Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg er helt resignert Hyperio, vet ikke hva jeg skal tro.

Men gleder meg selvsagt til ligastart.

 

2nd that.

+ one more

 

Edit:

Jay@Jay82_LFC

Looks like the loan targets are Affelay, Callejon and Tello.........really hope we are successful #LFC

 

Enormt om vi får to av disse. Affelay har fått beskjed om at han kan lånes ut denne sesongen og Tello har verken fått nytt draktnummer og er ikke med i barcelonatroppen. Jaja, mensan!

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det står på liverpool.no at BR vurderer å bruke Borini mot venstre i ein 4-3-3 formasjon. Ift til det er det jo mulig med carrol på topp og suarez og borini på hver sin kant. Suarez er kommer jo ein del ganger inn fra høgre, der han som regel har meir plass enn inne i boksen. Og grunnet Carroll spilte seg opp mot slutten av sesongen og var god i EM, håper eg faktisk på at det er slik det er tenkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Føler for å ramble litt mer om Agger-situasjonen. :p

 

Agger-diskusjonen minner meg mye om tidene når Alonso ryktes vekk. Mange mente det kunne være lurt å selge Alonso, hvis vi fikk inn endel penger for ham til nye spillere. Spesielt siden vi hadde Mascherano som gjorde det bra. Det mange ikke så var at selv om Mascherano kanskje var like god som Alonso, var de helt forskjellige typer, der den ene var helt unik, og den andre (selv om han var veldig god), hadde en rolle som vanvittig mange andre også kan (hei Lucas).

 

For meg er dette en helt perfekt analogi til det som skjer nå. Alonso hadde kanskje ikke prestert helt på sitt beste (men allikevel bra) da - men hvis man la merke til hvordan laget spilte når han var borte den sesongen (07/08) så vi hvor viktig han faktisk var. Fordi han nettopp var en type som gjør at laget som helhet spiller bedre. Vi så akkurat det samme i fjor med Agger når han spilte, kontra når han var borte. (noe all statistikk også bekrefter.)

 

For meg er Agger kanskje den i laget som er "mest" uerstattelig (ift hvem vi kan handle inn), og jeg mener vi ikke bør selge våre beste spillere, det blir jo helt gambling om de nye som kommer inn vil fungere eller ikke. En annen ting er at han er en av de få ledertypene vi har igjen i laget. Tror ikke Skrtel er typen som styrer forsvar, han slår meg som mer av fighter-typen som må fokusere mest på sitt eget spill.

Endret av OKMarius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant nok. Samtidig tror jeg de som styrer og steller ikke setter seg på bakbena om man håver inn en 17-18 mill for en 27 år gammel stopper som sjeldent spiller over 25 ligakamper (fire sesonger under atten kamper, f.eks) i året.

 

Samtidig, hvem sier nei til Barca? Og Agger har vært i Liverpool ganske lenge, er ikke sikkert han er så keen på å være der mens man bruker et par sesonger på å bygge et nytt lag med ny spillestil.

 

Men er likevel en spiller jeg overhodet ikke vil miste. Klarte seg jo greit i fjor, så har jo et håp om at han skal kunne klare å holde seg skadefri skulle han bli i klubben.

Lenke til kommentar

Hvis han selv ikke skulle være interessert i å bli i Liverpool så mener jeg vi burde selge han.

Samme hvor vanskelig han måtte være å erstatte. Hvis vi kan få en fin slump med penger for en skadeutsatt spiller som ikke ønsker å bli så er det bare selg, selg, selg!

 

Prosjekt Liverpool vil ta mange sesonger. Det vi trenger er unge spillere som er villige til å satse og som tror på Prosjekt Liverpool.

 

Unge spillere på som har kommet opp systemet i Liverpool er oftere mer ljoale ovenfor klubben i tykt og tynt enn andre spillere (Gerrard og Carragher). Det finnes selvsagt unntak (Real Madrid gutta).

Så etter min mening er dette den perfekte tiden å la ungguttene virkelig få prøvd seg.

Vi er i en posisjon hvor vi har lite å tape for vi er allerede i ferd med å bygge opp et helt nytt lag.

Hvertfall hvis det stemmer at eierene har en langsiktig plan med ansettelsen av Rodgers og derfor ikke forventer umiddelbare resultater.

 

Dog jeg er redd for at spillere som Suso og Sterling (spesielt Suso) fort kan la seg lokke av store europeiske klubber som Barcelona, PSG, Real Madrid, osv. om de skulle slå til og bli ettertraktet.

Lenke til kommentar

håper virkelig at Agger ikke blir solgt , trenger han sårt bak i forsvaret.

Har sansen for Agger, Digger spilleren!

Og når man snakker om priser så er det helt latterlig hvor dyre britiske spillere er.... klubben vurderer å selge Agger for å kjøpe inn andre spillere.. javell , bruke 15M på Allen.... ikke forstår jeg det. Agger må beholdes!

http://www.youtube.com/watch?v=YflS479W9SM

post-94305-0-43195700-1344285795_thumb.jpg

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/sport/fotball/sjekk-tirsdagens-fotballrykter-juventus-gaar-for-suarez-3846330.html

 

 

Juventus er en av flere klubber som nå skal ha gitt opp kampen om stjernespissen Robin van Persie. Italinerne skal i stedet ha blinket seg ut Liverpools Luis Suarez som ny angriper, skriver The Mirror. Edin Dzeko er en annen spiss som følges tett i Torino.

 

Kommentarer?

Lenke til kommentar

Virker som en smart fyr. Uannsett så åker Bellamy til Cardiff om noen få dager.(får dobelt så liten lønn som han hadde fått hos QPR, godt å se fotballspillere som ikke bare tenker penger.

 

Laudrup krever over 20mill for Allen da, faen ta. Da er det back to the drawingboard.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Laudrup krever over 20mill for Allen da, faen ta. Da er det back to the drawingboard.

Har han ikke en klausul på 15 mill?

Jo, det er akkurat det han har. Laudrup krever ikke 20 mill, han verdsetter Allen til 20 mill.

Klausulen for Liverpool sin del er 15 mill, med annet det blir en budrunde med en annen klubb som ikke omfattes av klausulen under de 15 mill, da kan han gå til Liverpool for vinnerbudet om det f.eks bare var 12 mill.

Som det stod på Liverpool.no, jævlig komplisert klausul han Allen har i kontrakten sin. :p

Lenke til kommentar

Virker som en smart fyr. Uannsett så åker Bellamy til Cardiff om noen få dager.(får dobelt så liten lønn som han hadde fått hos QPR, godt å se fotballspillere som ikke bare tenker penger.

 

Laudrup krever over 20mill for Allen da, faen ta. Da er det back to the drawingboard.

 

Dobbelt så mye.

Halvparten av

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...