Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi Gerrard har spillt elendig for Liverpool siste sesongene

Vært mye skadet. Over perioder har han spilt mye med smertestillende milder i kroppen for å takle 90 minutter. Enig i at han ikke har vært top notch for oss, men synes det blir respektløst å si at han har vært elendig. En mann som har drevet klubben nesten på egenhånd i perioder. Siste sesongene har han måtte spille med tragisk dårlige medspillere. Lucas var også "elendig" i starten. Før han plutselig ble "verdensklasse" og alle elsket ham. Lucas er altfor seig i bevegelsene, bidrar lite fremover, og Sahin er en dypt liggende playmaker. Ergo han vil nok passe bedre inn i posisjonen til Lucas slik vi ønsker å spille enn hva Lucas gjør for øyeblikket. Gerrard får vi bare satse på at kommer seg når laget gjør det.

Menmen, for all del. Spill med Lucas/Sahin/Allen på midten, så skal vi se hvor langt til helvete det kommer til å gå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I skrivende stund er Liverpool nederst i EPL.

Imponerende konklusjon etter at de har spilt en kamp og de andre to.

Noe mer du har greid å gruble deg frem til ?

Urin renner bare ut av penis og ikke inn?

H2O inneholder O?

Solen går ned om kvelden og opp morgenen ?

Endret av AllFather
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei Allfar. Jeg forstår faktisk ikke poenget ditt (hvis det var et poeng). Jeg har verken grublet, spekulert eller konkludert, men snarere ytret det faktum at Liverpool er i skrivende stund nederst i EPL. Noe du for så vidt har rett i at er like sant som at vann inneholder oksygen.

Endret av kloffsk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Medical test passed. Da har vi Sahin for et års lånsavtale. (så får vi se hva som skjer videre).

Da har BR egentlig hentet det jeg håpet, to gode vinger, en spiss og solgt unna overflødige spillere.

Hadde gjort seg med en spiss til, men ellers fornøyd av hva vi har fått til denne transfervinduet.

Edit: Skal vi droppe å kjøre kamptråd denne sesongen? Og heller ''ta den'' i tråden? Virker som United-campen er de eneste som har giddet i år. Når tilogmed flittige arsenal-gutta ikke gidder, så kan vell vi også droppe? Om ikke mener jeg at en kamptråd bør lages minst 2 dager i forveien. Min mening i alle fall.

Deres?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kan godt bare kjøre ting i denne tråden ja. Mye lettere å holde kontroll på.

@Daniel: Er ikke Sahin best som dyptliggende playmaker? Ser du nevner to vinger og en spiss. Han var i hvertfall dypt i banen da han gjorde det så godt i Tyskland.

Sahin er best som en dyptliggende playmaker ja, men han kan også spille litt mer offensivt. Dog er han ikke like god/effektiv der fremme.

Sahin kan sammenlignes veldig mye med Alonso egentlig. Derfor han også slet med å komme seg inn i laget til Real.

Lenke til kommentar

How would you describe yourself as a player?

I'm not the type of guy who can describe himself. I can say, and I think people know, I am a central midfielder who loves to have the ball. I'm not the type of player who dribbles past three or four players and then shoots at goal. I'm more of a tactical and technical player. I like to organise, I love it when my team is tactically at a very high level, can play one or two-touch and play football. That's the way I love playing football. As for my qualities, I can't say anything - that is up to the people.

Ser ut som han er tiltenkt en dyp rolle. Så det blir enten ut med en av de som er der før på midten eller så blir det Gerrard høyere i banen.

Lenke til kommentar

Edit: Skal vi droppe å kjøre kamptråd denne sesongen? Og heller ''ta den'' i tråden? Virker som United-campen er de eneste som har giddet i år. Når tilogmed flittige arsenal-gutta ikke gidder, så kan vell vi også droppe? Om ikke mener jeg at en kamptråd bør lages minst 2 dager i forveien. Min mening i alle fall.

Deres?

Er med på den, så kjører vi heller kamptråder til de kampene der det er mange motstanderfans på forumet (Arsenal, United, Chelsea, mao).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...