AllFather Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Jeg vil hvertfall beholde Reina, Robinson og Shelvey i tillegg, og da regner jeg med at du bare tenker på de som startet. Det er vel egentlig bare Adam og Spearing som etter min mening bør finne seg en annen klubb. Tenkte på utespillere som startet, burde kanskje ha skrevet det ;-) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Chelsea signerer Victor Moses og Sunderland signerer Adam Johnson. Fetta. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Sahin burde være klar innen 24t i følge Rodgers. Ser intervjuet akkurat nuh. En målscorer, ving eller spiss, så er jeg fornøyd. Synes de tre der fremme ikke er så bra som de burde være. Dempsey er vel mest sannsynlig. Og kan bli meget bra ettersom Suarez, Borini og han kan rullere på de tre plassene underveis i kamper. Vrient å forsvare seg mot. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 What's up Sahin, what's up???!! Skulle ta lang tid det her. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 What's up Sahin, what's up???!! Skulle ta lang tid det her. Say that for å si det sånn. Mourinho håpet på en "rask avklarering" fordi Sahin trengte å spille. Sahin virker ikke å være av samme oppfatning.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Er medisinsk test i dag, alt annet er unnagjort. Blir nok ikke klar til city-kampen, men er nok med i troppen mot Hearts på torsdag. Endret 25. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-agree-sahin-deal der kom endelig den offsielle bekreftelsen fra hjemmesiden. Tror vi skal få god nytte av han den kommende sesongen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Rimelig vinglete overgang det der.... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) €5mill for et lån uten mulighet til å kjøpe neste år? Synes RM har kommet klart best ut av denne dealen. At en spiller som knapt har spilt på ett år - skal gå inn å dominere i PL med en gang er iallefall jeg veldig skeptisk til. RM betalte vel €10mill i fjor, og da kom han fra en braksesong i Dortmund. Nå kommer han fra en sesong hvor han stort sett har vært skadet/sittet på benken. Edit: men for all del, dette kan også veldig gjerne være det som vipper den fjerde CL-plassen i favør Liverpool. Isåfall er det jo selvsagt verdt det. Endret 25. august 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=tfMJNlP9QCg Gler mæ. Gerrard,Sahin,Borini,Suarez. Skal på papiret være i stand til å skape hodebry for de aller fleste forsvar, får håpe de klikker sammen med en gang. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Da betyr nok det at Lucas havner på benken. Treer med Gerrard, Sahin og Allen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det satses offensivt kontra defensivt iår. Flotters. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Heller benke Gerrard en Lucaa 4 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Tror dere Assaidi får sjansen i morgen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Ikke fra start, men kommer inn for Downing etter 50-60 min. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Heller benke Gerrard en Lucaa Hvorfor? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fordi Gerrard har spillt elendig for Liverpool siste sesongene 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå