.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg vet, men jeg ville bare få frem noe i realiteten... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 <insert> Lyder fra Mortal Kombat </insert> 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Olsson er vel fritt vilt? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Olsson er vel fritt vilt? Har ikke Olsson lengre hår? Lenke til kommentar
sector Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Etter Assaidi-overgangen så velger jeg å ikke stole på stort av det media sier. Krystallkulen min sier: "Higuain next" Skrev ikke Higuain nettopp under på ny kontrakt med Real? Caught Offside kan melde idag at Kaka er i LFC sitt søkelys. Hva i all verden skal Liverpool med den karen? Det viktigste er en skikkelig spiss, samt å få bort en del midtbanespillere som kun kommer til å heve lønn. Lenke til kommentar
-tia- Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Virker som vi har skutt oss selv i foten bigtime ved å la spillere som Maxi, Kuyt, og Bellamy gå uten å hente erstattere. Assadi kan være spennende, men en stor risk å gi han tillitt i startellevern uten noen form for alright backup (Downing/Cole er jo bare å glemme). Skal man gi Sterling en større rolle? Eller bruke Adam i en fremskutt rolle? Klarer ikke helt se hva Rodgers og gjengen holder på med her. YNWA! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Synes det er lirt optimistisk å tro at alt skal ordnes på ett transfervindu. Vi har ikke nok penger til å kjøpe alle vi vil ha, og vi må kvitte oss med dødkjøttet. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ser ikke bra ut, liverpool er ikke førstevalget til så mange gode spillere. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da får vi gjøre dem gode da. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 For de som vil se litt bad ass Skrtel bilder Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ser ut som en variant av sex-stillingen en kompis tenkte ut: "Supermann", hvor greia er at man hopper inn i dama bakfra (med armene forover og greier). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ser ut som en variant av sex-stillingen en kompis tenkte ut: "Supermann", hvor greia er at man hopper inn i dama bakfra (med armene forover og greier). Stor fare for bomstøt da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Bomstøt eksisterer da ikke. Støt er støt vel? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Bomstøt eksisterer da ikke. Støt er støt vel? Poeng Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sterling er klar for å etablere seg som en stjernespiller, tro mine ord. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det er jeg uenig i. Sterling er enda ung og uferdig. Fyren trenger litt mer muskler og noen år til på baken før han fortjener en fast plass spør du meg. Et stort talent er han, uten tvil. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Syns det er litt optimistisk å tro at Sterling slår til denne sesongen og kanskje neste,men han burde absolutt få noen sjanser og muligens være på benken i noen kamper.kan umulig gjøre det dårligere enn Downing. Syns vi trenger ny spiss,tror ikke Suarez kommer til å score nok dessverre,sløser for mye med sjansene Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er ikke noe goalgetter nei. Blir spennende å se om det skjer noe mer på overgansgmarkedet før det stenges. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bare jeg som tror at carroll kunne hatt godt av et utlån til spania? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå