Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett dagens treningskamp så tror og håper jeg at Rodgers ser det samme som meg og det er at Spearing ikke burde være i nærheten av førsteelveren. Hvertfall ikke med den typen fotball Rodgers ønsker at vi skal spille. Forferdelige balltap idag.

 

Så hvis det betyr at vi slipper å se Spearing i førsteelveren, så ønsker jeg Allen velkommen. :p

 

Fortsetter McLauglin å spille slik som idag, så burde han etter min mening sprette opp som vårt tredjevalg på høyreback.

 

Shelvey ser virkelig ut til å være i ferd med å bli skikkelig god og varm i Liverpool-trøya. Fortsetter etter min mening det gode spillet han viste på slutten av forrige sesong.

 

Så etter å ha sett de to første kampene tror jeg at jeg ville satt opp et lag noe ala dette;

 

Jones - McLaughlin, Skrtel, Agger, Enrique - Aquilani, Lucas, Shelvey - Pacheco, Morgan, Sterling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi fortsetter der vi slapp i fjorårsesongen: brenner sjanse på sjanse, tverrligger/stolpe ut og slipper inn enkle mål.

 

Overrasket? Vi er kun to kamper inn med ny manager. Vil nok ta noe lengre enn det før ting ser annerledes ut.

 

 

149244479_10.jpg

 

 

:D

Endret av Jefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kun spilt to kamper, og med mindre enn halve laget. Ingen av våre beste menn minus forsvaret Jose, Agger, Skrtel(Lucas, Adam. Lucas begge kommer tilbake fra langt skadeavbrekk). Vist gode takter har vi også, samt fått et innblikk på enkelte som ikke trengs(spearing) i Liverpool.

 

Syns forøvrig BR kan få kjøpt Allen så fort som mulig, slik at vi kan legge det bak oss.

Crap or get off the pot.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...