Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig om vi kan stille med noe sånt når vi snakker enden av vinduet.

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Allen - Sahin

Dempsey - Suarez - Borini

Adam forsvinner, og kanskje Spearing også. Glimrende midtbanemuligheter har vi også.

Ingen Lucas?

Viss du hadde byttet ut en av de han har satt opp ville laget blitt litt dårligere. Håper selv på den lagoppsetningen der, hadde vært fantastiskt.

Lenke til kommentar

Herlig om vi kan stille med noe sånt når vi snakker enden av vinduet.

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Allen - Sahin

Dempsey - Suarez - Borini

Adam forsvinner, og kanskje Spearing også. Glimrende midtbanemuligheter har vi også.

Ingen Lucas?

Vil selvsagt rulere på den midtbanen der. Dog ser jeg på det der som en eventuell "klar"starter for oss om vi signerer Sahin. Slik Rodgers spiller er det ikke så nødvendig med en så typisk defensiv midtbane som det Lucas (i alle fall) har vært for oss. Det blir 3 høyt pressende, delvis sentrale midtbanespillere. Så noe reint anker tviler jeg som sagt veldig på at vi får se spesielt ofte. Så er jeg ganske sikker på at Sahin er en del raskere i beina enn Lucas, som - helt ærlig - er ganske treg. Gerrard er garantert starter så lenge han er skadefri, og jeg tror Allen får spille mye. Så da vil det nok varieres på Lucas og Sahin. Ser ingen poeng å starte med Lucas mot Southampton på Anfield feks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vell, det kom rett ut av intet... Så linken selv på face, tenkte det var en ungsau, men neida.

Forøvrig så tipper jeg Sahin kommer til oss, da avtalen skal være så og si i boks. (men så trodde jeg Gylfi skulle bli vår også da. Shit can happen)

E: ombestemte meg. Sikker på at Arsenal får Sahin.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...