Cappo Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Etter å ha sett dagens treningskamp så tror og håper jeg at Rodgers ser det samme som meg og det er at Spearing ikke burde være i nærheten av førsteelveren. Hvertfall ikke med den typen fotball Rodgers ønsker at vi skal spille. Forferdelige balltap idag. Så hvis det betyr at vi slipper å se Spearing i førsteelveren, så ønsker jeg Allen velkommen. Fortsetter McLauglin å spille slik som idag, så burde han etter min mening sprette opp som vårt tredjevalg på høyreback. Shelvey ser virkelig ut til å være i ferd med å bli skikkelig god og varm i Liverpool-trøya. Fortsetter etter min mening det gode spillet han viste på slutten av forrige sesong. Så etter å ha sett de to første kampene tror jeg at jeg ville satt opp et lag noe ala dette; Jones - McLaughlin, Skrtel, Agger, Enrique - Aquilani, Lucas, Shelvey - Pacheco, Morgan, Sterling. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Spearing og Carra, lol. Morgan har potensiale så lenge han klarer å holde seg onside. Shelvey, Sterling og Aquilani var gode. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Vi fortsetter der vi slapp i fjorårsesongen: brenner sjanse på sjanse, tverrligger/stolpe ut og slipper inn enkle mål. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Liverpool 1-2 Roma +Aquiliani +Shelvey +Adam(og ikke kun pga målet) +Suso +Lucas +\- Cole(glimtvis bra) -Spearing(igjen) -Enrique -Morgan Jeg ble faktisk litt skuffet over Suso, ingen stor kamp av han. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Vi fortsetter der vi slapp i fjorårsesongen: brenner sjanse på sjanse, tverrligger/stolpe ut og slipper inn enkle mål. Overrasket? Vi er kun to kamper inn med ny manager. Vil nok ta noe lengre enn det før ting ser annerledes ut. Endret 26. juli 2012 av Jefe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Kun spilt to kamper, og med mindre enn halve laget. Ingen av våre beste menn minus forsvaret Jose, Agger, Skrtel(Lucas, Adam. Lucas begge kommer tilbake fra langt skadeavbrekk). Vist gode takter har vi også, samt fått et innblikk på enkelte som ikke trengs(spearing) i Liverpool. Syns forøvrig BR kan få kjøpt Allen så fort som mulig, slik at vi kan legge det bak oss. Crap or get off the pot. Endret 26. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Fy for et herlig frispark av Gaston Ramirez for Uruguay i OL matchen nå! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Jævla klovner fra Manchester, piper på Suarez hver gang han er borti ballen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Bare sure fordi de ikke vant noe i året som var. Hadde man spilt kampen i Manchester og ikke på bondelandet (mao hos city ikke United ) hadde man ikke hørt et kvekk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Hvilken kamp er dette? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Uruguay - FAE, OL, NRK 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 @Jotun NRK2 . England spiller senere i kveld, Alle kampene blir også sendt i HD på NRK.no, var meget imponert over bildekvaliteten derfra i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Brits will be brits. Endret 26. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 To minutter av kampen sett, og allerede skjønner eg hvorfor det pipes. Lite nytt hos eplsh. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 He he I det minste streiker ikke Suarez i en buss som en tolv år gammel jente 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Nei, det er liksom den ene positive tingen med han 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Kan jo legge til at han er en fantastisk fotballspiller, veldig praktisk når man jobber som fotballspiller Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Selv om han ikke hadde sitt livs kamp, var det han som fikset vinnermålet. Driter egentlig i hvor bra han er gjennom en kamp, så lenge han scorer / setter opp avgjørende mål. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Allen og Bellamy starter for England. Også Sturridge som vi har vært noe linket til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Hero! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå