Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt, men muligens best for Carroll. Mye mindre press på gutten. Men om han og Aquiliani ryker, så må vi ha inn flere enn kun Allen, Boroni og Dempsey.

 

Sistnevnte ble forøvrig ikke med på Fulhams treningstur.

 

edit: Liverpool FC har selv spredt to ulike løgner for å luke ut en mulvarp innad i klubben.En som benytter seg av twitter for å komme med nyheter angående klubben.

.

 

Liverpool FC has confirmed today that a mole within the corporate communications division has been discovered, located and eliminated. Over the last 24 hours the club has released two bogus news stories indicating that they had accepted bids for two players (Andy Carroll and Alberto Aquilani) and that deals to sell those players were imminent.

In order to locate the errant staff member the club had to portray an act of almost complete fabrication knowing that the source of previous leaks would give away his/her position. The club has become known for its secrecy in transfer dealings and absolutely insists on continuing in this manner. It was therefore essential that the club deceived other staff, fans and press journalists alike to ensure the lie was kept completely confidential.

 

Jen Chang, Liverpool’s Director of Communications was unavailable for comment, but quickly released a short statement through junior LFC staff – “We apologise to all our fans around the world for the recent confusion surrounding players and transfers. Complete secrecy was required for a successful mole hunt, and we are now happy to confirm normal service resuming. We can categorically say that no deals have been agreed for Andy Carroll or Alberto Aquilani”

 

SPENNENDE, om dette stemmer.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Daniel Agger: "I think it's unacceptable to play for one of LFC's rivals. For a Dane it is about having respect for the club you play at."

 

"I am proud to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England." - Daniel Agger

 

Case closed. Drar han, så blir det i spania.

 

Case closed, ingen fotballspillere har brutt sine "løfter" til fansen før.

Om man ikke kan stole på dansker, gir jeg opp menneskeheten. :tease:

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Helt enig! Å selge Agger er alt for risikabelt mtp at det kun er noen uker til seriestart. Å spille inn et nytt stopperpar kan fort ta flere måneder og vil med stor sannsynlighet ødelegge alle sjanser til CL-kvalifisering (ikke at de er så store i utgangspunktet).

Lenke til kommentar

"To utenlandske tv-kanaler har satt opp FC Gomel-Liverpool på sitt sendeskjema. I England viser Premier Sports, en betalingskanal som kun er tilgjengelig på Skys plattform, oppgjøret direkte torsdag 2. august fra klokken 18.55. Også Setanta Sports 1 i Irland skal sende."

Lenke til kommentar

Og vell så det.

Regner med vi får se Borini fra start idag, jeg er meget meget spent på hvordan dette skal gå.

Det som irriterer meg er at det er kunt 17 dager til ligastart, og det er mer traffikk av spillere UT av klubben, enn spillere INN. Maxi, Kuyt, Pachenco(dagens rykter), Bellamy, Aquiliani,Agger, Skrtel, Adam, Sterling(lån) og Carroll har blitt linket ut. Nå tror jeg ikke vi selger alle disse, men minst tre går ut.

 

Spillere inn derimot er det kun 3 det er reelt snakk om(Der BR har gått ut offentlig) og det er Borini, Allen(skal være ganske klar) og Dempsey(mulig kommer, alt avhenger av Fulham)

Og jeg tviler litt på at både Allen og Dempsey blir klar til ligastart, så ligastarten kommer til å bli beinhard.

 

Jeg er litt engstlig. Ting må skje før 18.august.

Lenke til kommentar

Ofisiell kamp 2/8. Skulle ønske jeg var engasjert, men desverre er jeg ganske likegyldig. Som ZU er inne på så er det mye som linkes bort om dagen, og jeg føler vi har en lang vei å gå frem mot sesongstart mtp. transfers.

 

Kommer nok til å se kampen i dag, men har ikke ofret den en eneste tanke på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...