Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Ser frem til kampen idag, leste litt angående laget vårt og hvor er Borini? Kommer han med resten av laget(Em-spillerne som avanserte) på søndag? Hadde gledet meg å se han spille idag, og trodde han skulle det. Liverpools tropp mot Toronto: Målvakter: Brad Jones, Péter Gulácsi, Danny Ward Forsvarere: José Enrique, Daniel Agger, Danny Wilson, Jamie Carragher, Martin Skrtel, Jon Flanagan, Andre Wisdom, Jack Robinson, Stephen Sama, Ryan McLaughlin, Brad Smith Midtbanespillere: Lucas Leiva, Jay Spearing, Charlie Adam, Jonjo Shelvey, Alberto Aquilani, Joe Cole, Daniel Pacheco, Suso, Raheem Sterling Angripere: Nathan Eccleston, Krisztián Adorján, Adam Morgan, Jordon Ibe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Kan hende han skal være med i OL? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 det har blitt sagt at Borini kommer på mandag og skal være involvert i de andre kampene. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Nei, han skal ikke i OL. Jeg leste en plass at han skulle korte ned ferien pga at han ville trene seg inn sammen med de på laget. For han skulle egentlig være tilbake til samme tid som Reina. Men han skulle korte ned ferien så regner med at han er med til neste match.... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Pacheco, Suso, Sterling. Nam nam nam, snadder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Håper Sterling får spille så mye som mulig i preseason. Kanskje den spilleren som har kommet opp hos oss de siste årene som ser desidert mest lovende ut. Likte det lille han viste i fjor. Utlån kan også være lurt mtp utviklingen hans, men der tror jeg BR har kontroll. Vil nok se han i action før han sender ham ut. På lån til Swansea eller en klubb i Championship som spiller ganske lik fotball kunne vært noe. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Skal bli godt å få se kamp igjen. Merker at jeg har abstinenser. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Skal det bli slik at den spilleren som er best i pre-season blir solgt? (slik som aqua ifjor, riktignok på leie da) Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Gleder meg veldig til kampen! Spent på å se på hvordan unggutta presterer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Show me some razzle dazzle§! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 åh, siste helg før ferie, pils og ikkje minst liverpoolkamp Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Så hvem av spillerne ser dere mest frem til å se i aksjon? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Han Sama fyren tar jeg ikke igjen i farten, har jeg virkelig fulgt så lite med? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Tydeligvis guttis. Enda i slutten av tenårene selv om han ser mye eldre ut. Sender TV2 PL denne kampen i HD eller er det SD slik det var i fjor? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 HD så vidt jeg kan se? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Noe poeng i å spille med Eccelston egentlig? Trodde han hadde bæsja på leggen og egentlig var ferdig i klubben, mye tydet ihvertfall på at han ikke vasset i vett her tidligere. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Standard kjedelig treningskamp. Får satse på litt Suso/Sterling-magi i andre omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Kurrant bra fra kantene(Iba og Pac-man, selv om sistnevnte ikke har mestret sentringsknappen fult enda). Aquiliani må nok omstille seg fra italiensk fotball, han må tøffes opp, ellers bra fra italieneren. Jose viser fine takter, og som nevnt positiv til vingene i 1.omg. Ser ikke noe klokt i Wisdom(phun intended) ivertfall, da han nærmest kun spiller støttepasninger. Samt BR må finne ut hvem av Adam og Spearing han skal selge, vi trenger ikke begge. Det holder med en, og jeg finner dødballene til Adam(samme som i fjor også i grunn) meget irriterende da jeg vet han kan bedre. Og det var på grunnlag av hans dødball-fot vi i kjøpte han. Kommer med gode langpasninger dog. Edit: Greit at ikke alle dømmer straffe på hands, men når man først blåser av for hands på stakkars Iba, så må man følge linja. Snytt for straffe. Endret 21. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Synes Pacheco og Ibe hadde noen fine involveringer. Ganske kjedelig, som forventet. Blir nok en grei gjennomkjøring for laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå