Maynard James Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Michael Owen er ledig! Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bare jeg som tror at carroll kunne hatt godt av et utlån til spania? han blir solgt tilbake til Newcastle på siste dagen av transfervinduet, på billigpris selvfølgelig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Michael Owen er ledig! Døh, han skal judase seg ferdig og går nok til Blueshite, skal du se. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hørt noe om at Dzeko ikke er prioritert lenger. Noen som vet hva som skjer med han? Er en spiller jeg har beundret ei stund og som jeg kunne tenkt meg. (Ikke at det er sannsynlig). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det er vel samme greia med ham som med Andy Carroll. To store, sterke spisser som passer best som targetmen, som begge er i klubber som vil fokusere på korte, kjappe pasninger langs bakken. Om vi selger Carroll for Dzeko blir det litt som å ha margarin på grøten istedetfor smør. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Enig. Vi må bli flinkere til å kjøpe spillere som passer til spillestil og eksisterende stall, noe jeg har fått inntrykk av at BR mestrer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er ikke helt enig, synes du går litt langt i å sammenligne de to. Overbevist om at Dzeko hadde passet bedre inn i BRs stil. Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Dzeko er mye bedre teknisk, og likner mer på feks RVP enn Carrol synes jeg. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Vår beste startellever denne sesongen. Reina Johnson Agger Skrtel Enrique allen lucas Gerrard assaidi Borini Suarez bør nok bruke suarez til siden å borini i midten Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Interessant å utnevne den beste 11-eren med én spiller som har spilt en dårlig kamp og en én spiller som enda ikke har spilt en kamp. 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ifølge ryktebørsen så skal Sahin ha gjort helomvending og går til Liverpool allikevel. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Interessant å utnevne den beste 11-eren med én spiller som har spilt en dårlig kamp og en én spiller som enda ikke har spilt en kamp. tror det er den beste start oppstillinga vi kan stille uansett Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Interessant å utnevne den beste 11-eren med én spiller som har spilt en dårlig kamp og en én spiller som enda ikke har spilt en kamp. Hvem var han ene som spilte dårlige forrige kamp? De aller fleste spilte dårlig sist. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 BR sier at det er sannsynlig at Sterling starter kveldens kamp, og er forøvrig opptatt av å få frem de unge talentene i klubbben: http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/rodgers-raheem-could-start Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Vår høyt elskede Christian Poulsen har signert for Ajax på free transfer 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Tv-kanaler som sender kampen i kveld? Sector Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Tv-kanaler som sender kampen i kveld? Sector På Liverpool.no står det "ITV4/LFCTV Online". Blir vel stream på meg. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er ikke helt enig, synes du går litt langt i å sammenligne de to. Overbevist om at Dzeko hadde passet bedre inn i BRs stil. Nja, njo. Det er vel muligens fordi Dzeko rett og slett er en bedre fotballspiller generelt enn Big Andy. Kan forøvrig også lansere denne oppstillingen, som ble diskutert annet steds på internett tidligere i dag: Reina Johnson Skrtel Agger Enrique Allen Lucas Borini Gerrard Suarez Carroll Tanken er å starte med denne oppstillingen, for å gi mer power i starten. Dersom det ikke funker, vi havner under, eller rett og slett trenger mer fart i angrep, kan Carroll erstattes med f.eks Downing eller Assaidi og Borini trekkes inn i midt (mener han passer bedre der enn Suarez). Jeg synes det ikke er så verst en løsning. En annen løsning forutsetter Dempsey. Da vil han, Suarez og Borini rullere på ving og spiss-plass, slik at vi blir mer uforutsigbare i angrep. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 The Reds team in full is: Reina, Robinson, Carragher, Agger, Kelly, Henderson, Spearing, Adam, Shelvey, Sterling, Borini. Subs: Jones, Coates, Downing, Lucas, Allen, Flanagan, Morgan. Blir imponert om Kelly klarer å være dårligere enn han var mot WBA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Skulle tro dette er siste sjanse for Spearing og Adam å vise seg frem for BR. Kunne egentlig sett Carroll i laget, men jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå