Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

- Jeg ønsker å bli

Daniel Agger sier at han helst vil spille videre i Liverpool, men utelukker ikke en overgang til en annen klubb dersom man ønsker å selge ham på Anfield. Inkludert en engelsk klubb.

Daniel Agger har vært linket til flere storklubber i sommer, og da spesielt Manchester City. Liverpools midtstopper fikk nylig tatovert YNWA på den ene hånden og bekreftet i dag overfor dansk presse at han gjerne blir på Merseyside, men han kunne heller ikke utelukke en overgang.

- Nei, var det korte svaret til 27-åringen på spørsmål fra Ekstra Bladet om Liverpool hadde kontaktet ham angående et mulig klubbskifte.

- Det er slik de har valgt å gjøre det, fortsetter Daniel etter dagens landslagstrening i Odense. Ikke minst han nylige tatovering med YNWA har skapt oppmerksomhet.

- Tatoveringen har ingen ting med den aktuelle situasjonen å gjøre, forklarer hovedpersonen.

- Det er en gest til The Kop, overfor klubben, overfor folk rundt klubben, overfor byen.

- Jeg ønsker å bli. Jeg kan ikke forestille meg å spille for andre klubber i England, men man kan aldri vite, hvis klubben mener det beste er å selge meg.

 

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=33902&zone=1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
LFC Globe@LFCGlobe

@Stu_89 The club today have started discussions on a new contract.

 

LFC Globe@LFCGlobe

Daniel Agger will remain at Liverpool.

 

Sjansen for Tello, Ramirez og Sahin minskes også ifølge dagens sladdrekjerringer på twittah.

 

Edit: Skrtel tilbudt 4årskontrakt ^ ^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Aner ikke selv, men leser en Liverpool-supporter som skriver dette på facebook:

 

Mange som har kommentert at Standard Chartered og nummeret samt navnet bakpå faller lett av i vask på Warrior drakta, liker ikke!

 

Har hatt drakten siden utgivelsesdato, og har ikke merket at noe har løsnet enda den er flittig brukt.

Lenke til kommentar

Fra LFC Globe:

 

This is the Daniel Agger situation, as it stands:

 

Brendan Rodgers wants to keep Agger and Agger is equally committed to remaining at Liverpool.

 

However, the owners believe selling Agger for an 'exceptional fee' can help the club make up for last year's excessive losses. This resulted in Agger not being offered a new contract, as was planned at the start of the summer.

 

Manchester City and Barcelona both enquired about Agger last month and Liverpool quickly set their price tag on the player which resulted in Barcelona backing out as they were unwilling to match the asking price.

 

Man City started negotiations with Liverpool, which are still on-going, and are using Liverpool's interest in Adam Johnson to bring the fee down. They have, so far, had three bids rejected, one which involved Johnson moving on a season-long loan with Liverpool paying all of the player's wages.

 

We can confirm that the club today started discussions with Per Steffensen - Agger's agent - about a new contract to put pressure on Man City to pay their asking price before an official contract is offered.

As it stands, neither club are budging from their stance and with contract discussions now opening, Agger will remain at Liverpool next season.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skal vist være eierne som ønsker å selge Agger(dyrt) for å gjøre opp for fjorårets pengetap.

Både Agger og Brendan ønsker han værende på anfield. Og det var derfor Agger ikke ble tilbudt ny kontrakt ved starten av sommeren som var planlagt.

 

Men per idag har klubben startet forhandlinger med Per Steffensen - Agger's agent om signering av ny kontrakt. Mulig for å presse city til å betale blodprisen eierne ønsker for Agger før han signerer. Noe city ikke ser ut til å ønske, slik at Agger syvende til sist blir i Liverpool.

 

E: oversatte jeg, Knipsolini :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Viktigste for dette vinduet er at vi beholder Agger, føler vi også trenger en ving. Adam Johnson , Clint Dempsey, Christian Tello , Theo Walcott og Gaston Ramirez er jo alle aktuelle. Nuri Sahin på lån og vi har et slagkraftig lag på papiret med gode backups i de fleste ledd. Håper på rullering ala disse.

 

K: Reina , Doni

FH: Johnson , Kelly

MS: Agger , Skrtel , Coates , Carragher

FV: Enrique , Robinson , (Johnson*)

SM: Gerrard , Lucas , Sahin , Allen , Henderson , Shelvey , Spearing

VV: Borini , Tello , Sterling

HV. Downing , Dempsey

S: Suarez , (Borini*) , Morgan

 

Håper og tror stallen er noe ala dette ved sesongstart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Agger går begynner jeg å sippe. Beste og viktigste spilleren vi har, og tvers igjennom real kar. Vil også sende ut et helt forferdelig signal til de andre klubbene i PL, og også evt. spillere på vei inn. Vanskelig å se hvordan vi skal klare å tette luka til lagene som har vært over oss på tabellen de siste sesongene hvis vi skal selge toppspillere til fjorårets ligavinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...