MagnusW Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) - Endret 13. juli 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Håper Gerrard holder seg skadefri(så godt som ivertfall) denne sesongen. Fant denne på U-tube. Fin sommertitting. http://www.youtube.com/watch?v=Z1D9RRML2As Er neimen ikkje mange spelarar som har like høg andel av fine mål som Gerrard, altså! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Kommer ikke til å være på kamper den der uansett, så bryr meg fint lite. Sikker? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Ja, ikke denne sesongen iallefall. Blir ramaskrik fra supporterne om eierne prøver seg, så skjer forhåpentligvis ikke i fremtiden heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Nå som denne dealen er i boks får vi se videre. Siden Maxi har forlatt oss, er det kanskje nærliggende å tro at vi får inn en ving i løpet av vinduet? Tipper vi henter mer enn en ving egentlig. Snakk om Theo Walcott, Ramirez, Denisov, Lewis Holtby og Julian Draxler. Samt Joe Allen skal vist levere en transfer request, som åpner han opp for overgang til Liverpool. Vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Hjelper ikke på ving-situasjonen at BR prøver (meget aktivt)å selge Downing heller. Maxi, Kuyt, Bellamy(meget mulig) og Downing ut, da sitter vi ikke igjen med mange kantspillere. Gode nyheter for Sterling da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Hjelper ikke på ving-situasjonen at BR prøver (meget aktivt)å selge Downing heller. Maxi, Kuyt, Bellamy(meget mulig) og Downing ut, da sitter vi ikke igjen med mange kantspillere. Gode nyheter for Sterling da. Om Downing forsvinner så er jo det bare positivt? Taler ganske sterkt om at vi vil ha inn noen andre. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Men altså. Downing var den spilleren som skapte flest målsjanser i PL i fjor. Ikke hans feil at resten av laget var vaksinert mot å score. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg regner med at BR har kontroll. Om Bellamy og Downing selges, så må noen inn for å erstatte de. Gitt av vi skal spille med vinger. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Vi får se. Det som skjer, det skjer. Downing sin historie hos oss(så langt?) irriterer meg. Husker fortsatt det løpet han hadde mot S'Land over 3/4 av banen, der han dro av seg en god del motspillere, før han satte skuddet i tverra. Sitter med en følelse av at han kunne fått en annen sesong om den hadde gått inn. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Ja, det løpet var jo knall, bare synd at han stort sett overhodet ikke leverte varene resten av sesongen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Synes Downing har fått all for hard medfart av mange her. Som Leo sier, så skapte han massevis av målsjanser, men medspillerne var nærmest vaksinert mot å score kunne det virke som. I tillegg hadde han selv en del hårfine misser, som ofte endte med stang ut istedenfor stang inn - men det var han jo ikke akkurat alene om heller i fjorårs sesongen. Jeg synes det er synd om vi selger ham nå, da det kun var snakk om marginer før han hadde blitt helt istedenfor syndebukk. Jeg har fortsatt trua på'n i alle fall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) +1 Må være lov å gi spillere en sjanse til. Skjønner et evt salg av Adam, da han blir for treg for spillestilen til BR, men Downing syns jeg kan få bli. Carroll også forøvrig. Endret 15. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Adam kan bare dra på hue og rævva ut imo. Han er for dårlig. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Noen som finner videoen som lå på Youtube med navnet "World's best attack"? Var mot Atletico Madrid. Det som er litt moro i den er at selv der ser man den elendige touchen til Kuyt. Noe som nok i stor grad gjør at han i kommende sesong mer enn noensinne ville slitt med å få spilletid. Når det gjelder Carroll er det ikke vanskelig å forstå de som mener han ikke vil passe inn i BRs spillestil. Samtidig er det for ille å sende han bort når han endelig ser ut til å ha spilt seg litt inn. I tillegg vil vi gå på et enormt økonomisk tap hvis vi skulle selge han nå. Jeg vil absolutt beholde han. Vi er heller ikke akkurat bortskjemt med antall spisser i stallen og med all respekt for Borini er han ikke fra øverste hylle så vi kan ikke bare hente hva vi vil. Virker som om Maxi ville dra selv og da er det greit nok. Egentlig ikke så mye mer å si, men hadde i grunn gjerne beholdt han videre. Bellamy henger vel litt i løse lufta ennå, men jeg håper inderlig han blir. Er litt av en joker å ha på benken. Vi må ikke glemme at spillestilen vi legger opp til nå kommer til å medføre mye frustrasjon/stanging. Da kan det være et sjakktrekk å sette innpå en Bellamy/Carroll for å ha et alternativ. Sendes forresten PL-kampene kommende sesong på TV2 PL? Forstår det slik at man kan se preseason der og. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 TV2 har rettighetene til PL i fire sesonger framover. De skal vel vise en del preseason også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Sky Sources: Newcastle make offer to Liverpool to take Andy Carroll on season-long loan with view to permanent move. Men fanden. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg hadde ikke kommet til å lånt ut Carroll. Av en eller annen grunn har jeg litt tro på han i år. Det sender også ut ganske dårlige signaler synes jeg hvis han blir utlånt tilbake. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Sky Sources: Newcastle make offer to Liverpool to take Andy Carroll on season-long loan with view to permanent move. Men fanden. Carrol må vel omtrent være tidenes flopp i PL hvis dette blir en realitet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Med en treer på topp tror jeg han vil blomstre. Kaninen på ene siden, Caroll i midten og Luigi på andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå