Hopsin Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hvorfor skulle Zlatan ha gått til LFC nå? Han har jo akkurat kommet til PSG. Uansett hadde vært bedre med Sahin ,enn denne Allen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Var jo det som var poenget. Liverpool kan ikke hente hvem som helst. 4 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Liverpool FC bekrefter på sine offisielle nettsider at Luis Suarez har skrevet under en ny langtidskontrakt med klubben. Herlig, nå må vi bare få Agger å Skrtl på nye langtidskontrakter. Får ikke viktigere signeringer enn det 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Om Agger går, så går jeg også. Da gidder jeg faen ikke mer. Helvetes fotball, alt er bare et stort jævlig sukk akkurat nå. Gleder meg ikke til ligastart i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Gleder meg jeg. Hvert år bidrar vrangforestillingene til nettopp det. Men pleier som regel å lande igjen litt uti September. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Ifølge Barret fra The Times så kan Agger og Carroll selges om prisen til Liverpool blir møtt. Samt Adam Johnson kommer fra city til oss på årslån. Ifølge Barret vil transfersommeren ende slik Borini, Allen, Johnson(lån) og Sahin(lån) Butland(tihi)inn Bellamy,Agger, Carroll, Kuyt,Maxi og Aquaman ut. Da kommer nok Kelly eller Coates til å ta over plassen for Agger(tviler Carragher får spille fast under BR) denne sesongen og laget blir noe slikt Reina Johnson-Kelly-Skrtel-Enrique Allen-Gerrard-Sahin Johnson-Suarez-Borini Hva tycks? Edit, byttet Lucas med Sahin. Endret 7. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Om vi beholder Agger, får inn en god offensiv, teknisk ving, og erstatter/e for de som eventuelt skulle bli solgt, så er i hvert fall jeg fornøyd. Har troa på minst en til god signeringer før overgangsvinduet stenger. Endret 7. august 2012 av Kun10kr Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Butland? Seriøst? Så et par kamper av Storbritannia i OL og han var alt annet enn patent. Nå er det vel ikke en keeper med potensiale vi trenger, det har vi allerede i Danny Ward. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Ville brukt Coates framfor Kelly, og Borini sentralt med Suarez og Johnson/Sterling ved siden av. Endret 7. august 2012 av knipsolini Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det ser ut som at vi ikke får et topplag etter denne sommeren, skrekk og gru.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Det ser ut som at vi ikke får et topplag etter denne sommeren, skrekk og gru.. Det er ikke noe jeg hadde forventet heller. Så lenge vi forbedrer oss fra i fjor, og spiller attraktiv fotball, så skal jeg ikke klage. Endret 8. august 2012 av Kun10kr Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Noen plasser man kan kjøpe tilgang til kampen? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/sjekk-onsdagens-fotballrykter-liverpool-og-spurs-kjemper-om-real-madridspiller-3847168.html Dette så jo litt kjekt ut Tottenham har lenge snust på Real Madrids Nuri Sahin. Også Arsenal skal være interesserte, spesielt dersom Alex Song forsvinner, men Daily Mail skriver at tyrkeren kan ende i Liverpool grunnet José Mourinhos gode forhold til Brendan Rodgers. Og En annen spiller som er ønsket både på Anfield og White Hart Lane er Bologna-playmaker Gaston Ramirez, skriver TalkSport. Han skal være verdsatt til 15,9 millioner pund. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Liam Tomkins om hvorfor Agger må bli: http://www.kopsource.com/why-liverpool-cant-afford-to-sell-daniel-agger/ 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Bare jeg som føler en ekstrem usikkerhet, på alle områder, før denne sesongen? Forventer ingenting over hodet. Kjenner likevel at jeg begynner å glede meg. Kan og si meg enig der. Er forsiktig optimist, men til topp 4 har jeg ingen forventninger til. Klarer vi blant topp 6 er det fint sett at vi havnet på 8. plass året før. Har hatt klokketro på BR til og med før han ble ansatt, så jeg er overbevist at han er mannen, om han får tid og arbeidsro. Ikke alt det der tullet klubben har vært igjennom hver eneste sesong de siste årene. H&G, Hodgson, Suarez-saken(e) osv. Vil nok ta tid å implementere den typen fotball han er ute etter, så det viktigste er å være tålmodig. Ikke alltid like lett, men. Imponert over hvor bra BR har handlet media også. Svarte rett ut på om Bellamy var på vei til Cardiff, med at det kunne se sånn ut, noe feks andre managere vi har hatt ikke ville svart på (uten å nevne navn). Så får vi se hvordan han takler det når PL er underveis. Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skjønner egentlig ikke hva vi skal med Allen,har vi ikke nok midtbanespillere.Om Allen blir signert tipper jeg Shelvey ikke blir satset på i år heller,syns han er vår mest talentfulle midtbane spiller,og langt bedre enn henderson Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Spearing er talentløs, Henderson har vist tilnærmet null, Adam er for lite bevegelig (les: feit) og for dårlig med ball for Rodgers stil og Gerrard er skadeplaget og halvgammel. Synes sentral midtbane virker som et logisk sted å forsterke. 3 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 jeg er enig hoff,men hvorfor kvitte seg med aquilani da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Fordi han ville jo ikke være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå