Snurreleif Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Dånt sjut d messenjer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Norsk tipping prøver å svindle meg :-( Satt 50(!!) kr på Liverpool seier, men de sier jeg tapte og kampen endte 1-1:P Sikker på at du ikke spilte med handikapp da? Jepp. De skriver også at resultatet er 1-1 ;P Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Så ... Sahin er i boks eller? Hva er den beste midtbanekonstellasjonen/formasjonen vi kan stille med han i troppen? Er litt å velge mellom nå. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Gerrard blir garantert skadet, så det skader ikke med Sahin i tillegg til Lucas og Allen Kan vel hende at det blir eksprimentert med Gerrard som ving også? Endret 24. august 2012 av Leaf Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Nei, for all del, det skader ikke. Men tross alt, med Gerrard, Sahin, Allen, Lucas, Adam, Henderson, Spearing, Shelvey + litt vingalternativer så krever det sin trener for å velge ut det som blir best. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Og er det forresten noen som IKKE foretrekker Sterling som en naturlig starter også i PL slik stallen er nå? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Jeg foretrekker at Spearing og Adam reiser og Shelvey/Hendo på benken. Sterling er blant de mest positive hver gang han er på banen, så jeg mener han burde få sjansen ofte. Hvertfall i kamper mot svakere motstand. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Og er det forresten noen som IKKE foretrekker Sterling som en naturlig starter også i PL slik stallen er nå? Borini kan vel også spille venstre ving? Er redd Sterling kan bli for liten/lett mot noen av HB i PL. Edit: mot lettere motstand bør han absolutt spille. Endret 24. august 2012 av indahla Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Håper siste mail fra Liverpool.no har en skrivefeil: "Sahin inn - Sterling ut ?" På siden står der derimot: "Spearing på vei ut Nuri Sahin synes å være på vei inn og Jay Spearing på vei ut av Liverpools midtbane." Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Jeg har også en stygg uvane til å blande (navnene til) Spearing og Sterling, så krysser fingre og tær for at det er Spearing som er på vei ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Bolton skal være hypp på Spearing for 2mill, Liverpool ønsker å selge for 3mill. Men vær litt grei'a. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Gi han bort. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Var vel fire spillere fra i går jeg vil ha i klubben, resten kan vi gi vekk. Endret 24. august 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Hvilke fire da? Syns dette var meget strengt men. Ryktes at Sahin kommer på etårs-lån, men liverpool har IKKE opsjon til kjøp. (Om Sahin til syvende og sist kommer til Liverpool, så skylder jeg Fox en unnskyldning) Endret 24. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Gi bort spearing? Han er jo den nye Gerrard! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Sterling Agger Henderson Borini Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Tyder vel på at The One fortsatt har stor tro på Sahin. På tide å få dette ordentlig avklart snart. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Jeg vil hvertfall beholde Reina, Robinson og Shelvey i tillegg, og da regner jeg med at du bare tenker på de som startet. Det er vel egentlig bare Adam og Spearing som etter min mening bør finne seg en annen klubb. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Bolton skal være hypp på Spearing for 2mill, Liverpool ønsker å selge for 3mill. Men vær litt grei'a. Du får alltids 10 000 Liverpool-fans til å donere en hundrelapp hver for å skaffe den siste millionen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 For å være helt ærlig tror jeg ikke Mourinho har stortroa på Sahin, han ville bare komme best mulig økonomsik ut av dealen. En slik høy pris som de forlangte av Arsenal vil sikre seg vist han storspiller og herjer slik at de får litt £££ for spilleren sin. Tror klubben som signerer han på lån(dere) kommer til å hente han neste sommer såframt ikke Madrid er alt for grådige, og jeg tviler egentlig på det da jeg ofte synes de selger veldig billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå