Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sky Sources: Newcastle make offer to Liverpool to take Andy Carroll on season-long loan with view to permanent move.

 

Men fanden.

 

Carrol må vel omtrent være tidenes flopp i PL hvis dette blir en realitet.

 

Prisen blir isåfall rundt 13 millioner pund, og det er vel prat på at Liverpool også må betale endel av lønningen hans under låneperioden.

Lenke til kommentar

Carroll vil kjempe, han ønsker å være i Liverpool. Og det står respekt av det. Tipper han får noen kamper i sommer, før en enderlig avgjørelse blir tatt, så vi får se.

 

Klype salt-> Daily Mirror leading with Theo Walcott having a medical with Liverpool tomorrow to finalise a £10m deal.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Thihi. :)

 

Nei, sånn seriøst sett så er jeg usikker på hvorfor han vil skifte beite. Mulig han ønsker mer spilletid, gått lei Wenger osv osv. Er ikke å stikke under en stol at arsenal ikke har vunnet et trofe(for realz) på 6-7år. Liverpool var i to finaler denne sesongen, begge engelskecupene infact. Nå kom dette ryktet sent ikveld, og er ikke 100% legit enda, så vi får se.

 

Er forøvrig ikke første gang Liverpool har snust på Theo heller, og klubben er i en overgansfase. Somsagt, vi får se.

Lenke til kommentar

Selv tror jeg ikke på ryktet, men man skal ikke se bort ifra at han frykter å miste plassen sin neste sesong. Han har allerede fått langt mer spilletid for oss enn det han ville ha fått i en hvilket som helst annen klubb av vårt kaliber. Prestasjonene hans har alltid vært svært varierende, og med Podolski klar og Chamberlain på vei inn i førsteelleveren kan det godt være at han vil flytte til en klubb hvor han er garantert spilletid. Dere har jo knapt kantspillere igjen i stallen. Dessuten har han så vidt jeg vet vært Liverpool-supporter hele livet.

 

Har forresten en følelse av at han vil floppe enormt om han går til Liverpool, eller en annen engelsk klubb for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...