Xanman Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Så det du sier at penger > pokaler (uansett størrelser). ;-p Det er ikke mulig å vinne pokaler i fremtiden om man ikke har penger i banken til å forsterke laget. I motsetning til de fleste andre lag (Liverpool inkludert), bruker vi kun de pengene vi har, og med vår store stadiongjeld er vi avhengige av CL-pengene. Jeg ville aldri byttet årets tredjeplass og CL-penger med en åttendeplass og et ligacuptrofé. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) CL = prestisje (særlig hvis man kommer til sluttspillet). LC er det stikk motsatte. For å tiltrekke seg gode spillere må man kunne friste med enten CL-spill eller syke lønninger. Det er derfor Arsenal har signert Podolski og Giroud, mens Liverpool har signert et stykk vrakgods fra Chelsea som har gjort en grei figur i Serie A. Endret 17. juli 2012 av The Hoff 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Må forresten si at jeg tror selv til og med at eierene av Liverpool er mektig imponert over hvor aktive andre lags supportere er i en tråd for Liverpool. Ikke lett å være skapsupporter ser jeg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Må forresten si at jeg tror selv til og med at eierene av Liverpool er mektig imponert over hvor aktive andre lags supportere er i en tråd for Liverpool. Ikke lett å være skapsupporter ser jeg Ok, nå har jeg prøvd å føre en grei diskusjon hvor jeg svarer på spørsmålene dine på en saklig måte, men herre min hatt, du må jo være tilbakestående. Dette er et diskusjonsforum som er åpent for alle lags supportere. Dersom du bare vil diskutere med Liverpool-supportere, har du kommet til feil sted. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Må forresten si at jeg tror selv til og med at eierene av Liverpool er mektig imponert over hvor aktive andre lags supportere er i en tråd for Liverpool. Ikke lett å være skapsupporter ser jeg Ok, nå har jeg prøvd å føre en grei diskusjon hvor jeg svarer på spørsmålene dine på en saklig måte, men herre min hatt, du må jo være tilbakestående. Dette er et diskusjonsforum som er åpent for alle lags supportere. Dersom du bare vil diskutere med Liverpool-supportere, har du kommet til feil sted. Det var rette ræva som feis 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Nå skal jeg ikke kommentere din mentale kapasitet da det ikke er verd slitasjen på tastaturet, men du tar deg selv meget høytidlig, kompensering på gang? Jotun er mye morsom å diskutere med.^_^ 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jau. Dere kan si mye rart om han derre Jotun. Men han tar hvertfall ikke seg selv så høytidelig! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Zzzzz, selv i sommerferien kommer det nye idioter daglig. Enig med LeProoo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Så det du sier at penger > pokaler (uansett størrelser). ;-p Nå er ikke LC trofeet det største så det kan på ingen måte sammenlignes med CL trofeet. Nå tror jeg også du misforstår LePro. Han sier klart at han ikke ville tatt 8 plass og LC, men det betyr ikke at han hadde takket nei til LC trofeet. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) laangt intervju av Suarez: http://forums.liverp...about-last-year Edit: Jobber forresten på posten og kan bekrefte at The Kopite ligger i postkassene deres i dag, hvertfall til dere i Oslo. Endret 17. juli 2012 av magb Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 laangt intervju av Suarez: http://forums.liverp...about-last-year Edit: Jobber forresten på posten og kan bekrefte at The Kopite ligger i postkassene deres i dag, hvertfall til dere i Oslo. Bra intervju..referat. Bekrefter mye av det jeg har tenkt rundt Evra-episoden hele tida, og likte delen om Gerrard veldig godt Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 CL = prestisje (særlig hvis man kommer til sluttspillet). LC er det stikk motsatte. For å tiltrekke seg gode spillere må man kunne friste med enten CL-spill eller syke lønninger. Det er derfor Arsenal har signert Podolski og Giroud, mens Liverpool har signert et stykk vrakgods fra Chelsea som har gjort en grei figur i Serie A. Vrakgods og vrakgods. Signerte ikke ny kontrakt. På Chelsea-forumene(der folk har sett reservekamper) er visstnok status noe ala "Faen at vi ikke klarte å overtale ham om å bli". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Har også sett flere Chelsea supportere på Twitter som irriterer seg over at vi lot han gå. Får håpe han gjør det bra hos dere. Har Liverpool bekreftet overgangen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Har også sett flere Chelsea supportere på Twitter som irriterer seg over at vi lot han gå. Får håpe han gjør det bra hos dere. Har Liverpool bekreftet overgangen? Jepp, rett før helga. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Om Carroll forsvinner nå, så må det være et av de dårligste kjøpene noensinne. Lenke til kommentar
magb Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Spørs hva han forsvinner for det. Hadde vi fått 20 mill for han er det 15 mill i minus. Altså kanskje ett bedre kjøp en feks Downing Finnes andre spillere i den prisklassen (15 mill) som ikke har imponert også. Carroll stanget jo oss også til finalen i Carling cup. men nå kan det jo hende vi ikke får i nærheten av 20 mill da Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Blir overrasket om vi får 20 mill for en gamp som ikke har prestert stort. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 £20M for Carroll tviler jeg sterkt på at vi får. Kanskje en langt mindre pengesum og en spiller. Han kommer garantert å fyre til på alle plugger igjen i Newcastle om han går tilbake dit igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Mer her: http://www.eplindex.com/16467/fabio-borini-statistically-compared-liverpool-strikers.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå