Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er synd hvis Shelvey ikke blir satset på. Det er noe med han, som får meg tro at han kommer til å bli en langt bedre spiller enn f.eks Henderson. Slår meg som en type som har mye tro på seg selv, som er viktig i fotball. Adam og Spearing syntes jeg vi kan selge. Lucas-Gerrard-Henderson-Shelvey-Allen er en helt kurrant midtbane. Litt internasjonal verdensklasse savnes selvfølgelig, hvem kunne vi evt hentet som ville vært god nok? Sahin virker som et spennende mål, håper det er noe i de ryktene. :)

 

(Herlig tatovering fra Agger ja!)

Endret av OKMarius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tatoveringen-som-binder-agger-til-liverpool-3848007.html

 

 

På treningsfeltet denne uken er dansken avbildet med en ny tatovering. På fire fingre på høyrehånden har Agger nå tatovert bokstavene «YNWA» - forkortelsen for den legendariske Liverpool-hymnen «You’ll Never Walk Alone».

 

CRAP.

Sånn går det når man begynner å skrive og trykker ikke på lagre å mange timer :p

Lenke til kommentar

Kanskje fordi han er halvgammel, skadeutsatt og aldri har bevist noe som helst i PL? Synes den fascinasjonen mange her inne har for Aquilani er snodig, han har ikke bevist en dritt.

Har totalt 18 kamper for Liverpool i PL. 3 av de kampene ble han man of the match. Står med 1 mål og 6 assist. Snodig at man har lyst å se han oftere i PL ja.. :confused:

 

Vært en av de bedre to preseason på rad omtrent. Men mulig han er en cunt på trening. 4 ulike trenere må ha sett noe ikke vi har sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Agenten hans sa vel nylig at han elsker klubben og byen.

 

Phew! Da kan dere jo puste lettet ut.

 

Haha, ser poenget, men mitt poeng var bare at det har ikke vært noen som har uttalt at Agger vil bort, som knipsolini lurte på. Heller tvert motsatt, både med uttalelser fra agent og tatovering fra Agger sin side. Blir bare unødvendig spekulering å hevde at han vil bort.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...