Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

laangt intervju av Suarez: http://forums.liverp...about-last-year

 

Edit: Jobber forresten på posten og kan bekrefte at The Kopite ligger i postkassene deres i dag, :new_woot: hvertfall til dere i Oslo.

 

Bra intervju..referat. Bekrefter mye av det jeg har tenkt rundt Evra-episoden hele tida, og likte delen om Gerrard veldig godt :)

 

Alltid gøy (les: tragisk) å lese konspirasjonsteorier og sutring om gamle saker i media. Suarez bekrefter nok en gang at han er en kronidiot som ikke kan la den tullete saken ligge død.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Håper vi får Joe Allen. Kanonspiller jeg tror bare vil vokse med årene. Synes det var litt rart at han skulle være så og si klar. Mente at det var helt klart at BR ikke fikk signere noen Swansea spillere før neste sommer. Hvis Allen har levert transfer request så vil de neppe tvinge han til å bli uansett.

 

Dempsey er jeg mer usikker på. God spiller, og kan være en fin forsterkning så lenge prisen ikke ødelegger helhetsinntrykket. Bra lei at vi bruker enorme summer på middelmådige spillere.

Lenke til kommentar

laangt intervju av Suarez: http://forums.liverp...about-last-year

 

Edit: Jobber forresten på posten og kan bekrefte at The Kopite ligger i postkassene deres i dag, :new_woot: hvertfall til dere i Oslo.

 

Bra intervju..referat. Bekrefter mye av det jeg har tenkt rundt Evra-episoden hele tida, og likte delen om Gerrard veldig godt :)

 

Alltid gøy (les: tragisk) å lese konspirasjonsteorier og sutring om gamle saker i media. Suarez bekrefter nok en gang at han er en kronidiot som ikke kan la den tullete saken ligge død.

 

Kanskje Ferdinand og United arrangerte Terry-saken også :w00t:

Lenke til kommentar

Dempsey er ikke middelmådig, knakende god spiller. Kan bekle alle offensive roller, bra overblikk og pasningsfot, flink å komme på løp i boks og har en bra skuddfot. God både i lufta og langs bakken etc. Tror Liverpool for en jævla gangs skyld kunne gjort en bra signering i han.

 

Du misforsto nok litt hva jeg prøvde å si. Ikke så rart da jeg heller ikke skjønte helt hva jeg mente nå i ettertid. Så for å si det enkelt; Dempsey er for all del god, og det med middelmådig, og stor pengesum var mer rettet mot kjøp som Henderson, Downing etc. Hvor vi har fått lite for pengene. Så jeg tar i mot Dempsey med åpne armer, men håper også litt på at han ikke har en altfor stor prislapp hengende over seg. Sett i betraktning alderen spesielt. Vil utvilsomt være en forsterkning. Middelmådig og Dempsey skulle ikke vært nevnt i samme åndedrag.

Lenke til kommentar

Enig med Jefe her. Intrykk av at mange er skeptiske til Dempsey, men til riktig pris og med rett lønn, mener jeg fint det kan være en nyttig spiller for oss.

 

Termo:

 

Hvis eg sier du er feit. Da kan du si at eg mener du er du feit, ikke sant?

 

Men hvis eg sier du er feitere enn Daniel Agger (som jo alle her synest er så handsome), kan du da konkludere med at eg synest du er feit?

 

Tenke litt.

 

Ikke flaut å vinne LC, men flauere å vinne den enn å ryke ut av CL. Det som står der, står der.

 

Når det er sagt, kan du ikke heller diskutere det som var diskusjonen? Hva foretrekker du?

 

Vinne LC og ikke være med i CL, eller å være med i CL og LC men ryke ut av begge deler?

 

Alternativ 2, uten tvil. Mener bare at flaut er et ekstremt dårlig ord å bruke i denne sammenhengen.

 

Du synes jeg er feit :(

Lenke til kommentar

Vil nå si når vi spilte med Lucas/Mascherano i en midtbanetoer bak Gerrard er på det aller laveste vi har vært på lenge. Like kreativt som TV-underholdningen TV2 varter opp med på torsdagskveld. Var da Lucas fikk enormt mye stick fra Liverpool supportere. Forhåpentligvis blir midtbanen bedre i år enn den har vært de siste sesongene.

 

 

Forresten mange her som skal se preseason kampen i morgen mot Toronto? Skaffet meg e-season ticket igjen i går for £4.99 i mnd.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...