knipsolini Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Blir vel ikke noen andre enn Reina av disse som starter på søndag regner jeg med. Spørsmålet blir vel om Carra eller Coates blir valgt. Usikker på hvordan jeg skal tolke fraværet av Carroll. Øvrig nytt: Fulham har levert formell klage mot Liverpool. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Skulle tro dette er siste sjanse for Spearing og Adam å vise seg frem for BR. Kunne egentlig sett Carroll i laget, men jaja. Ser på dette som at Carroll er en definitiv goner eller så starter han på søndag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Hadde håpet på Morgan fra start. Blir uansett skøy å se Sterling herje. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Har ikke testet LFC TV Online tidligere for å se kamp. Fungerer det greit? Er jo ikke spesielt dyrt med £2.99 pr mnd.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 vi blir overkjørt av Hearts... nå vet jeg hvordan United supportere følte seg mot Evertonå Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 jepp vi blir overkjørt å tillegg har hearts hatt en kjempe sjanse.Shelvey fortsetter med noen utrolig håpløse å farlige taklinger Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Folk med iPad , last ned filmon app, har ITV4 I god kvalitet Sjekk denne applikasjonen i App Store: FilmOn Free TV Live Endret 23. august 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Vi liker stolpen... Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 tenkte akkurat på at Liverpool har vært temmelig tannløse, så ender omgangen med en fantastisk mulighet! Men typisk nok, det ender med stangskudd, denne gangen av Borini. Laget fortsetter der de holdt på forrige sesong. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 nydelig forspill av Sterling der ja, synd det ikke ble mål :nei2: Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Ah, den burde endt i mål! Herlig av Sterling. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Borini! Fån' inn i mål, da! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 første omgang slutt. Hearts beste første 15minuttene,Liverpool tok over mer og mer utover omgangen selv om de totalt sett kunne spillt enda bedre.Mye balltap i form av feilpasninger og tap av dueller,samtidig mye bra spill,spesielt Sterling og Adam har vært gode,nærmest alt skjedde på Sterling side av banen Stor sjanse etter 44min da Sterling bryter og kommer gjennom 2 mot 1 og sentrer til Borini som smeller den i stang og ut(vi fortsetter som sist sesong) beste spiller:Sterling Dårilgste: Shelvey Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Vurderer forresten sterkt å skaffe meg Sterling-drakt. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Hvorfor carragher starter fremfor Coates skjønner jeg lite av Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 vi blir overkjørt av Hearts... nå vet jeg hvordan United supportere følte seg mot Evertonå Den hadde nok svidd litt, hadde det ikke vært for at det faktisk ikke er vi som ligger under nedrykksstreken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Som forventet, hjemmelaget\underdogen presser hardt til å begyne med så tar Liverpool mer og mer over. Samme gamle regla. Flere av liverpools spillere viser seg frem på en positiv måte. Sterling, Henderson, Adam og Robinson gjør alle gode trekk. Mens Spearing, Kelly(kjører på samme spor som sist), Carragher og shelvey viser seg frem negativt. Borini var ikke den goalgetteren jeg håpet han var(ennå), men viser småtakter. Tror vi må finne best mulig posisjon og partner for Borini fortest mulig. Selv om han sier at han kan bekle ''alle'' offensive rollene. Og fy pokker som skottene hater Adam. Jesuz. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 vi blir overkjørt av Hearts... nå vet jeg hvordan United supportere følte seg mot Evertonå Den hadde nok svidd litt, hadde det ikke vært for at det faktisk ikke er vi som ligger under nedrykksstreken. Tja , vi vi har begge 0 poeng! 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Sitter fortsatt med det inntrykket om det hadde vært premier league motstand hadde vi ligget tynt ann baki der. gruer meg til Carragher mot Silva,tevez og Aguero i helga Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Sitter fortsatt med det inntrykket om det hadde vært premier league motstand hadde vi ligget tynt ann baki der. gruer meg til Carragher mot Silva,tevez og Aguero i helga Aguero blir vel borte en måneds tid, ble båret av banen i helga, men City har jo erstattere i bakhånd. Så at Carragher kan få det litt heftig er ikke noe vi skal se bort fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå