Leo_Khenir Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Altså er det et klassisk PEBCAK. Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 HEHEHE Noen forslag på hva det kan være? Det er kun Liverpool.no jeg sliter med. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Neeei, si det. Skriver ikke feil da? Liverpoool.no eller noe sånt? (Jeg holder hardt på at det er brukerfeil hvis det er BARE .no du sliter med) Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Er begrenset hvor mange feil jeg kan gjøre da? Klarer faktiskt å skrive Liverpool.no, klarer også å trykke på samme bokmerket jeg har brukt i ett år. Det eneste som laster er bakgrunnen, og når jeg navigerer meg bort derfifra ser jeg Liverpool.no (lastet med nye nyheter osv) i 1 sekund. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Reboot Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Åhå. Slett cookies og prøv på nytt? Reboot? Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Hverken reboot eller cookies hjelper :< Installerte også flash player på nytt uten hell. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Prøvd i en annen nettleser? Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Jupp, skjønner seriøst ikke hva det kan være. Får vel opprette en egen tråd om det, blir mye "spam" i den røde tråden vår her. Suarez hatrick mot Chile nå forresten Edit: Der fant jeg synderen gitt! Avast antivirus sitt webskjold. Når jeg tenker over det, mener jeg det var flere Avast oppdateringer i går og siden da har ikke Liverpool.no virket. Endret 11. juli 2012 av magb Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Grattis Han får ikke lov til å spille godt på landslaget, må spille så dårlig han kan for så å bli sendt hjem. 1) Sparer målene sine til oss 2) Er i form! Endret 12. juli 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Da virker det som vår første sommerhandel er i boks. Velkommen til Borini, måtte han overraske positivt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Da skal det være all set and done angående Borini ja. Velkommen. ------------------------------------------------------------------------------------ Håper Gerrard holder seg skadefri(så godt som ivertfall) denne sesongen. Fant denne på U-tube. Fin sommertitting. http://www.youtube.com/watch?v=Z1D9RRML2As (titelen er misvisende, ALLE målene var det nok ikke.) Endret 13. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Amerikaniseringen er i gang: Endret 13. juli 2012 av Ginecólogo Necrolamedor 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Kommer ikke til å være på kamper den der uansett, så bryr meg fint lite. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Maxi går som ventet tilbake til Argentina og Newell's Old Boys Dear Reds, I am leaving Liverpool FC today.Before signing for LFC, I just saw the club as one of the greatest institutions in football. After my time here I can confirm that this is not just a great club but also a great family. I have tried to give everything every day that I was wearing the LFC crest. It has been a great honour to defend this shirt during two and a half years. I am returning home with a suitcase full of great memories, good friends within the team and also within this great family that works every day in the club. Thanks a lot for your support. You can NOT imagine what a great honour it was for me when the Kop sang, 'Maxi, Maxi Rodríguez runs down the wing for me da da da da dada...' Hasta la vista. Takk for nå, hasta la vista, Maxi! 4 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Kommer til å savne Maxi-sangen, digger den. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Da var Maxi ute, en spiller jeg kommer til å savne . Likte alltid fyren... Uansett, life goes on og nå er Borini bekreftet. En signering jeg finner spennende, og jeg håper vil vise seg å være et smart kjøp til en fornuftig pris. Gremmes hver gang jeg husker hvor mye penger vi ga for Carroll, PSG ga mindre for Ibrahimovic og Silva enn vi gjorde for Carroll og Downing til sammen. Uansett, velkommen til klubben Fabio. http://www.liverpool...es-lfc-transfer Endret 13. juli 2012 av Suburbian Hero Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 Velkommen skal du være! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Blir sikkert godt for han om Aquilani blir nå. Kanskje en fordel for Aqua også, som hadde litt problemer med å finne seg til rette i Liverpool sist han var her. Nå som denne dealen er i boks får vi se videre. Siden Maxi har forlatt oss, er det kanskje nærliggende å tro at vi får inn en ving i løpet av vinduet? EDIT: http://www.liverpoolfc.com/video/interview/12013-borini-s-first-interview Endret 13. juli 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå