JR Ewing Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Ryktes at Reald vil ha Song fra Arsenal, kan jo hende at de stikker kjepper i Sahin-hjulene våre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Real skal ha fått Modric, så tror ikke det er noe farlig. Om Song selges, så blir det til Barca. Arsenal og barcelona har en greie. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Happy camper om Sahin kommer inn og Adam forsvinner (langt, langt) vekk iallefall. Håper det blir noe av det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 RVP til United nå, og Song til Barca? Kan ikke Liverpool like så godt bare få Walcott også. da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Herlig om vi kan stille med noe sånt når vi snakker enden av vinduet. Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Allen - Sahin Dempsey - Suarez - Borini Adam forsvinner, og kanskje Spearing også. Glimrende midtbanemuligheter har vi også. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Litt uggen både på Dempsey og Walcott jeg altså.. Veit ikke helt åssen jeg vil ha løst den sida der. Men det ser bedre ut enn hva det gjorde i fjor, det syns jeg faktisk. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Agger ----------------------------------------------------------------------- 4 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Herlig om vi kan stille med noe sånt når vi snakker enden av vinduet. Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Allen - Sahin Dempsey - Suarez - Borini Adam forsvinner, og kanskje Spearing også. Glimrende midtbanemuligheter har vi også. Ingen Lucas? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 jeg regner med at Gerrard, Allen, Shelvey, Lucas og (forhåpentligvis) Sahin vil rulerer på de 3 midtbaneplassene. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Herlig om vi kan stille med noe sånt når vi snakker enden av vinduet. Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Allen - Sahin Dempsey - Suarez - Borini Adam forsvinner, og kanskje Spearing også. Glimrende midtbanemuligheter har vi også. Ingen Lucas? Viss du hadde byttet ut en av de han har satt opp ville laget blitt litt dårligere. Håper selv på den lagoppsetningen der, hadde vært fantastiskt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Herlig om vi kan stille med noe sånt når vi snakker enden av vinduet. Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Allen - Sahin Dempsey - Suarez - Borini Adam forsvinner, og kanskje Spearing også. Glimrende midtbanemuligheter har vi også. Ingen Lucas? Vil selvsagt rulere på den midtbanen der. Dog ser jeg på det der som en eventuell "klar"starter for oss om vi signerer Sahin. Slik Rodgers spiller er det ikke så nødvendig med en så typisk defensiv midtbane som det Lucas (i alle fall) har vært for oss. Det blir 3 høyt pressende, delvis sentrale midtbanespillere. Så noe reint anker tviler jeg som sagt veldig på at vi får se spesielt ofte. Så er jeg ganske sikker på at Sahin er en del raskere i beina enn Lucas, som - helt ærlig - er ganske treg. Gerrard er garantert starter så lenge han er skadefri, og jeg tror Allen får spille mye. Så da vil det nok varieres på Lucas og Sahin. Ser ingen poeng å starte med Lucas mot Southampton på Anfield feks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Nå ryktes det at Arsenal har fått muligheten til å øke lønnstilbudet til han Sahin grunnet RvP til United. Sies hvertfall det i Arsenal tråden. Begynner å ta seg opp dette overgangsvinduet nå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Fuuck. Blir vel bare spon frem til det stenges. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Reds agree deal for winger Endret 16. august 2012 av mortenandre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Vell, det kom rett ut av intet... Så linken selv på face, tenkte det var en ungsau, men neida. Forøvrig så tipper jeg Sahin kommer til oss, da avtalen skal være så og si i boks. (men så trodde jeg Gylfi skulle bli vår også da. Shit can happen) E: ombestemte meg. Sikker på at Arsenal får Sahin. Endret 16. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Den kom jo mildt sagt ut av det blå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Whut. Noen som kjenner noe til karen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Her må noen med FM-erfaringer inn på banen. Netter endel mål da(i nederlansk liga, tilsier ikke mye) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 10 mål og 7 assist på 27 kamper som ving, visstnok. Ifølge Youtube (som det er skummelt å basere noe slikt på) er han rask, teknisk samt at han scorer mål og har en ålreit innleggsfot. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2012 Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Han har 17 i teknikk på FM. Knis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå