AllFather Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Ryke ut av CL < Jallacup. London > Liverpool. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ryke ut av CL < Jallacup. Tssk, helt uenig. Både mtp. prestisje og økonomi. Tipper det er kun CL-bitre Liverpool-fans som er enige med deg i det. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ryke ut av CL < Jallacup. London > Liverpool. HELT enig med deg. Det er mye flauere å vinne LC enn å ryke ut av CL. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ryke ut av CL < Jallacup. Skjønner ikke logikken din. Walcott er slettes ikke garantert å vinne noen jallacup neste sesong med Liverpool, men han er garantert CL-spill i Arsenal. Tror dessuten at sjansene for å vinne et trofé neste sesong er større i Arsenal enn i Liverpool. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Ser man de siste årene under et så er vel det større sjanse for å vinne noe med stole en arsenal Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ser man de siste årene under et så er vel det større sjanse for å vinne noe med stole en arsenal Nå prater vi ikke om de siste sesongene. Vi prater om neste sesong, og da føler jeg meg trygg på at vi har et bedre lag enn både dere og "stole". Podolski tror jeg vil floppe grusomt i Arsenal, fyren har vist gang på gang at når han ikke er i Köln så flopper han. Dette stemmer for øvrig ikke. Bortsett fra Köln, har Podolski kun spilt for Bayern og det tyske landslaget. Han floppet riktig nok i Bayern, men for Tyskland har han 44 mål på 101 (!) landskamper, noe som er ganske vanvittig med tanke å at han har spilt majoriteten av de kampene som venstrekant. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Men så er nå Tyskland verdens beste landslag (i mine øger), lettere å brilliere i et superlag en et som varierer mye (som Arsenal). Jeg er forresten ikke noe anti Arsenal mann, Wenger er min favorittrener i England de siste 12 årene, og ingen har gjort så mye for engelsk fotballutvikling som han på den tiden, og det inkluderer Rednose (Fergie). Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Med andre ord har han briljert for verden beste landslag (i dine øyne) og et lag som rykket ned fra Bundesliga i år. Ser ingen grunn til at han ikke vil lykkes i Arsenal. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Rednose (Fergie). Endret 16. juli 2012 av Jotun Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ryke ut av CL < Jallacup. London > Liverpool. HELT enig med deg. Det er mye flauere å vinne LC enn å ryke ut av CL. Ryke ut av LC, da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Det er ikke det vi diskuterer her. Nå må du holde deg til tema Edge. I denne diskusjonen skal man komme med tåpelige påstander som alle skjønner ikke er noe hold i. Som at å delta i CL ikke betyr mer enn å vinne LC..... Endret 16. juli 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg setter hvertfall deltakelse i CL langt høyere enn seier mot Cardiff i LC. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Selvsagt. Alle gjør jo det. Til og med OldFather. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Walcott er jo dritkjapp, men han eier jo ikke teknikk og blir skadd bare han løper 50 steg. Ikke en spiller jeg ville kjøpt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Har alltid digga Walcott, og det er en jeg gjerne tar imot til en fair pris. Har jo sine kamper/stunder hvor han er fantastisk, men det er mye opp og ned. Og hvor deilig hadde det ikke vært å ha en som faktisk har fart i beina... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ryke ut av CL < Jallacup. London > Liverpool. HELT enig med deg. Det er mye flauere å vinne LC enn å ryke ut av CL. Flaut å vinne LC ja. Da har jeg hørt det også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Termo: Hvis eg sier du er feit. Da kan du si at eg mener du er du feit, ikke sant? Men hvis eg sier du er feitere enn Daniel Agger (som jo alle her synest er så handsome), kan du da konkludere med at eg synest du er feit? Tenke litt. Ikke flaut å vinne LC, men flauere å vinne den enn å ryke ut av CL. Det som står der, står der. Når det er sagt, kan du ikke heller diskutere det som var diskusjonen? Hva foretrekker du? Vinne LC og ikke være med i CL, eller å være med i CL og LC men ryke ut av begge deler? Endret 17. juli 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Vi tjente £27.8m på å ryke ut av Champions League forrige sesong. Hvor mye tjente dere på å vinne ligacupen? Som Arsenal-supporter er selvsagt savnet etter trofeer stort, men med vår businessmodell er det helt essensielt at vi kvalifiserer oss til Champions League hvert år. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd med klubben min om den hadde havnet på 8. plass forrige sesong, slik som deres gjorde. Endret 17. juli 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Så det du sier at penger > pokaler (uansett størrelser). ;-p 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå