Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg vil også ha svar på hvorfor det var så vanskelig for Liverpool å få til en avtale med Javier Mascherano - vi måtte vente lenge før papirene gikk i orden - mens det virket langt enklere for Carlos Tevez å bli spilleklar for Manchester United

Forbanna tull. United måtte innom flere instanser, å det som gjorde at de til slutt fikk Tevez var storsinn fra både West Ham og Jorbi. Premier League gjorde ingenting annet enn å stikke kjepper i hjulene for United. Benitez prater her over seg.

9337230[/snapback]

Kjenner ikke den saken spesielt godt, men Premier League var vel aldri vanskelige? Det var vel det at West Ham gjorde krav på spilleren, noe de ikke gjorde i Mascherano-saken, som gjorde at den saken drøyde lenge. Premier League brukte vel nærmere to uker på å godkjenne Mascherano-overgangen, mens Tevez-overgangen vel gikk ganske greit etter at den kom i Premier Leagues hender?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tevez overgangen ble ikke godkjent av PL i første omgang siden West ham mente de hadde eierskap (noe de ikke hadde). Saken var nesten lik med Macsh, men siden han tross alt ikke hadde vist seg som noe pengebinge så ga West ham og PL faen.

 

@Banan, postet litt tidligere.

Lenke til kommentar
West Ham satte seg ikke på bakbeina, slik de gjorde med Tevez, men at Premier League ga faen viser hvert fall at du ikke har fulgt mye med på den saken. De brukte, så vidt jeg husker, rundt 2 uker på å godkjenne overgangen. Og da var jo i tillegg West Ham med på dealen.

9337498[/snapback]

PLiz, jeg leste sakene opp og i mente når den omhandlet Tevez. Grunnen til at de drøyet to uker var rotet rundt kontraktene til Masch og Tevez, før overgangen ba PL om at west ham skulle rive de ulovlige kontraktene til Teves og Masch i biter. Dermed kunne Masch gå til Liverpool, og Tevez signerte en kontrakt som var like rotetes som den gamle.

 

Å saken gjaldt PL mot West Ham (de fikk 100mill i bot), og la ingen restriksjoner på Masch overgang til Liverpool. At det tok to uker var grunnet en utredning rundt eierskapet, og PL ville tredjehåndseierskap til livs. Hadde ingenting med Liverpool og gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er første gangen jeg kommenterer denne Heinze-saken, og jeg vil si at jeg egentlig er litt glad for at Heinze ikke kommer, liker ikke det å kjøpe spillere fra Mancs...

 

Men det negative er jo at vi må ut på en meget hurtig forsvarsjakt før vinduet stenger, så vi får bare håpe det ikke blir en dårlig hasteløsning ;)

Lenke til kommentar
Blæh, nå er jo Paletta solgt også, så nå MÅ det jo en spiller til inn. Tipper det blir en vi aldri har hørt om før, som Rafa hauser opp som det største talentet i verden og blablabla.

9340570[/snapback]

Vi tenker farlig likt noen ganger.

Tror vi får en 21 år gammel hviterusser eller noe. :roll:

Lenke til kommentar
Det er nettopp det. Rafa vet nesten alltid hva han gjør... I 99% av situasjonene gjør han ingen feil med spillerkjøp... Lurer bare på hvem vi får...

9341403[/snapback]

*kremt kremt* Har nå vært flere ganske store bomkjøp de siste årene altså.

 

Blæh, nå er jo Paletta solgt også, så nå MÅ det jo en spiller til inn. Tipper det blir en vi aldri har hørt om før, som Rafa hauser opp som det største talentet i verden og blablabla.

9340570[/snapback]

Vi tenker farlig likt noen ganger.

Tror vi får en 21 år gammel hviterusser eller noe. :roll:

9342515[/snapback]

Ja det er noe sånt jeg tenker også. En som Rafa hauser opp til å være verdens størtse talent, men som viser seg og ikke være så god. Speedy er jo et fint eksempel her.

 

Men, trust in Rafa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...