Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Så det du sier at penger > pokaler (uansett størrelser).

;-p

Det er ikke mulig å vinne pokaler i fremtiden om man ikke har penger i banken til å forsterke laget. I motsetning til de fleste andre lag (Liverpool inkludert), bruker vi kun de pengene vi har, og med vår store stadiongjeld er vi avhengige av CL-pengene. Jeg ville aldri byttet årets tredjeplass og CL-penger med en åttendeplass og et ligacuptrofé.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CL = prestisje (særlig hvis man kommer til sluttspillet). LC er det stikk motsatte. For å tiltrekke seg gode spillere må man kunne friste med enten CL-spill eller syke lønninger. Det er derfor Arsenal har signert Podolski og Giroud, mens Liverpool har signert et stykk vrakgods fra Chelsea som har gjort en grei figur i Serie A.

Endret av The Hoff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må forresten si at jeg tror selv til og med at eierene av Liverpool er mektig imponert over hvor aktive andre lags supportere er i en tråd for Liverpool.

Ikke lett å være skapsupporter ser jeg ;)

Ok, nå har jeg prøvd å føre en grei diskusjon hvor jeg svarer på spørsmålene dine på en saklig måte, men herre min hatt, du må jo være tilbakestående. Dette er et diskusjonsforum som er åpent for alle lags supportere. Dersom du bare vil diskutere med Liverpool-supportere, har du kommet til feil sted.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Må forresten si at jeg tror selv til og med at eierene av Liverpool er mektig imponert over hvor aktive andre lags supportere er i en tråd for Liverpool.

Ikke lett å være skapsupporter ser jeg ;)

Ok, nå har jeg prøvd å føre en grei diskusjon hvor jeg svarer på spørsmålene dine på en saklig måte, men herre min hatt, du må jo være tilbakestående. Dette er et diskusjonsforum som er åpent for alle lags supportere. Dersom du bare vil diskutere med Liverpool-supportere, har du kommet til feil sted.

Det var rette ræva som feis ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så det du sier at penger > pokaler (uansett størrelser).

;-p

Nå er ikke LC trofeet det største så det kan på ingen måte sammenlignes med CL trofeet. Nå tror jeg også du misforstår LePro. Han sier klart at han ikke ville tatt 8 plass og LC, men det betyr ikke at han hadde takket nei til LC trofeet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

CL = prestisje (særlig hvis man kommer til sluttspillet). LC er det stikk motsatte. For å tiltrekke seg gode spillere må man kunne friste med enten CL-spill eller syke lønninger. Det er derfor Arsenal har signert Podolski og Giroud, mens Liverpool har signert et stykk vrakgods fra Chelsea som har gjort en grei figur i Serie A.

Vrakgods og vrakgods. Signerte ikke ny kontrakt. På Chelsea-forumene(der folk har sett reservekamper) er visstnok status noe ala "Faen at vi ikke klarte å overtale ham om å bli".

Lenke til kommentar

Spørs hva han forsvinner for det. Hadde vi fått 20 mill for han er det 15 mill i minus. Altså kanskje ett bedre kjøp en feks Downing :D Finnes andre spillere i den prisklassen (15 mill) som ikke har imponert også.

Carroll stanget jo oss også til finalen i Carling cup. men nå kan det jo hende vi ikke får i nærheten av 20 mill da :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...