knipsolini Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Blitt fjernet nå. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Helt ærlig, får vi Tello kan vi begynne å tro på 4. plass. Er den spilleren vi har vært linket til ei stund nå jeg absolutt har mest lyst på. Jeg tenker motsatt, jeg håper ikke han kommer. Han er ikke god bare for han spiller i Barca, selv Huseklepp hadde scort et par mål der. Farta er vel kanskje det eneste han kan true forsvarerene med.. Jeg tror Tello kan bli en god spiller med åra, men ikke for en klubb som har som ambisjon og komme tilbake i toppen av PL. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Helt ærlig, får vi Tello kan vi begynne å tro på 4. plass. Er den spilleren vi har vært linket til ei stund nå jeg absolutt har mest lyst på. Jeg tenker motsatt, jeg håper ikke han kommer. Han er ikke god bare for han spiller i Barca, selv Huseklepp hadde scort et par mål der. Farta er vel kanskje det eneste han kan true forsvarerene med.. Jeg tror Tello kan bli en god spiller med åra, men ikke for en klubb som har som ambisjon og komme tilbake i toppen av PL. +1 for det innlegget her. Tello er knapt nok middelmådig. At han skal løfte dere til 4. plass er bare tull. Det er en grunn til at Barcelona ikke prøver å holde på han. Hadde det vært snakk om Cuenca så kunne jeg til en viss grad forstått det da han er et langt større talent enn Tello. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Helt ærlig, får vi Tello kan vi begynne å tro på 4. plass. Er den spilleren vi har vært linket til ei stund nå jeg absolutt har mest lyst på. Jeg tenker motsatt, jeg håper ikke han kommer. Han er ikke god bare for han spiller i Barca, selv Huseklepp hadde scort et par mål der. Farta er vel kanskje det eneste han kan true forsvarerene med.. Jeg tror Tello kan bli en god spiller med åra, men ikke for en klubb som har som ambisjon og komme tilbake i toppen av PL. Helt enig. Jeg ser ikke hva vi skal med ham. Han har ikke vist stort selv om han spilte bra den ene halvtimen han fikk i CL: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Håper vi heller får Sahin eller Ramirez enn Tello. Han er på fjerdeplass på ønskelisten(bak walcott). Skal være i forhandlinger med alle tre skal vi tro dagens twitter. Som også hadde dette å fare med. Joseph Musker @Musker_LFC#LFC & Fulham have agreed a deal for Clint Dempsey. The transfer now hinges on Charlie Adam agreeing a contract with Fulham. Nå kommer det an om det er straight swap eller cash inn\ut, men er for dette bytte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Dessuten er det snakk om et lån så vidt jeg kan spotte. Tåpelig å "bare" låne en 21 åring, som ei heller ikke er all verden (enda). Gå heller for noen som kan hjelpe laget betraktelig akkurat nå. Gjerne noen år fram i tid også. Ramirez, Dempsey osv. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Helt ærlig, får vi Tello kan vi begynne å tro på 4. plass. Er den spilleren vi har vært linket til ei stund nå jeg absolutt har mest lyst på. Jeg tenker motsatt, jeg håper ikke han kommer. Han er ikke god bare for han spiller i Barca, selv Huseklepp hadde scort et par mål der. Farta er vel kanskje det eneste han kan true forsvarerene med.. Jeg tror Tello kan bli en god spiller med åra, men ikke for en klubb som har som ambisjon og komme tilbake i toppen av PL. Litt enig med den, han er veldig kjapp, men jeg synes han mangler en del teknisk og han virker litt uferdig. Hvis han kommer så blir det nok ingen ny frelser for Liverpool... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Fra Liverpoolblogg: Cristian Tello will extend his contract at Barcelona, and will not join Liverpool, say Catalan radio station Ona FM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Riktig, så diskusjonen blir mute. Skal forøvrig være nære Sahin. Han skal bestemme seg om han vil til Arsenal eller Liverpool iløpet av uken, liverpool skal være villig til å betale mer i lønn. Liverpool ''skal'' være i førersetet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Draktsponsoren vår har fått en bot på 2 milliarder kroner etter brudd på USA sine sanksjoner mot Irak. De har vedtatt boten, bummer, Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Samme for dere det vel. Kontrakten er undertegnet og i tilfelle mislighold står det nok en kø av selskaper villige til å overta stafettpinnen. Haha, eller er du redd for reaksjoner av typen "Liverpool FC støtter terror i Irak"? Så lavt tror jeg enda ikke jeg har sett noen synke, selv ikke på dette forumet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Moderatormelding Fem innlegg er slettet. De det gjelder kan eventuelt fortsette småkjeklingen på PM.Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Draktsponsoren vår har fått en bot på 2 milliarder kroner etter brudd på USA sine sanksjoner mot Irak. De har vedtatt boten, bummer, Noen som bryr seg? Ikke jeg. Så lenge de tjener penger er det viktigst Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Gjør meg ikke noe at vi gikk glipp av Tello. Temmelig begrenset spiller. 1 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Draktsponsoren vår har fått en bot på 2 milliarder kroner etter brudd på USA sine sanksjoner mot Irak. De har vedtatt boten, bummer, kontrakten er vel skrevet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Ser mange ikke deler min forelskelse i Tello. For ja, mulig jeg er litt blind på han, men nå ser det dessverre ikke ut som om jeg får anledning til å få rett heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Sahin skal være done deal. Blir offentligjort ikveld\imorgen. Nice. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Sahin skal være done deal. Blir offentligjort ikveld\imorgen. Nice. Ser bra ut . Men nå må man nesten bli kvitt Adam ellerno, begynner å bli mange midtbanespillere. Eventuelt kan man bruke Gerrard på vingen. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Slik jeg tolker det er at om Sahin kommer må en midtbanespiller vekk, denne tror jeg blir Adam som er linket til Fulham. Jeg tror vi gjør en avtale med Fulham som sender Dempsey i retur mot at vi betaler noen millioner i tillegg! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Vil ikke ha Dempsey, Adam kan de få gratis, vi kan sågar gi de noen millioner for å ta i mot han. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå