Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allen og Gerrard burde fungere bra det. Lucas virker altfor treig. Tenkte litt på om det kunne være verdt å prøve Gerrard dypt i banen med Shelvey i hans gamle rolle. Evt Allen i den dype rollen, og de andre to høyere.

 

Regner med det skjer litt på overgangsmarkedet nå. Flere spillere som kan være på vei ut, og optimalt sett burde vi ha inn en bedre spiller enn Lucas, på det offensive, samt god defensivt. Enten en spiss som kan ta midtspissrollen, og dytte Suarez på høyre. Eller en spiller som kan ta rollen på kanten(e). Føler meg aldri trygg med Coates eller Carragher i midtforsvaret, så i en perfekt verden hadde vi fått inn en der. Vi har jo Kelly som kan spille der, men fy faen så søppel han var sist håper jeg det er en stund til vi ser ham igjen. Så ut som Carroll gjorde da han gikk skadet. Tung og slapp.

 

Kan se for meg at Dempsey ville styrket oss. Han har egentlig få svakheter, og kan score mål som bare helvete når han først er i gang. Noe vi trenger, da selv ikke spissene våre scorer. Downing har jeg minimal tro på vil forsvare en startplass uke inn og ut. Synes Victor Moses er awesome hver eneste gang jeg ser ham spille. Så glemmer jeg ham litt.

 

En siste ting; må faen meg le av alle supportere som vil bytte manager etter en ligakamp. Jævla småunger. Dette prosjektet med å få Liverpool opp fra gjørma igjen kommer til å ta lang tid. Trolig 2-3 sesonger før vi ser stor bedring både på tabell, troppen, og på banen. BR har kun hentet to spillere, hvorav den ene så ut som om han spilte for Liverpool i Premier League, mens resten av laget så ut som de spilte for damelaget til Kolbotn.

Lenke til kommentar

Allen og Gerrard burde fungere bra det. Lucas virker altfor treig. Tenkte litt på om det kunne være verdt å prøve Gerrard dypt i banen med Shelvey i hans gamle rolle.

 

Gerrard er ræva når han spiller dypt. Det har han vist mange ganger. Han passer ikke i den rollen.

 

Kan se for meg at Dempsey ville styrket oss. Han har egentlig få svakheter, og kan score mål som bare helvete når han først er i gang.

 

Han har bare hatt en eneste sesong der han har scora endel mål. Det virker uansett som om vi må selge for å få kjøpt nye spillere og da er vel Carroll den vi ønsker å bli kvitt, men sålangt ser det ikke ut som om noen vil betale det vi krever for ham.

 

En siste ting; må faen meg le av alle supportere som vil bytte manager etter en ligakamp.

 

Må si meg enig her ja.

Lenke til kommentar

Gerrard er ræva når han spiller dypt. Det har han vist mange ganger. Han passer ikke i den rollen.

 

Ja, han fungerte jo dritbra i den rollen langt framme i går så. Sånn seriøst, så mener jeg ikke at Gerrard er ræva i den rollen. Er mer det at spillermaterialet lenger fremme ikke har tillatt ham i å ligge så dypt i.o.m at spillerne har vært såpass mye dårligere offensivt enn hva Stevie er. Så hadde måtte ta den ansvaret. Hvis man kunne få noen inn som kunne ta mer av det ansvaret, så burde det være mulig å endre litt på ting. Som sagt, kan jo bare la Allen ta den litt dypere rollen, så er det problem solved.

 

 

Han har bare hatt en eneste sesong der han har scora endel mål. Det virker uansett som om vi må selge for å få kjøpt nye spillere og da er vel Carroll den vi ønsker å bli kvitt, men sålangt ser det ikke ut som om noen vil betale det vi krever for ham.

 

Litt usikker på det du. Var vel bare rett før Assaidy ble hentet inn at BR sa at det kunne komme inn to spillere i løpet av to døgn. Burde være greie muligheter for at vi ser minst en til inn, før vi må selge. Gjetter på at Carroll blir solgt om ikke før deadline day, så går han i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Ja, han fungerte jo dritbra i den rollen langt framme i går så. Sånn seriøst, så mener jeg ikke at Gerrard er ræva i den rollen. Er mer det at spillermaterialet lenger fremme ikke har tillatt ham i å ligge så dypt i.o.m at spillerne har vært såpass mye dårligere offensivt enn hva Stevie er. Så hadde måtte ta den ansvaret. Hvis man kunne få noen inn som kunne ta mer av det ansvaret, så burde det være mulig å endre litt på ting. Som sagt, kan jo bare la Allen ta den litt dypere rollen, så er det problem solved.

 

Ja etter en dårlig kamp kan vi jo glemme alt Gerrard har gjort fremover på banen de siste 10 åra... Forøvrig var vel downing og borini lagets to dårligste spillere i den kampen.

Ja Gerrard er ræva når han spiller lengre bakover på banen. Se på alle de kampene der gerrard har vært usynlig de siste to sesongene. Da har han ligget dypt i banen.

 

Vi burde heller dytte gerrard enda lenger fram i en fri rolle på høyrekanten/bak suarez. Han spiller mye bedre i en slik rolle og da kommer han i posisjoner der han kan score mål. Det blir ikke noe stort tap om vi må sette downing eller Borini på benken.

 

 

Litt usikker på det du. Var vel bare rett før Assaidy ble hentet inn at BR sa at det kunne komme inn to spillere i løpet av to døgn. Burde være greie muligheter for at vi ser minst en til inn, før vi må selge. Gjetter på at Carroll blir solgt om ikke før deadline day, så går han i løpet av dagen.

 

Den andre var vel Sahin på lån. Jeg er usikker på om FSG vil akseptere det tapet vi vil få om vi selger Carroll nå.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han har ikke akkurat spilt så mye så er vel fortsatt regnet som ung og lovende. Han vil vel også helst være midtstopper og ikke back. Robinson kan nok bli bra om noen år, men foreløpig er han nok enda lengre unna en plass på laget enn kelly.

 

Jeg er mer bekymret for Carra som midtstopper når agger er ute.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg den nye hjemmedrakten. Er usikker på hvem jeg skal ha bak, men er veldig gira på Agger. Hva tenker dere? Ser det dumt ut om han forlater klubben? Han er jo tross alt en legende!

 

Hvor får jeg tak i drakten billigst med trykk?

 

Tror den offisielle nettbutikken har gratis frakt nå om dagen. Men det er jo toll og slik da :ph34r:

Lenke til kommentar

Ja etter en dårlig kamp kan vi jo glemme alt Gerrard har gjort fremover på banen de siste 10 åra... Forøvrig var vel downing og borini lagets to dårligste spillere i den kampen.

Ja Gerrard er ræva når han spiller lengre bakover på banen. Se på alle de kampene der gerrard har vært usynlig de siste to sesongene. Da har han ligget dypt i banen.

 

Vi burde heller dytte gerrard enda lenger fram i en fri rolle på høyrekanten/bak suarez. Han spiller mye bedre i en slik rolle og da kommer han i posisjoner der han kan score mål. Det blir ikke noe stort tap om vi må sette downing eller Borini på benken.

 

Synes Kelly var langt verre enn både Downing og Borini. Skrtel var også kandidat til lav score på børsen. Han som gikk på trynet da Agger ble utvist senere. Straffesituasjon nr 2 synes jeg var helt feil forresten. Virker som Long oppsøker den situasjonen og setter foten foran Skrtel sine bein, før han går i bakken selv.

 

Han spilte ofte på høyrekanten og sentralt på midten før Torres kom. Det var da han han ble flyttet lengre frem, og spilte der så ofte han var skadefri. På den tiden hadde vi ett så godt lag at Gerrard kunne få den friheten han trengte for å skinne som mest. Det laget har vi ikke hatt på lenge, og de siste to sesongene har Gerrard også gått mye skadet. Forøvrig så spilte han dypere for England i EM, enn hva han ofte har gjort i Liverpool. Er nok ikke bare jeg som synes han var Englands beste spiller i det mesterskapet. Så helt uenig i at han er ræva når han spiller dypt. At han er på sitt beste lengre fremme i banen er jeg enig i. Men jeg er usikker på om dagens Liverpool-lag er på sitt beste når han gjør det. At han blir mer usynlig betyr ikke at han ikke gjør en viktig jobb som hele laget kan dra fordel av.

 

Jeg synes også det høres interessant ut, men hvem skal være i midtbanetreern? Tror du de er gode nok til å styre kamper selv, og la Gerrard få mye frihet?

Lenke til kommentar

Ideelt sett burde vi kjøpt en ny spiller som kan kontrollere midtbanen. Det var igrunn mitt største ønske for dette transfervinduet. Hadde håpet at Sahin kom til å bli den spilleren, men han går vel til Arsenal. Må vi klare oss med det vi har nå kan vi bruke Allen, Lucas og Shelvey eller Henderson som midtbanetrioen. Det oser ikke akkurat kreativitet av de tre, men vi får håpe at Gerrard og Suarez har kreativitet nok på topp.

 

Hva vi skal gjøre når Gerrard blir skadet igjen er et større problem, men jeg håper det skjer noe mer i dette transfervinduet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...