Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge Barret fra The Times så kan Agger og Carroll selges om prisen til Liverpool blir møtt. Samt Adam Johnson kommer fra city til oss på årslån.

Ifølge Barret vil transfersommeren ende slik

 

Borini, Allen, Johnson(lån) og Sahin(lån) Butland(tihi)inn

Bellamy,Agger, Carroll, Kuyt,Maxi og Aquaman ut.

 

Da kommer nok Kelly eller Coates til å ta over plassen for Agger(tviler Carragher får spille fast under BR) denne sesongen og laget blir noe slikt

 

Reina

Johnson-Kelly-Skrtel-Enrique

Allen-Gerrard-Sahin

Johnson-Suarez-Borini

 

Hva tycks?

 

Edit, byttet Lucas med Sahin.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/fotball/sjekk-onsdagens-fotballrykter-liverpool-og-spurs-kjemper-om-real-madridspiller-3847168.html

Dette så jo litt kjekt ut :)

 

Tottenham har lenge snust på Real Madrids Nuri Sahin. Også Arsenal skal være interesserte, spesielt dersom Alex Song forsvinner, men Daily Mail skriver at tyrkeren kan ende i Liverpool grunnet José Mourinhos gode forhold til Brendan Rodgers.

 

Og

En annen spiller som er ønsket både på Anfield og White Hart Lane er Bologna-playmaker Gaston Ramirez, skriver TalkSport. Han skal være verdsatt til 15,9 millioner pund.

Lenke til kommentar

Bare jeg som føler en ekstrem usikkerhet, på alle områder, før denne sesongen? Forventer ingenting over hodet. Kjenner likevel at jeg begynner å glede meg.

 

Kan og si meg enig der. Er forsiktig optimist, men til topp 4 har jeg ingen forventninger til. Klarer vi blant topp 6 er det fint sett at vi havnet på 8. plass året før. Har hatt klokketro på BR til og med før han ble ansatt, så jeg er overbevist at han er mannen, om han får tid og arbeidsro. Ikke alt det der tullet klubben har vært igjennom hver eneste sesong de siste årene. H&G, Hodgson, Suarez-saken(e) osv. Vil nok ta tid å implementere den typen fotball han er ute etter, så det viktigste er å være tålmodig. Ikke alltid like lett, men.

 

Imponert over hvor bra BR har handlet media også. Svarte rett ut på om Bellamy var på vei til Cardiff, med at det kunne se sånn ut, noe feks andre managere vi har hatt ikke ville svart på (uten å nevne navn). Så får vi se hvordan han takler det når PL er underveis. Ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...