The Hoff Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kanskje fordi han er halvgammel, skadeutsatt og aldri har bevist noe som helst i PL? Synes den fascinasjonen mange her inne har for Aquilani er snodig, han har ikke bevist en dritt. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skummelt dette her, begynner å føle at denne sesongen blir meget tung. LFC er ikke et lag mange gode spillere ønsker å være i ser det ut som. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) http://m.db.no/2012/08/09/sport/fotball/premier_league/daniel_agger/22884958/ Y.N.W.A Endret 9. august 2012 av hojohansen 4 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Synes det er synd hvis Shelvey ikke blir satset på. Det er noe med han, som får meg tro at han kommer til å bli en langt bedre spiller enn f.eks Henderson. Slår meg som en type som har mye tro på seg selv, som er viktig i fotball. Adam og Spearing syntes jeg vi kan selge. Lucas-Gerrard-Henderson-Shelvey-Allen er en helt kurrant midtbane. Litt internasjonal verdensklasse savnes selvfølgelig, hvem kunne vi evt hentet som ville vært god nok? Sahin virker som et spennende mål, håper det er noe i de ryktene. (Herlig tatovering fra Agger ja!) Endret 9. august 2012 av OKMarius 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tatoveringen-som-binder-agger-til-liverpool-3848007.html På treningsfeltet denne uken er dansken avbildet med en ny tatovering. På fire fingre på høyrehånden har Agger nå tatovert bokstavene «YNWA» - forkortelsen for den legendariske Liverpool-hymnen «You’ll Never Walk Alone». CRAP. Sånn går det når man begynner å skrive og trykker ikke på lagre å mange timer Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Var det ikke Agger som ønsket å dra, mens nå er det snakk om at Liverpool vurderer å selge om prisen er god nok? Og hvordan kan han spille i City med YNWA tatovert på knokene? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Agger ønsker ikke å dra (såvidt vi vet). Agenten hans sa vel nylig at han elsker klubben og byen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Agenten hans sa vel nylig at han elsker klubben og byen. Phew! Da kan dere jo puste lettet ut. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Agenten hans sa vel nylig at han elsker klubben og byen. Phew! Da kan dere jo puste lettet ut. Haha. Den skal du faenmeg få pluss for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kanskje fordi han er halvgammel, skadeutsatt og aldri har bevist noe som helst i PL? Synes den fascinasjonen mange her inne har for Aquilani er snodig, han har ikke bevist en dritt. Har totalt 18 kamper for Liverpool i PL. 3 av de kampene ble han man of the match. Står med 1 mål og 6 assist. Snodig at man har lyst å se han oftere i PL ja.. Vært en av de bedre to preseason på rad omtrent. Men mulig han er en cunt på trening. 4 ulike trenere må ha sett noe ikke vi har sett. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Aquaman hadde dessuten en høy lønn: http://www.liverpoolblogg.no/2012/08/operasjon-opprenskning-lønningene-skal-ned-og-ungdommen-skal-satses-pa/ Å beholde Agger i tillegg til Suarez, er for meg bedre enn noen realistiske signeringer, ikke minst pga signalene de sender til resten av spillergruppen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Agenten hans sa vel nylig at han elsker klubben og byen. Phew! Da kan dere jo puste lettet ut. Haha, ser poenget, men mitt poeng var bare at det har ikke vært noen som har uttalt at Agger vil bort, som knipsolini lurte på. Heller tvert motsatt, både med uttalelser fra agent og tatovering fra Agger sin side. Blir bare unødvendig spekulering å hevde at han vil bort. Endret 9. august 2012 av OKMarius Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Nå må vi få klarhet i ting her så det er mulig å kjøpe seg drakt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Laget: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Gerrard, Shelvey, Lucas, Borini, Suarez, Downing. Res: Jones, Kelly, Carroll, Spearing, Henderson, Carragher, Adam Spennende! Håper jeg finner stream, skal se andre omgangen, akkurat nå spiller TIL storkamp . Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Reina Skrtel - Agger Johnson - Lucas - Enrique Gerrard - Shelvey Downing - Borini - Suarez Sterkt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er kampen startet? Står ingenting i referatet på liverpool.no enda, og står på samme sia at kampen skal starte 20.00. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Nei, det står 21:05. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 20:00 britisk tid. Starter vel om en halvtimes tid. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 20:00 britisk tid. Starter vel om en halvtimes tid. Nice. Da får jeg med meg hele kampen . Går også bra med TIL atm . Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 " Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Gerrard, Shelvey, Lucas, Borini, Suarez, Downing." Kjenner det rykker litt i pungen av den startoppstillingen ja! Kjører ikke de guttta over Gomel, kan det bli en skummel sesong. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå