first Turkish player ever to join Liverpool, another new record to add to his CV. The deal marks the eighth transfer agreed between the Reds and Real Madrid, with Sahin the third man to swap Spain for Anfield after moves for Antonio Nunez and Fernando Morientes." Alt i alt tror jeg at jeg vil si at Real Madrid har kommet bedre ut av det enn oss. Vi har fått Sahin, Nunez og Morientes. De fikk McManaman, Owen, Dudek, Alonso og Arbeloa. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Er det ikke oppretta kamptråd? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) .no melder om : Reina Kelly - Coates - Skrtel - Johnson Gerrard - Lucas - Allen Borini - Suarez - Sterling Res: Jones, Enrique, Carroll, Henderson, Carragher, Shelvey, Downing. Endret 26. august 2012 av Shurger Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Reina, Kelly, Johnson, Coates, Skrtel, Lucas, Allen, Gerrard, Borini, Suarez, Sterling Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Spennende lag men savner Assaidi på benk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hmm.. Det jeg bet meg merke i på det bildet over tabellen er at vi har det yngste laget i Premier League. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Spennende lagoppstilling! Sterling og Coates, må ha en god kamp for å ta poeng her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Skuffende at Assaidi ikke er med i kamptroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå