Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempetro på Allen. Sett en del av ham, og han er veldig bevegelig, kjapp i beina, ikke noen utpreget avslutter, men kan fort bli det. Meget bra teknikk, både med ballen i beina, samt pasningsmessig. Gi ifra seg ballen, og motta den igjen. Flink til å vinne ballen igjen. Ganske forskjellig i forhold til de vi har fra før. Perfekt for fotballen Rodgers vil spille. Vurderer å slenge Allen 24 bakpå hjemmedrakten.

 

Ser for meg at får topp midtbanetreer ser slik ut Gerrard - Lucas - Allen. Henderson som cover for Lucas, siden det vil neppe være et like synlig anker nå som før. Da kan Henderson ta på seg den rollen. For er det noe han kan så er det å løpe. Shelvey håper jeg ikke vi låner ut. For meg ett av lyspunktene i preseason. Nedturen var å se hvor lavt nivået til Carragher har blitt. Så Jonjo burde få spilletid. Enten Adam/Spearing kan det spøke for.

 

Tipper det kommer minst en spiller til. Fair sjanse for to. Noen flere enn det kommer neppe, med mindre vi selger unna Agger&Carroll (feks).

Lenke til kommentar

Jeg har blitt litt upopulær på et engelsk Pool-forum fordi jeg disser Jamie Carragher :D.

 

Får håpe han spiller så lite som overhodet mulig denne sesongen, han har tapt seg enormt. Og talent har han aldri hatt dessverre.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Ikke morrsomt når vi har Lucas og Gerrard Jotun, ellers, nice try :p

 

Han er helgen oOF, sånn er det bare. For meg er han vell over the topp og egentlig aldri vert noen stor favoritt hos meg, uten at jeg skal frata ham noe som helst. Han betyr så mye utenfor klubben også, det er ikke bare spilleren.

 

Nå har du erta på deg smågal også, du vet ikke hva du går til .....

Endret av guttorm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...