Superparanoid Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Men Allen og Reina var klasse. Dessuten første kamp. Ingen grunn til gravøl enda. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 En ting er å tape, der er jeg vant til som både Brann og Liverpool supporter. Det jeg ikke takler er udugelighet og latskap. Roger Rabbitt på benken var jo helt mentalt hemmet, greide ikke å ta en jævla gjennomtenkt beslutning. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Du er ihvertfall bergenser, ja.. Herregud, slapp av. Suger å tape, men laget kommer til å vokse etterhvert. 5 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Fy f*, i dag ble dere faktisk bortdømt. Herregud. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Spilte en ræva kamp, men der har du rett. Alt vi gjorde ble kort, grisetaklingen i mot, tre feile offside osv osv. Men likevel, alt for dårlig både fra benk og de på banen. Tommel opp til Reina, Suarez (selv om han skulle ha scoret minst fem mål) og Allen (spesielt han) , resten var ikke mye å skryte av Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Skuffet over alle spillerne bortsett fra Allen og Reina. Suarez starter godt, men har ikke blitt noen bedre avslutter siden i fjor. Han er fortsatt veldig enkel å sette ut, etter en litt stygg takling av Jonas Olsson er han grinete og klager konstant til dommeren, får ikke til noe særlig etter dette. Selv Gerrard hadde en usedvanlig svak kamp, en håpløs feilpasning førte til kontringen som igjen førte til at Agger ble utvist og WBA fikk straffe. Downing er ikke god nok, Kelly er ikke klar for PL, Lucas er rusten, og Skrtel virket rusa. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Fikk en god ting ut av denne kampen, da; Cole er forhåpentligvis langtidsskada og spiller sikkert ikke igjen for Liverpool på lenge. Krysser fingrene. 1 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Så ble det tap i første PL-kamp for 12/13. So what? Dette er et langsiktig prosjekt, og så lenge vi ser framgang over uker/mnd/år så er jeg fornøyd. 3 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Så ble det tap i første PL-kamp for 12/13. So what? Dette er et langsiktig prosjekt, og så lenge vi ser framgang over uker/mnd/år så er jeg fornøyd. This. Kjedelig å se laget sitt tape, men å snakke om hoderulling etter en kamp blir for dumt. Bare å være tåldmodige i år, folkens. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Så ble det tap i første PL-kamp for 12/13. So what? Dette er et langsiktig prosjekt, og så lenge vi ser framgang over uker/mnd/år så er jeg fornøyd. Problemet til flere her inne er vel at det ikke akkurat virker til å være store forbedringen siden forrige sesong.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Tror Liverpool slår city neste kamp. Men herregud for en håpløs benk BR kjørte igår. Cole??? Den gjøken beviste ikke noe som helst i forhold til Sterling så langt i sesongen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Hadde sikkert håpet at et godt innhopp ville ført til bud/interesse fra noen.. Det gikk jo såklart i dass når han jogga istykker hamstringen sin etter åtte minutter på banen.. Men det må jo ha vært tanken. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Tror Liverpool slår city neste kamp. Men herregud for en håpløs benk BR kjørte igår. Cole??? Den gjøken beviste ikke noe som helst i forhold til Sterling så langt i sesongen. Vi pleier å spille bedre mot topplag men det blir nok vanskelig å vinne med carra/skrtel som midtstoppere. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Det blir tøft uten Agger! Så blir det også en gyllen mulighet for Coates å ta et stort steg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Er vel duket for Carragher, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Så ble det tap i første PL-kamp for 12/13. So what? Dette er et langsiktig prosjekt, og så lenge vi ser framgang over uker/mnd/år så er jeg fornøyd. Problemet til flere her inne er vel at det ikke akkurat virker til å være store forbedringen siden forrige sesong.... Begrenset hvor stor forskjell det er mulig å gjøre i løpet av 2 måneder. Som mange andre påpeker er dette et langtidsprosjekt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Greit nok at det er et langtidsprosjekt og at vi ikke skal forvente all verden etter 2-3 måneder. Men å tape 3-0 på den måten mot WBA gjør bare at jeg mister alt som heter håp og motivasjon.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Nå hadde jo dommerstanden på forhånd bestemt seg for at Liverpool absolutt ikke skulle vinne også da. Flere feildømte offsider(som meget mulig hadde resultert i mål) Fire kort ble utdelt, alle til Liverpool. osv osv osv. Gir ikke all skylden på dommerene, men de bør få sin del. Endret 19. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Jeg skylder ikke på dommerne etter denne kampen. Liverpool spilte horribelt, og måten gutta fullstendig ga blanke faen etter 2-0 var skammelig. Lenke til kommentar
magb Skrevet 19. august 2012 Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Enig, men dommeravgjørelsene var faktiskt helt på trynet også! Flere enn meg som mener Allen, Lucas, Gerrard blir for defansivt mot stort sett alt utenom top 5 lag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå