Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Håhå, nå har Judas driti seg skjikkelig ut her. Håper Fergie beholder han og benkern i et par år for å ødelegge karrieren hans.

9329652[/snapback]

 

Ingen dum idè ;) Nei, han blir nok solgt til en fransk klubb om ikke så alt for lenge. Heinze er en god venstreback, men han er verken god nok for startelleveren til United eller Liverpool etter min mening. Før Heinze gikk ut og sa at han ville gå rettens vei for å komme seg til Liverpool så jeg på han som en god back-up for Evra. Det gjør jeg faktisk ennå, men jeg vil ikke ha Heinze i klubben.

 

Håper det kommer bud på han snarest mulig. Det er vel ikke så mange Liverpool-supportere som faktisk er skuffet over at Heinze kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint og hedre dem, men kansje det hadde vert en bedre måte, uten at jeg har noen konkrete forslag.

 

Tomme seter liksom, noe mangler, de er borte, du får dem aldri igjenn,

Føler fokuset på det dem ønsker og oppnå blir litt feil, eller kansje ikke?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hvor spiller den forsvarsspilleren som heter Richards.

La spesielt godt merke til han her om dagen.

Han spiller på landslaget (hvis jeg ikke tar helt feil)

9329967[/snapback]

Micah Richards spiller i Manchester City hvis det er han du tenker på. Han har vært en av de beste spillerne til nå i PL. Det finnes ikke en forsvarsspiller jeg har mer lyst på enn han, men det er neppe aktuelt nå som City har rikelig med cash på kontoen, og presterer gode resultater.

Lenke til kommentar

At Heinze ikke kommer synes jeg er greit, men dersom Benitez var så sikker på å få hentet ham at han ikke har andre alternativer, er jeg skuffet. Nå er det ikke lenge igjen før overgangsvinduet stopper heller...

 

Micah Richards imponerte meg også i kampen mot manu, men spiller han på samme posisjon som Heinze? Dessuten ble han vel kjøpt av City til denne sesongen, så han forsvinner neppe der i fra med det aller første. Men vi kan kanskje være trygge på at han aldri vil gå til manu? Ettersom manu ikke vil selge Heinze til oss, kan vel ikke de hente spillere fra en annen fiende heller?

Lenke til kommentar

Richards har vært i City i mange år nå, spilt på ungdomslaget siden 01, og vært på førstelaget siden 05. :) Er vel primært høyreback, men tror han kan spille på alle plassene bak i forsvaret. Prisen hans kommer garantert til å være skyhøy, og han er nok relativt uaktuell. Han setter lett ut Riise hvis han kunne tenke seg å spille på venstresida. Finnes som sagt ikke en forsvarsspiller jeg har mer lyst på til Liverpool, men jeg er realistisk også, kommer aldri til og skje.

 

Edit: Garantert ikke i år hvertfall.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
men jeg er realistisk også, kommer aldri til og skje.

 

Edit: Garantert ikke i år hvertfall.

9331145[/snapback]

Hehe, morsomt sagt.

Jeg er helt enig med deg.

Jeg har null behov for å hente inn en halvgod 27åring fra en storklubb, bare på grunn

av statusen. Et ungt talent er formelen for en sikker fremtid.

Lenke til kommentar

Tror ikke Benitez hadde noen gode alternativer for hånd, for det virket som han følte seg meget sikker på at Heinze kom til oss. Men mannen har vel kontroll, selv om jeg føler at viss vi kjøper en forsvarspiller i dette vinduet, så blir det et hastekjøp, nærmere bestemt en flopp. Ta det med ro til jul

Lenke til kommentar

SasaB liker ikke Kompany

 

Ingenting som er gale med en ukjent spiller, så lenge han slår til. Toppspiller for ingenting? Ja takk! Hyypia anyone?

 

Vet ikke om Agger var så kjent før han kom til oss heller? Jeg hadde iallfall ikke hørt om han før

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Tror ikke Benitez hadde noen gode alternativer for hånd, for det virket som han følte seg meget sikker på at Heinze kom til oss. Men mannen har vel kontroll, selv om jeg føler at viss vi kjøper en forsvarspiller i dette vinduet, så blir det et hastekjøp, nærmere bestemt en flopp. Ta det med ro til jul

9332299[/snapback]

 

Problemet er at hvis Palletta drar tilbake til Argentina (noe han kanskje gjør), så er det meget tynt i forsvarsrekka. Ja jeg vet at Palletta ikke har vært allverden men det er bedre å ha noen i backup enn ingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...