Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Jaja, så får vi vente litt lengre da. Big woop. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Er nok i boks allerede, uansett. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Aaah deilig å være Liverpool supporter etter en sånn kamp, selvom motstanden ikke var den sterkeste ser jeg fram til sesongen:D Regner med at Allen er våres innen helgen. Da syns jeg vi hovedsakelig mangler en teknisk spiss. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 http://www.lfcts.com/allen-fee-agreed/ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Liverpool trakk Hearts i play-off'en gitt. Lenke til kommentar
sector Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Liverpool møter Heart of Mithlothian i neste runde i Europa League. Liverpool skal først til Skottland 23. aug, deretter spille på Anfield i returmøtet 30.aug. Endret 10. august 2012 av sector Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Takk for alt Bellamy! YNWA 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/allen-completes-liverpool-move 5 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Allen er deres beste signering på leeenge. Klasse, selv om han er overpriset. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Hvilken type midbanespiller er Allen? Og hvordan er han i forhold til de vi har? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Kjempetro på Allen. Sett en del av ham, og han er veldig bevegelig, kjapp i beina, ikke noen utpreget avslutter, men kan fort bli det. Meget bra teknikk, både med ballen i beina, samt pasningsmessig. Gi ifra seg ballen, og motta den igjen. Flink til å vinne ballen igjen. Ganske forskjellig i forhold til de vi har fra før. Perfekt for fotballen Rodgers vil spille. Vurderer å slenge Allen 24 bakpå hjemmedrakten. Ser for meg at får topp midtbanetreer ser slik ut Gerrard - Lucas - Allen. Henderson som cover for Lucas, siden det vil neppe være et like synlig anker nå som før. Da kan Henderson ta på seg den rollen. For er det noe han kan så er det å løpe. Shelvey håper jeg ikke vi låner ut. For meg ett av lyspunktene i preseason. Nedturen var å se hvor lavt nivået til Carragher har blitt. Så Jonjo burde få spilletid. Enten Adam/Spearing kan det spøke for. Tipper det kommer minst en spiller til. Fair sjanse for to. Noen flere enn det kommer neppe, med mindre vi selger unna Agger&Carroll (feks). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Hvilken type midbanespiller er Allen? Og hvordan er han i forhold til de vi har? I forhold til de andre er hans beste egenskap at han er brukandes. Måtte bare ; ) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Oh no you didn't ! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) O did What i had to! Edit: Engelsk på mobilen gikk i dass..... I did what I had to!!!! Endret 10. august 2012 av Jotun Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Jeg har blitt litt upopulær på et engelsk Pool-forum fordi jeg disser Jamie Carragher . Får håpe han spiller så lite som overhodet mulig denne sesongen, han har tapt seg enormt. Og talent har han aldri hatt dessverre. Endret 10. august 2012 av oOF Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Og du er... Sjokkert? Stolt? Sigh :/ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Ikke morrsomt når vi har Lucas og Gerrard Jotun, ellers, nice try Han er helgen oOF, sånn er det bare. For meg er han vell over the topp og egentlig aldri vert noen stor favoritt hos meg, uten at jeg skal frata ham noe som helst. Han betyr så mye utenfor klubben også, det er ikke bare spilleren. Nå har du erta på deg smågal også, du vet ikke hva du går til ..... Endret 10. august 2012 av guttorm 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Ikke morrsomt når vi har Lucas og Gerrard Jotun, ellers, nice try Gerrard? Skygge av seg selv. Lucas? Grusom å spille mot. Liker typen. Håper ikke han kommer tilbake i toppform. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Gerrard var etter min mening Englands beste spiller i EM. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Gerrard var for øvrig klasse i går også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå