Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kurrant bra fra kantene(Iba og Pac-man, selv om sistnevnte ikke har mestret sentringsknappen fult enda). Aquiliani må nok omstille seg fra italiensk fotball, han må tøffes opp, ellers bra fra italieneren. Jose viser fine takter, og som nevnt positiv til vingene i 1.omg.

 

Ser ikke noe klokt i Wisdom(phun intended) ivertfall, da han nærmest kun spiller støttepasninger. Samt BR må finne ut hvem av Adam og Spearing han skal selge, vi trenger ikke begge. Det holder med en, og jeg finner dødballene til Adam(samme som i fjor også i grunn) meget irriterende da jeg vet han kan bedre. Og det var på grunnlag av hans dødball-fot vi i kjøpte han. Kommer med gode langpasninger dog.

 

 

Edit: Greit at ikke alle dømmer straffe på hands, men når man først blåser av for hands på stakkars Iba, så må man følge linja. Snytt for straffe.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt jeg. Litt overrasket over at Ibe er med fremfor Toni Silva og Teixeira.

 

Pluss i boka til følgende spillere etter første kampen; Morgan, Suso, Sterling, Shelvey og Pacheco.

 

Minus i boka; Eccelston, Flanagan, Robinson, Spearing og Adam.

 

Resten var stort sett helt ok uten å utmerke seg i den ene eller andre rettningen.

 

Er litt skuffet over at vi ikke fikk sett noe til Danny Ward og Ryan McLaughlin. Vet jo tross alt litt hva Gulacsi og Flanagan er gode for.

Syns Wisdom får litt tyn som egentlig ikke er fortjent. Han viser seg kanskje ikke veldig frem, men han gjør seg heller ikke bort, i motsettning til andre spillere som nevnes i samme negative åndedrag.

Kunne tenkt meg å sett han som stopper, tror han liker seg best der.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt jeg. Litt overrasket over at Ibe er med fremfor Toni Silva og Teixeira.

 

Silva er så godt som klar for Barnsley, og Teixeira er nylig tilbake fra et veldig langt skadeopphold. Men ja, er mange som kunne blitt med. Sinclair f.eks har scora 5 mål på ca 90 minutter fordelt på to treningskamper for reservelaget nylig.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt jeg. Litt overrasket over at Ibe er med fremfor Toni Silva og Teixeira.

 

Silva er så godt som klar for Barnsley, og Teixeira er nylig tilbake fra et veldig langt skadeopphold. Men ja, er mange som kunne blitt med. Sinclair f.eks har scora 5 mål på ca 90 minutter fordelt på to treningskamper for reservelaget nylig.

Jeg tenkte stort sett på spillere som var litt eldre og litt mer modne og klare for førstelaget enn Ibe og Sinclair i grunn. Derfor jeg nevnte Toni Silva og Teixeira.

 

Spinnvilt om godeste Rodgers velger å droppe EM-spillerene til EL-kvalifiseringskampen.

Lov å håpe på fulltreffer fra Pacheco, Sterling og Suso? :p

Lenke til kommentar

Litt ut av det blå, men jeg har totalt mistet troen på Aquilani i løpet av sommeren. Har tidligere ment han bør få en skikkelig sjanse hvis han kommer tilbake fra lån, men nå håper jeg faktisk han blir solgt, såfremt vi får tak i minimum en ny midtbanespiller (Allen), og at også minst en av Adam/Spearing forsvinner.

Lenke til kommentar

Raheem Sterling starts for Liverpool in tonight's pre-season friendly with AS Roma at Fenway Park in Boston – watch the whole game live online from 10.30pm BST.

 

Liverpool: Gulacsi, McLaughlin, Skrtel, Carragher, Enrique, Spearing, Shelvey, Aquilani, Cole, Eccleston, Sterling.

 

Subs: Jones, Agger, Flanagan, Adam, Suso, Morgan, Pacheco, Sama, Wilson, Lucas, Adorjan, Ward, Smith, Wisdom, Ibe.

 

Trodde Borini skulle spille i natt ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...