Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er begrenset hvor mange feil jeg kan gjøre da? Klarer faktiskt å skrive Liverpool.no, klarer også å trykke på samme bokmerket jeg har brukt i ett år.

 

Det eneste som laster er bakgrunnen, og når jeg navigerer meg bort derfifra ser jeg Liverpool.no (lastet med nye nyheter osv) i 1 sekund.

Lenke til kommentar

Jupp, skjønner seriøst ikke hva det kan være. :hmm:

 

Får vel opprette en egen tråd om det, blir mye "spam" i den røde tråden vår her.

 

Suarez hatrick mot Chile nå forresten :w00t:

 

Edit: Der fant jeg synderen gitt! Avast antivirus sitt webskjold. Når jeg tenker over det, mener jeg det var flere Avast oppdateringer i går og siden da har ikke Liverpool.no virket.

Endret av magb
Lenke til kommentar

Da skal det være all set and done angående Borini ja. Velkommen.

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Håper Gerrard holder seg skadefri(så godt som ivertfall) denne sesongen. Fant denne på U-tube. Fin sommertitting.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z1D9RRML2As

 

(titelen er misvisende, ALLE målene var det nok ikke.)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Maxi går som ventet tilbake til Argentina og Newell's Old Boys

 

Dear Reds, I am leaving Liverpool FC today.

Before signing for LFC, I just saw the club as one of the greatest institutions in football. After my time here I can confirm that this is not just a great club but also a great family.

I have tried to give everything every day that I was wearing the LFC crest. It has been a great honour to defend this shirt during two and a half years. I am returning home with a suitcase full of great memories, good friends within the team and also within this great family that works every day in the club. Thanks a lot for your support. You can NOT imagine what a great honour it was for me when the Kop sang, 'Maxi, Maxi Rodríguez runs down the wing for me da da da da dada...'

Hasta la vista.

 

Takk for nå, hasta la vista, Maxi!

 

maxi.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da var Maxi ute, en spiller jeg kommer til å savne :hm: . Likte alltid fyren...

 

Uansett, life goes on og nå er Borini bekreftet. En signering jeg finner spennende, og jeg håper vil vise seg å være et smart kjøp til en fornuftig pris. Gremmes hver gang jeg husker hvor mye penger vi ga for Carroll, PSG ga mindre for Ibrahimovic og Silva enn vi gjorde for Carroll og Downing til sammen. Uansett, velkommen til klubben Fabio.

 

http://www.liverpool...es-lfc-transfer

Endret av Suburbian Hero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...