Schweigaard Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Håper det, men han har vanvittig mye makt i garderoben virker det som. Helt drøyt hvor mye han har fått spille de siste årene uten å være god nok. Har tro på Kelly, men ikke Coates. Uansett så er de ikke typene til å spille sammen med Skrtel. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Skrtel er god sammen med Agger, men ser på langt nær så bra ut med Carragher. Kelly/Coates og Skrtel kan funke. Evt få inn en spiller som kan spille både stopper og def. midtbane(backup for Lucas). En Mascherano-type mao. edit: Leser at Rochdale-spilleren skadet ankelen, skal visst ligge på operasjonsbordet nå. Endret 5. august 2012 av edge Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Allen kan vel spille defensiv midtbane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 LFC played a behind closed doors friendly at Melwood on Sunday against the Rochdale first team. Sadly the match was ended early after a head injury to a Rochdale player. Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Etter mitt syn bør de satse på å få inn minst en ving av internasjonal klasse, som kan serve spissene med gode baller. Dersom Carrol ikke er i planene til BR, bør en klassespiss inn. Vet ikke helt hva eg skal tro om Borini enda, men lever i håpet. Når det gjelder midtbanespillere er vel laget godt besatt, med Shelvey, Adam, (Spearing,) Henderson, Gerrard og ikke minst Lucas. Vet ikke der er den plassen som trenger nytt blod først. En ny, og god, hadde allikevel ikke vært å forakte. Endret 5. august 2012 av sector Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Når det gjelder midtbanespillere er vel laget godt besatt, med Shelvey, Adam, (Spearing,) Henderson, Gerrard og ikke minst Lucas. Spearing, Henderson og Adam er ikke mye å skryte av. Adam er forsåvidt en habil pasningslegger, men han lager altfor mange unødvendige og tidvis stygge frispark. Henderson er det mange som mener er framtiden, og ja, klart han er ung og har framtiden foran seg. Men da burde han snart vise noe - kan ikke klage på at han han har fått for lite spilletid i alle fall. Spearing virker som er over the top allerede, og har en formkurve som bare peker nedover. For min del kan vi gjerne kvitte oss med alle disse tre, og heller få inn noe mer kreativt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Carragher blir nok neppe foretrukket av BR. Uenig i at Agger-salg tilsier krise. Vil selvfølgelig aller helst beholde han, men Skrtel har spilt bedre og mye mindre skadeutsatt. Agger er uendelig mye viktigere for LFC enn Skrtel noengang har vært og kommer til å bli (jeg er stor fan av begge). Å miste Agger KAN fort bli ganske krise da store deler av laget, hvertfall begge backene midtbanen og ikke minst Reina som regel opptrer mye bedre og tryggere når Agger er på banen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 LFC played a behind closed doors friendly at Melwood on Sunday against the Rochdale first team. Sadly the match was ended early after a head injury to a Rochdale player. Ikke for å starte en sitatkrig, men. Rochdale striker Reece Gray suffered a serious ankle injury in the 50th minute of the game**, and it sounds like a major incident, especially given the fact he was rushed to Accident and Emergency for an urgent operation. Reece tweeted from the hospital:"Thanks for all the messages people. Really appreciate it!.. Jus hope that the op goes well, and should be back playing football soon as!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Var mange rykter der ute angående hva som skjedde. Agger er uendelig mye viktigere for LFC enn Skrtel noengang har vært og kommer til å bli (jeg er stor fan av begge). Å miste Agger KAN fort bli ganske krise da store deler av laget, hvertfall begge backene midtbanen og ikke minst Reina som regel opptrer mye bedre og tryggere når Agger er på banen. Agger var viktigere enn Skrtel, men ikke de siste sesongene. Skrtel har mye mindre skadeavbrekk og blitt mye bedre offensivt, scorer flere mål en Agger også. Skrtel har flere kamper(og mål forøvrig) per sesong enn Agger de siste 3 sesongene.Grunnen for at Reina og co blir mer trygg med Agger på banen, er fordi han bidrar offensivt, noe Carra-Skrtel ikke funker da Skrtl(og Carra) ikke er like angrepslysten. Stryrken deres ligger defensivt. Syns vi ser det samme når Agger-Carra spiller forøvrig. Laget blir bedre om BEGGE spiller. Skrtel og Agger på banen, de er et fantastiask stopperduo. Utfyller hverandre, da Skrtel er mer defensiv og Agger mer offensivt. Hadde vært trist å bryte opp duoen, men jeg TROR ikke det hadde blitt krise. Tror forøvrig Agger blir. Endret 5. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Flere og flere tegn som peker mot at Agger er på vei til Barca. En par ITKs på RAWK som er beinsikre. Det positive, skulle han gå, er vel at vi får inn to gode spillere for pengene vi eventuelt får inn. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Går han for 20millioner pund så kan vi godt selge han. Jeg har veldig sansen for han som spiller og vil bli et stort savn, men for 20millioner eller mer så mener jeg det er forsvarlig å selge han. (Pund, ikke kr ) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Skjer ikke at han går for så mye. Thiago Silva gikk for underkant av 30. Tipper vi selge for 15-16 om vi selger. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Bare jeg som føler en ekstrem usikkerhet, på alle områder, før denne sesongen? Forventer ingenting over hodet. Kjenner likevel at jeg begynner å glede meg. 4 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Bare jeg som føler en ekstrem usikkerhet, på alle områder, før denne sesongen? Forventer ingenting over hodet. Kjenner likevel at jeg begynner å glede meg. Henger med på denne tanken. Nærmest gruer meg til PL i år merker jeg. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Får håpe vi klarer å få tak i en spiller eller to som kan tilføre noe til laget. Ellers tror jeg dette blir en kjedelig sesong med mye skuffelser. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Lokalavisen Manchester Evening News melder nå at Manchester City har lagt inn et nytt bud på stopperen, på £18 millioner. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Jeg er helt resignert Hyperio, vet ikke hva jeg skal tro. Men gleder meg selvsagt til ligastart. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Jeg er helt resignert Hyperio, vet ikke hva jeg skal tro. Men gleder meg selvsagt til ligastart. 2nd that. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Jeg er helt resignert Hyperio, vet ikke hva jeg skal tro. Men gleder meg selvsagt til ligastart. 2nd that. + one more Edit: Jay @Jay82_LFCLooks like the loan targets are Affelay, Callejon and Tello.........really hope we are successful #LFC Enormt om vi får to av disse. Affelay har fått beskjed om at han kan lånes ut denne sesongen og Tello har verken fått nytt draktnummer og er ikke med i barcelonatroppen. Jaja, mensan! Endret 6. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
imastard Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Ser det står på liverpool.no at BR vurderer å bruke Borini mot venstre i ein 4-3-3 formasjon. Ift til det er det jo mulig med carrol på topp og suarez og borini på hver sin kant. Suarez er kommer jo ein del ganger inn fra høgre, der han som regel har meir plass enn inne i boksen. Og grunnet Carroll spilte seg opp mot slutten av sesongen og var god i EM, håper eg faktisk på at det er slik det er tenkt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå