Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea havnet på 6. plass forrige sesong. I sommer har de solgt Drogba (over toppen, men puttet tretten goller totalt forrige sesong) og kjøpt tre uprovne unggutter. Marin er faktisk 23 år gammel, og har vel strengt tatt ikke imponert siden Özil ble solgt til Real Madrid i 2010. Hazard er en ekstremt spennende spiller som jeg lenge har ønsket meg til Arsenal, men den dårlige attituten hans gjør at han fort kan streve med å passe inn i engelsk fotball. Oscar er også meget spennende, men overgangen fra den brasilianske ligaen til PL er enorm. Svært få spillere har klart å ta steget.

 

Jeg har sett litt av Chelsea i pre-season, og er slettes ikke imponert. RDMs taktikker fungerte bra i CL i fjor, men gjennom en hel PL-sesong tror jeg ikke de vil fungere. Jeg blir overrasket om Chelsea klarer topp 3 i år. Tipper dette blir topp 7:

 

1. Manchester United

2. Manchester City

3. Arsenal

4. Chelsea

5. Liverpool

6. Newcastle

7. Tottenham

 

Edit: Også viktig å merke seg at nøkkelspillerne til Chelsea begynner å bli svært gamle. For eksempel er Lampard 34 år gammel, mens Terry og Cashley fyller 32 i desember.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Le proffesor kommer med mange gode poenger. Vi har for det meste gjort signeringer for fremtiden der mye må klaffe. Samtidig har vi en rimelig uerfaren manager som ikke har bevist seg i det lange løp på dette nivået. Sier meg fornøyd med en topp 4 og mer offensiv fotball. Håper at Mata kan fortsette storspillet sitt og redde oss når vi er i nød. Blir sikkert en spennende kamp i morgen, som jeg ikke får sett, men er på ingen måte avgjørende for sesongen. Alt kan skje og jeg tipper at chelsea får en treg start på sesongen.

Lenke til kommentar

Nei, det er vel for godt til å være sant.

Og idag ryktes det om at Adam kan være på vei til Fulham som en del av betaling for Dempsey. Hadde vel ikke gjort så mye om det ryktet stemte heller.

Får hvertfall håpe det skjer noe alvorlig på transferfronten snart, at noen kommer inn, og ikke minst at noe daukjøtt forsvinner!

Lenke til kommentar

Er sikkert duket for et innhopp mot slutten? Har jo hatt pre-season med team GB han, så bør jo være fit iallefall. Liverpool.no opererer nå med denne start-elleveren:

 

Reina

Kelly

Carragher

Coates

Enrique

Leiva

Gerrard

Shelvey

Downing

Sterling

Suarez

 

Benk visstnok: #LFC subs: Subs: Carroll, Henderson, Spearing, Adam, Jones, Robinson. (Rawk)

 

Altså, ingen Agger, ingen Borini, ingen Allen.

 

Edit: Før noen andre sier det, tipper Agger, Borini og Allen er på vei bort siden de ikke er med i troppen!!1

Endret av JR Ewing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...